bate_pleven Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 (редакция) Здравейте, хрумна ми една идея, може да е луда работа, но ще питам.Вместо да "разпилвам", тунинговам моя Галант не ли по-добре и по-лесно (а и със сигурност ще е по-добре от икономическа гледна точка) направо да присадя един двигател 3 литров 205 к.с. от Сигма.Имам на първо време само един въпрос и ако отговора е ДА, много ще ме улесни.В USA се предлагат Галанти като моя, само че с 3 литров мотор, дали двигателя и скоростната кутия на Сигма като тази: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=lgyz3iltnctm са едни и същи като на Американските Галанти?Предварително ви благодаря за отговорите.Поздрави Редактирано 7 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Двигателите са еднакви - 6G72 Кутиите сигурно и те са еднакви... Но щом ще се занимаваш със намиране и суап на 6G72, защо не потърсиш нещо по-мощно (280/320 к.с.) :icon_devil: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/.Щом ще сменя 4-цилиндров двигател с 6-цилиндров, ще трябва да се преправи и захващането на двигателя.Освен това ще смени и скоростната кутия.Също и диференциала.Тоест разположението на двигателя не е проблем, защото коша ще се изпразни и ще се промени изцяло. ;) Остава въпроса дали колегата bate_pleven ще се вкара в този филм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Щом ще сменя 4-цилиндров двигател с 6-цилиндров, ще трябва да се преправи и захващането на двигателя.Освен това ще смени и скоростната кутия.Също и диференциала.Тоест разположението на двигателя не е проблем, защото коша ще се изпразни и ще се промени изцяло. ;) Остава въпроса дали колегата bate_pleven ще се вкара в този филм... Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/. Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година............Мотор 6G72 3.0l V6 24 valve, където също има две разновидности и се влага и в Сигмата: двуваловия(SOCH) ,който е 177 коня и четириваловия (DOCH) който е 205 коня...........също монтиран на Сигмата............Мотор 6G74 е V6 3.5l, 24 valve който се влага и в Паджерото и варира от 202 до 214 коня в зависимост от годините на производството му............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 7 септември 2009 Сложна и скъпа е тази идея. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време.И не само това, най големия проблем идва че в единия случай мотора върти кол. вал в една посока , а в другия случай - в другата посока.............от там идва и големия проблем с трансмисията............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година........... И 175, ако е за пазара в Япония. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 И 175, ако е за пазара в Япония. :(Е добре де, то ако става въпрос и 6Г72 има 285 коня за Япония ,но тук гледаме Европа, нали сме европейци и си мислим че живеем добре в европейския комунизъм та за тва наблегнах само за Европа........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време. Знам, точно затова питах дали бате Плевен ще започне този проект или ще си остане с 2.4 литровия мотор, който никак не е лош.Все пак това е двигателя ня Еклипс, а Еклипса е една от най-често тунингованите коли в Щатите.А иначе не е невъзможно. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време. Е тоя номер как става? Изобщо, какво определя в коя посока се върти мотора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Е тоя номер как става? Изобщо, какво определя в коя посока се върти мотора?Посоката на мотора се определя още когато се проектира този мотор( естествено че го има в двете посоки ) а това зависи дали автомобила ще е с дясна или лява дирекция и дали ще е дясно разположен или ляво разположен мотора в коша на автомобила..........никакви ЕКУ-та не го определят това нещо........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Май всички мотори на Мицубиши се въртят по часовниковата стрелка......Няма разлика дали е отляво на скоростите или отдясно. Така си мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Посоката на мотора се определя още когато се проектира този мотор( естествено че го има в двете посоки ) а това зависи дали автомобила ще е с дясна или лява дирекция и дали ще е дясно разположен или ляво разположен мотора в коша на автомобила..........никакви ЕКУ-та не го определят това нещо........... Добре де, като го запалиш, как решава на къде да се върти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Винаги всичките мотори се въртят еднакво.....Само май на Хонда имаше да се върти обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Добре де, като го запалиш, как решава на къде да се върти?Ами това зависи от кол. вал......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Винаги всичките мотори се въртят еднакво.....Само май на Хонда имаше да се върти обратно.Я виж на Ванката Сигмата на къде върти ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Като моита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Като моита.Щото е европейска...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година............Мотор 6G72 3.0l V6 24 valve, където също има две разновидности и се влага и в Сигмата: двуваловия(SOCH) ,който е 177 коня и четириваловия (DOCH) който е 205 коня...........също монтиран на Сигмата............Мотор 6G74 е V6 3.5l, 24 valve който се влага и в Паджерото и варира от 202 до 214 коня в зависимост от годините на производството му............. Не се бъркам колега. 6А13 идва с две конфигураций - SOHC и DOHC, не им знам мощностите, но това няма значение. Този двигател е само за Японски, Европойски, Австралийски коли. Американски коли с този двигател няма. 6g72 идва в четири конфигураций - SOHC, DOHC, Ляво раположение и дясно разположение.6g72 SOHC с дясно разположение - 91-99 3000gt, 91-96 Сигма /Diamante - USA/6g72 DOHC с дясно раположение - 91-99 3000gt, 91-96 Сигма /Diamante - USA/6g72 SOHC с ляво разположение 99-03 Еклипс, Галант /USA/ Така, има едих друг двигател, който е в 97-02 Сигма 4x4 /AWD/, който е 3.0L 24V DOHC, но не съм сигурен дали е 6g72 . Сигмата се нарича 30R. 6g73 SOHC 2.5L 24V е подобен на 6А13 SOHC, но не са еднакви. Тези двигатели са ляво разположени /95 и нагоре/. 6g73 идва Крайслер, Додж, а 6А13 е стриктно EU, AU, JDM 6g74 3.5 24V SOHC е ляво разположен /97 и нагоре/ Идва в 97-03 Diamante /US/ - Сигма, или Пажеро както ти каза. Колегата има 97 и нагоре Галант, което значи че двигателя е ляво разположен. Всеки от ляво разположените двигатели ще стане ако се пригодят кабелите и сенсорите, и разбира се със скоростна кутия за ляво разположени двигатели. За дясно разположени двигатели 91-96 Сигма /каквато колегата е пуснал/ или 3000gt двигатели е близо до невъзможно, или ще изизсква много пари, повече от колкото да купи друг Галант с V6 двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 (редакция) Пламенчо, Заставаш пред двигателя...лице в лице с ремъците и гледаш за посоката на въртене на коляновия вал.........Ще се изненадаш като забележиш че на всички Мицубишита коляновия вал се върти по посока на часовниковата стрелка. Няма значение дали двигателя е отляво или отдясно в двигателния отсек. И сега какво става защо всички имат по 5 скорости напред и една назад.....Като се обърне двигателя нетрябва ли да има една напред и пет назад..... :icon_hmm: :icon_thumbup: Редактирано 7 септември 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Не се бъркам колега. 6А13 идва с две конфигураций - SOHC и DOHC, не им знам мощностите, но това няма значение. Този двигател е само за Японски, Европойски, Австралийски коли. Американски коли с този двигател няма.Да , за американския пазар си прав............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Пламенчо, Заставаш пред двигателя...лице в лице с ремъците и гледаш за посоката на въртене на коляновия вал.........Ще се изненадаш като забележиш че на всики Мицубишита коляновия вал се върти по посока на часовниковата стрелка. Няма значение дали двигателя е отляво или отдясно в двигателния отсек. И сега какво става защо всички имат по 5 скорости напред и една назад.....Като се обърне двигателя нетрябва ли да има една напред и пет назад..... :icon_hmm: :icon_thumbup:Ами не, както казах това се определя от кол. вал и когато автомобила е още в п роцес на проектиране......иначе си прав за скоростите , това и племенника ми го знае ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 (редакция) Кое се определя от коляновия вал?? Слагаш един двигател отдясно, и после същия го завърташ на 180 градуса......Посоката на въртене на валовете е същата.....Питам те къде е разликата.Той и Гришата това пита. Редактирано 7 септември 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.