ivomt Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 ЗдравейтеИзвинявам се че отварям нова тема, но търсих схема как да си свържа касетофона (CD-то) и нищо не открихНяма схема на кабелите, какво означават нито във форума нито в схемите на Каризмата :confused1: Ориентировачно разбрах кои са за захранването (+ и -) както и за колоните, но има още кабели (които за накълцани) та те за какво са?Има ли кабели за ел. антена, за "changer", или за нещо друго са...??? Благодаря за отговорите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 Ако това случайно ти помогне, аз пия мастика http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car...g-Connector.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 ЗдравейтеИзвинявам се че отварям нова тема, но търсих схема как да си свържа касетофона (CD-то) и нищо не открихНяма схема на кабелите, какво означават нито във форума нито в схемите на Каризмата :confused1: Ориентировачно разбрах кои са за захранването (+ и -) както и за колоните, но има още кабели (които за накълцани) та те за какво са?Има ли кабели за ел. антена, за "changer", или за нещо друго са...??? Благодаря за отговоритеСъвета ми е да не го правиш сам, аз се занимавам от 20-тина години с електроника...и въпреки мноооогото музика (автомобилна) която съм свързал, направих огромна грешка че си свързах сам музиката на каризмата. Резултата беше пълно разглабяне на цялото табло....и възстановяване на стопени кабели (които вървят в основния сноп) и цялата хамалогия беше заради това че орязах кабелите на оригиналния касетофон който беше в колата за да ги свържа за СД-то.....после (вече на сервиза) момчето бръкна малко навътре и се оказа че успоредно на "нестандартната букса" за касетофона има и евро стандарта който е масов за СД-тата(двете правоъгълни букси), готови само е трябвало да си включа СД- то....Резултата беше....първо ми отказа осветлението вътре на таблото....централното заключване....изчезнаха габаритите....И всичко това защото както ми обясниха много от японските автомобили нямали маса(-) в снопа за музиката.....Но в тези "резервни" евробукси които бяха забутани отзад готови свързани ...от тях си излизаше липсващата маса и просто трябваше да се свърже на шината с една видийка....Идеята е че въпреки големия ми стаж в тая област.....направих огромна беля заеади такива дребно подробности за които незнаех.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 3 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2009 ЗдравейтеБлагодаря за схемата и за съвета!Въпреки това схемата съвпадна с моята схема която успях да проследя и реших да пробвамСтана , без да се палне таблото и дано не стане :bowi: Въпреки всичко благодаря за отговорите и особенно да бъда внимателен с масата(пък то като има маса и мастика може да има :icon_drunk: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Оригинално си има една букса забутана навътре и преходник към оригиналното радио, ако и едната от двете не стане преходниците ги има да се продават доста евтино. Не си струва изобщо да се кълцат жиците и да се правят селски изпълнения. Добре е да се сменят и захранващите проводници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 29 септември 2014 Сподели Публикувано 29 септември 2014 (редакция) Извинявам се, че пиша в чужда тема, но тук се дискутира проблем, подобен на моя.Понеже се споменава, че по-навътре в гнездото за касетофона имало изводи с евро букса - не намерих такива.Възможно ли е да не са изведени на всички автомобили ? P.S. Такъв преходник ще свърши ли работа ? Или този е по-добър ?Необходимо ли е да се прави още нещо ? Редактирано 29 септември 2014 от CecoVas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2014 Сподели Публикувано 29 септември 2014 Бръкни по-навътре и ще намериш евро-буксата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 29 септември 2014 Сподели Публикувано 29 септември 2014 Абе бърках. Извадих на предишния собственик листче с телефонни номера и карта CLUBSMART от Италия, обаче няма и следа от друг кабел.Явно не бъркам както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 3 октомври 2014 Сподели Публикувано 3 октомври 2014 В крайна сметка въпросът се реши с един такъв преходник : http://tony-sjd.com/images/Mitsubishi.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 4 октомври 2014 Сподели Публикувано 4 октомври 2014 (редакция) Абе това верно ли нямало маса?Тази жица с кабелната обувка ли е масата и на болтче към шасито ли се стяга?И ако няма маса, от къде взима ток оригиналното радио? (ако има някакви особености, обясни) И човекът по-горе е писал за такава жица ... :shock: Редактирано 4 октомври 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 6 октомври 2014 Сподели Публикувано 6 октомври 2014 Оригиналното радио си има маса. Един отделен проводник, който се свързва на определено място към радиото.Проводникът с кабелната обувка ги свързах към шасито на новото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.