Премини към съдържание

Хрумна ми една идея


bate_pleven

Препоръчано мнение

Здравейте, хрумна ми една идея, може да е луда работа, но ще питам.

Вместо да "разпилвам", тунинговам моя Галант не ли по-добре и по-лесно (а и със сигурност ще е по-добре от икономическа гледна точка) направо да присадя един двигател 3 литров 205 к.с. от Сигма.

Имам на първо време само един въпрос и ако отговора е ДА, много ще ме улесни.

В USA се предлагат Галанти като моя, само че с 3 литров мотор, дали двигателя и скоростната кутия на Сигма като тази: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=lgyz3iltnctm са едни и същи като на Американските Галанти?

Предварително ви благодаря за отговорите.

Поздрави

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Двигателите са еднакви - 6G72 :) Кутиите сигурно и те са еднакви...

Но щом ще се занимаваш със намиране и суап на 6G72, защо не потърсиш нещо по-мощно (280/320 к.с.) :icon_devil:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/.

Щом ще сменя 4-цилиндров двигател с 6-цилиндров, ще трябва да се преправи и захващането на двигателя.Освен това ще смени и скоростната кутия.Също и диференциала.Тоест разположението на двигателя не е проблем, защото коша ще се изпразни и ще се промени изцяло. ;) Остава въпроса дали колегата bate_pleven ще се вкара в този филм...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще сменя 4-цилиндров двигател с 6-цилиндров, ще трябва да се преправи и захващането на двигателя.Освен това ще смени и скоростната кутия.Също и диференциала.Тоест разположението на двигателя не е проблем, защото коша ще се изпразни и ще се промени изцяло. ;) Остава въпроса дали колегата bate_pleven ще се вкара в този филм...

 

Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, то няма проблем да замениш двигателя, но раположението на двигателя е различно. Ако погледнеш. ще видиш че двигателя на твоя Галант е насочен на ляво, също като Американските Галанти, а двигателя на тази Сигма която си пуснал е насочен на дясно, също като 3000gt и по-стари Галанти. Тук, най-популярната замяна е от американско производство 97-02 Сигма/Diamante/, които идват с 3.5L 24v Sohc двигател, или по-новия вариант на JDM Сигма 3.0L 24v DOHC /6A13/.

 

Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година............

Мотор 6G72 3.0l V6 24 valve, където също има две разновидности и се влага и в Сигмата: двуваловия(SOCH) ,който е 177 коня и четириваловия (DOCH) който е 205 коня...........също монтиран на Сигмата............

Мотор 6G74 е V6 3.5l, 24 valve който се влага и в Паджерото и варира от 202 до 214 коня в зависимост от годините на производството му.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време.

И не само това, най големия проблем идва че в единия случай мотора върти кол. вал в една посока , а в другия случай - в другата посока.............от там идва и големия проблем с трансмисията.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година...........

 

И 175, ако е за пазара в Япония. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И 175, ако е за пазара в Япония. :(

Е добре де, то ако става въпрос и 6Г72 има 285 коня за Япония ,но тук гледаме Европа, нали сме европейци и си мислим че живеем добре в европейския комунизъм та за тва наблегнах само за Европа...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време.

Знам, точно затова питах дали бате Плевен ще започне този проект или ще си остане с 2.4 литровия мотор, който никак не е лош.Все пак това е двигателя ня Еклипс, а Еклипса е една от най-често тунингованите коли в Щатите.А иначе не е невъзможно. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е толкова лесно колкото казваш. Особено когато сменяш посоката на двигателя, не знам дали е правено до сега. И да не говорим за кабели, сенсори и ЕКУ, бих казал че такъв проект би отнел доста време.

 

Е тоя номер как става? Изобщо, какво определя в коя посока се върти мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя номер как става? Изобщо, какво определя в коя посока се върти мотора?

Посоката на мотора се определя още когато се проектира този мотор( естествено че го има в двете посоки ) а това зависи дали автомобила ще е с дясна или лява дирекция и дали ще е дясно разположен или ляво разположен мотора в коша на автомобила..........никакви ЕКУ-та не го определят това нещо...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май всички мотори на Мицубиши се въртят по часовниковата стрелка......Няма разлика дали е отляво на скоростите или отдясно. Така си мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Посоката на мотора се определя още когато се проектира този мотор( естествено че го има в двете посоки ) а това зависи дали автомобила ще е с дясна или лява дирекция и дали ще е дясно разположен или ляво разположен мотора в коша на автомобила..........никакви ЕКУ-та не го определят това нещо...........

 

Добре де, като го запалиш, как решава на къде да се върти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, като го запалиш, как решава на къде да се върти?

Ами това зависи от кол. вал.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги всичките мотори се въртят еднакво.....Само май на Хонда имаше да се върти обратно.

Я виж на Ванката Сигмата на къде върти ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бъркаш се , 6А13 мотора е V6 2.5 SOHC 24 valvе - има ги в две разновидности : 163 коня ако е на ГАлант от 1997 до 2000 год. и 160 коня ,ако е след 2000 година............

Мотор 6G72 3.0l V6 24 valve, където също има две разновидности и се влага и в Сигмата: двуваловия(SOCH) ,който е 177 коня и четириваловия (DOCH) който е 205 коня...........също монтиран на Сигмата............

Мотор 6G74 е V6 3.5l, 24 valve който се влага и в Паджерото и варира от 202 до 214 коня в зависимост от годините на производството му.............

 

 

Не се бъркам колега.

 

6А13 идва с две конфигураций - SOHC и DOHC, не им знам мощностите, но това няма значение. Този двигател е само за Японски, Европойски, Австралийски коли. Американски коли с този двигател няма.

 

6g72 идва в четири конфигураций - SOHC, DOHC, Ляво раположение и дясно разположение.

6g72 SOHC с дясно разположение - 91-99 3000gt, 91-96 Сигма /Diamante - USA/

6g72 DOHC с дясно раположение - 91-99 3000gt, 91-96 Сигма /Diamante - USA/

6g72 SOHC с ляво разположение 99-03 Еклипс, Галант /USA/

 

Така, има едих друг двигател, който е в 97-02 Сигма 4x4 /AWD/, който е 3.0L 24V DOHC, но не съм сигурен дали е 6g72 . Сигмата се нарича 30R.

 

6g73 SOHC 2.5L 24V е подобен на 6А13 SOHC, но не са еднакви. Тези двигатели са ляво разположени /95 и нагоре/. 6g73 идва Крайслер, Додж, а 6А13 е стриктно EU, AU, JDM

 

6g74 3.5 24V SOHC е ляво разположен /97 и нагоре/

 

 

Идва в 97-03 Diamante /US/ - Сигма, или Пажеро както ти каза.

 

 

Колегата има 97 и нагоре Галант, което значи че двигателя е ляво разположен. Всеки от ляво разположените двигатели ще стане ако се пригодят кабелите и сенсорите, и разбира се със скоростна кутия за ляво разположени двигатели.

 

За дясно разположени двигатели 91-96 Сигма /каквато колегата е пуснал/ или 3000gt двигатели е близо до невъзможно, или ще изизсква много пари, повече от колкото да купи друг Галант с V6 двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчо, Заставаш пред двигателя...лице в лице с ремъците и гледаш за посоката на въртене на коляновия вал.........Ще се изненадаш като забележиш че на всички Мицубишита коляновия вал се върти по посока на часовниковата стрелка. Няма значение дали двигателя е отляво или отдясно в двигателния отсек.

И сега какво става защо всички имат по 5 скорости напред и една назад.....Като се обърне двигателя нетрябва ли да има една напред и пет назад..... :icon_hmm:

:icon_thumbup:

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъркам колега.

 

6А13 идва с две конфигураций - SOHC и DOHC, не им знам мощностите, но това няма значение. Този двигател е само за Японски, Европойски, Австралийски коли. Американски коли с този двигател няма.

Да , за американския пазар си прав............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчо, Заставаш пред двигателя...лице в лице с ремъците и гледаш за посоката на въртене на коляновия вал.........Ще се изненадаш като забележиш че на всики Мицубишита коляновия вал се върти по посока на часовниковата стрелка. Няма значение дали двигателя е отляво или отдясно в двигателния отсек.

И сега какво става защо всички имат по 5 скорости напред и една назад.....Като се обърне двигателя нетрябва ли да има една напред и пет назад..... :icon_hmm:

:icon_thumbup:

Ами не, както казах това се определя от кол. вал и когато автомобила е още в п роцес на проектиране......иначе си прав за скоростите , това и племенника ми го знае ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое се определя от коляновия вал?? Слагаш един двигател отдясно, и после същия го завърташ на 180 градуса......Посоката на въртене на валовете е същата.....Питам те къде е разликата.

Той и Гришата това пита.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...