shturm681 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Здравейте колеги, или по-скоро бъдещи колеги. Тази седмица ще се сдобия с Лансер 1.6 1993 год бензин от един съфорумец. Тъй като съм бос в японските коли, искам да ми дадете няколко технически съвета за този модел. Кои са му силните и слабите страни (слабите повече ме интересуват, силните сам ще ги открия ;) ) ? Какво да очаквам от модела (като цяло, знам, че си зависи от колата) като технически неизправности, какво се чупи най-често, за какво да внимавам и всякакви такива работи свързани с подръжка на возилото. Мерси много предварително и наздраве ! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Ами щом те интересуват предимно слабите страни, няма какво да ти пишем тогава... :D Те Японските коли от онези години, нямат такива слаби страни...Освен ръждата разбира се, но тя не прощава на никоя кола... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturm681 Публикувано 7 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2009 Добре де, просветете ме за нещо, което се гласи предимно в Мицу средите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Първо, като го вземеш, смени електролитните кондензатори в компа.После - лесно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturm681 Публикувано 7 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2009 Къде се намират и как изглеждат тези джаджи ? Защо трябва да се сменят ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 (редакция) Вземай Лансерчето и карай. Тази кола се плаши най-вече от стоенето на едно място. Почти няма да намериш, някой който да се оплаква от тези дтари :mitsu-smiley: . При тях проблемите се получават най-вече от небрежност. Редактирано 7 септември 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Къде се намират и как изглеждат тези джаджи ? Защо трябва да се сменят ?Електролитните кондензатори имат определен живот. После протичат. От там - куп неприятности....Иначе ги има почти във всеки бивш магазин "Млад техник" и струват 2-3 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 21 ноември 2009 Сподели Публикувано 21 ноември 2009 Здравей,моето мнение е малко като средностатистическа извадка понеже съм собственик на три точно такива Лансера, купени от 2005 до сега. Смело мога да кажа , че за трите съм сменил една в. помпа, един кормилен накрайник, тампони на предни носачи 2 бр., и два предни амортисьора - 2006 г имаше ниска температура минус 18 градуса и тогава изпусна единия. На първия съм навил 40 000 на втория вече 33 000, а третия е с по малко около 8-9 000 км.Основен проблем за мен в тия Лансери са поизносени синхронизатори на първите три предавки.Но на фона на никакви други проблеми това си е нищо. Да не забравяме че тия коли са на по 16 цели години.Вярвай никакви други проблеми за разлика от доста други марки на тези години.Но основно според мен е обслужването: ролка , ремък, свещи, в. филтър, палец и капачка и добро масло включително на ск. кутия.Това е от мен.Задължително обикновена газова уредба !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zatvornik Публикувано 23 ноември 2009 Сподели Публикувано 23 ноември 2009 Задължително обикновена газова уредба !!!Защо трябва да е обикновенна газовата уредба? Аз на моя лансер мисля да му слагам газов ижекцион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 23 ноември 2009 Сподели Публикувано 23 ноември 2009 Здрасти, не ме разбирай погрешно, че трябва, имам предвид че може и е изпитан този вариант и като разход и като вървене.Нали питаш за съвет и моя е такъв от гледна точка на по- евтин вариант. Понеже не си струва за толкова евтин автомобил да се дават пари за газов инжекцион - пак си е мое мнение. След година две ще се замислиш за друго Митсубиши... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar.dj Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 (редакция) Здравей.Аз също карам лансер 93 1.6 16 и мога да кажа, че е много здрава кола и още повече много корав мотор. Общо взето, корава машина! Тая кола иска само ръчка и си върви добре.Да попитам още нещо - бе хора, тук къде мога да пусна обява за продажба на части и разрешено ли е във форума? Колега, моля, потрудете се повече при публикуването на мнения във форума. Днес поправих всички ваши постове! Редактирано 7 декември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Има си форум купува продава - части. Малко по надолу е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колега, този Лансер има ли емблемата :mitsu-smiley: на задна броня в средата? Ако е така значи е моята бивша колица (преди човека от ,който си я взел) и мога да ти разкажа всичко за нея. Ако искаш пиши на лични да не пълним темата излишно. Еххххх как съжалявам ,че я продадох........ това е най здравата кола ,която съм карал. Но се разболях по манията Галант и я продадох. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.