Премини към съдържание

Схема на свързване на касетофон


ivomt

Препоръчано мнение

Здравейте

Извинявам се че отварям нова тема, но търсих схема как да си свържа касетофона (CD-то) и нищо не открих

Няма схема на кабелите, какво означават нито във форума нито в схемите на Каризмата :confused1:

Ориентировачно разбрах кои са за захранването (+ и -) както и за колоните, но има още кабели (които за накълцани) та те за какво са?

Има ли кабели за ел. антена, за "changer", или за нещо друго са...???

Благодаря за отговорите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това случайно ти помогне, аз пия мастика :)

 

http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car...g-Connector.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Извинявам се че отварям нова тема, но търсих схема как да си свържа касетофона (CD-то) и нищо не открих

Няма схема на кабелите, какво означават нито във форума нито в схемите на Каризмата :confused1:

Ориентировачно разбрах кои са за захранването (+ и -) както и за колоните, но има още кабели (които за накълцани) та те за какво са?

Има ли кабели за ел. антена, за "changer", или за нещо друго са...???

Благодаря за отговорите

Съвета ми е да не го правиш сам, аз се занимавам от 20-тина години с електроника...и въпреки мноооогото музика (автомобилна) която съм свързал, направих огромна грешка че си свързах сам музиката на каризмата. Резултата беше пълно разглабяне на цялото табло....и възстановяване на стопени кабели (които вървят в основния сноп) и цялата хамалогия беше заради това че орязах кабелите на оригиналния касетофон който беше в колата за да ги свържа за СД-то.....после (вече на сервиза) момчето бръкна малко навътре и се оказа че успоредно на "нестандартната букса" за касетофона има и евро стандарта който е масов за СД-тата(двете правоъгълни букси), готови само е трябвало да си включа СД- то....

Резултата беше....първо ми отказа осветлението вътре на таблото....централното заключване....изчезнаха габаритите....И всичко това защото както ми обясниха много от японските автомобили нямали маса(-) в снопа за музиката.....Но в тези "резервни" евробукси които бяха забутани отзад готови свързани ...от тях си излизаше липсващата маса и просто трябваше да се свърже на шината с една видийка....

Идеята е че въпреки големия ми стаж в тая област.....направих огромна беля заеади такива дребно подробности за които незнаех....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Благодаря за схемата и за съвета!

Въпреки това схемата съвпадна с моята схема която успях да проследя и реших да пробвам

Стана :mersi: , без да се палне таблото :tok: и дано не стане :bowi:

Въпреки всичко благодаря за отговорите и особенно да бъда внимателен с масата

(пък то като има маса и мастика може да има :icon_drunk: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Оригинално си има една букса забутана навътре и преходник към оригиналното радио, ако и едната от двете не стане преходниците ги има да се продават доста евтино. Не си струва изобщо да се кълцат жиците и да се правят селски изпълнения. Добре е да се сменят и захранващите проводници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Извинявам се, че пиша в чужда тема, но тук се дискутира проблем, подобен на моя.

Понеже се споменава, че по-навътре в гнездото за касетофона имало изводи с евро букса - не намерих такива.

Възможно ли е да не са изведени на всички автомобили ?

 

P.S. Такъв преходник ще свърши ли работа ? Или този е по-добър ?

Необходимо ли е да се прави още нещо ?

Редактирано от CecoVas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе бърках. Извадих на предишния собственик листче с телефонни номера и карта CLUBSMART от Италия, обаче няма и следа от друг кабел.

Явно не бъркам както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка въпросът се реши с един такъв преходник :

 

http://tony-sjd.com/images/Mitsubishi.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе това верно ли нямало маса?

Тази жица с кабелната обувка ли е масата и на болтче към шасито ли се стяга?

И ако няма маса, от къде взима ток оригиналното радио? (ако има някакви особености, обясни)

 

И човекът по-горе е писал за такава жица ... :shock:

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното радио си има маса. Един отделен проводник, който се свързва на определено място към радиото.

Проводникът с кабелната обувка ги свързах към шасито на новото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...