kanelov_86 Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Здравейте!Става вапрос за :mitsu-smiley: колт1.3 12в 75 к.с 4г13. Дали някои е сменял водна помпа и при смяната дали агренажа пречи при монтажа и демонтажа или се сваля агренажа.Ще сам ви много благодарен, защото ми е голям зора.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 3 септември 2009 http://www.picvalley.net/u/2913/115810623721368579571251967477ZDXILk7Fu33qjnJXK56f.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 На моя модел се сваля! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 3 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2009 ако трябва да ви дам номер на рамата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 На 4Г92 задължително се сваля ангренажа, поради простата причина, че водната помпа е закачена на него. На 4Г13 - водната помпа е на отделен ремък, но не знам дали ангренажа ще пречи, не би трябвало... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Помпата е под ангренажа на 4Г13.Сменял съм я когато си купих колта и вече не си спомням дали свалях ремъка или не, но мисля че се сваляше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Значи както споменах, на моя 4Г92 помпата изобщо не се вижда, защото е зацепена към ангренажния ремък със зъбно колело и се намира вътре в блока. На 4Г13 е закачена на пистов ремък заедно с алтернатора и е отвън на блока. Не виждам причина ангренажния ремък да пречи! Ето и снимки които направих токущо на 4Г13-то на жената: http://media.snimka.bg/4177/014609284.jpghttp://media.snimka.bg/4177/014609287.jpg П.С. Коко да не се бъркаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Да де аз знам че я върти пистов ремък и прочие, но самото тяло на помпата се намира зад ангренажния ремък.Може и да има вариант да се извади без да се сваля ремъка, защото оста на помпата минава отстрани.Виж на Светльо снимката, там тази шайба дето е хванта за остта я няма и се вижда че 1/3 от охльова е под ремъка.Спомням си че пилихме един болт, защото стърчеше и облягаше в ангренажа, защото водната ми помпа беше ментак (отливката беше леко различна) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Не виждам причина ангренажния ремък да пречи! Ето и снимки които направих токущо на 4Г13-то на жената:Хубави снимки :icon_thumbup: ама другият път като сменяте на жена ти ремъка, снимай обтяжната ролка, къде е хваната.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 (редакция) Обтяжна ролка няма до колкото знам, динамото го играе обтегач... Или питаш за ролката на ангренажа? Редактирано 4 септември 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 4 септември 2009 На снимката ясно се вижда, че се сваля ангренажа. Опитвали сме и да не го сваляме, но е почти невъзможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 15 декември 2014 Сподели Публикувано 15 декември 2014 за сваляне на водната помпа на 4G13 се освобождава динамото, пистовия ремак, махаш ролката на андренажа и развива 6 болчета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2014 Сподели Публикувано 16 декември 2014 за сваляне на водната помпа на 4G13 се освобождава динамото, пистовия ремак, махаш ролката на андренажа и развива 6 болчетаБраво колега .:icon_clap:5 години чакам някой да потвърди това което съм казал по горе и най после се появи .Само малко дребни забележки имам . Ремък и болтове не се пишат така както си ги написал, :D а дренажи по тези коли има на тавите под люка (ако има такъв) и на кожуха на климатика, за да може да се изтича насъбраната вода .;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.