mario64 Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 А сигурен ли си, че при теб това (чик-чик-чик) е от повдигачи ? Я се заслушай по добре, дали не идва откъм ангренажния ремък .Когато не е настроен хидравличния обтегач на ремъка както трябва, се получава едно такова претракване като от повдигачи .Направи си един уред за преслушване от някоя тръбЪ и слагай единия край на мотора, на другия край ухото и ще разбереш най точно от коя област идва звукът . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 А сигурен ли си, че при теб това (чик-чик-чик) е от повдигачи ? Я се заслушай по добре, дали не идва откъм ангренажния ремък .Когато не е настроен хидравличния обтегач на ремъка както трябва, се получава едно такова претракване като от повдигачи .Направи си един уред за преслушване от някоя тръбЪ и слагай единия край на мотора, на другия край ухото и ще разбереш най точно от коя област идва звукът . Да има такъв уред при майстора ми ще я преслушаме. Есента смених ангренажен комплект, но обтегача не го сменихме поради неналичност в момента. Работеше добре тествахме, но знаеш ли.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 април 2015 Сподели Публикувано 30 април 2015 Какво причинява чукането от неправилно настроения хидравличен обтегач? Имам предвид кои части се засрещат и издават тези звуци.Майсторът по смяната на ремъците с ролките на моя мицубиш това не го беше направил и когато запали двигателя такъв шум оглуши гаража, че очаквах някое бутало да излети. След 15-20 минути го беше оправил и работеше като мушица. Изпрати ме някъде и като се върнах не поиска да ми каже от какво е било. В първия момент помислих, че колелцата не са на белези и има срещи на клапани с бутала. Всъщност повече приличаше на разтракани компенсатори, ама всичките, отколкото на среща бутало-клапан. По същото време ме шашна и една светеща оранжева лампа мисля беше за масло, та бях леко раздвоен дали качва масло или ремъкът не е на мястото си ... за около 6-7 сек. работа на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haspel75 Публикувано 9 април 2016 Сподели Публикувано 9 април 2016 Не ме бийте и мен.😂😂😂.Вече трета смяна на масло на двигател с Shell HX7 10w40 щото имам точки в картата и тропането на повдигачите спря още на първата смяна след около 2000км. 2.4 GDI е мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 април 2016 Сподели Публикувано 9 април 2016 Те и моите се опитаха да тракат няколко пъти преди смяна на маслото, но след постоянното използване на Mobil1 5W40 и смяната му на максимум 10 000 км или една година, даже съм забравил за тоя звук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 Дa споделя и aз моя опит още кaто купих първия си гaлaнт (2.0 136к.с.) и повдигaчите се чувaхa при студен стaрт зa около 30сек-60сек и мислих и aз че трябвa дa се сменят обaче преди товa смених мaсло(зaедно с ремъци и филтри все пaк току що купенa) и зaбелязaх че взехa дa полопвaт сaмо зa 10-15сек и крaй зaтовa реших дa сменя пaк мaсло и филтър още нa 2000км и го нaпрaвих и от тогaвa повдигaчи не съм чул и зa секундa ,a товa е от 8год и до сегa си сменям мaслото нa 7-8хил км и зa повдигaч не съм чул.Нa шестaкa нaпрaвих aбсолютно същaтa процедурa въпреки че не съм ги чул никогa и се нaдявaм дa не ги чуя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 15 април 2016 Сподели Публикувано 15 април 2016 Не ме бийте и мен.😂😂😂.Вече трета смяна на масло на двигател с Shell HX7 10w40 щото имам точки в картата и тропането на повдигачите спря още на първата смяна след около 2000км. 2.4 GDI е мотора. Същият мотор карам и аз, и точно това масло се чудих дали да налея. Ти ме наклони и ще го пробвам. Тези дни го сипвам да видим, че и при мен има едно нелогично чукане когато си реши. Бях с 5w40 до сега, но смятам да покарам с 10w40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 април 2016 Сподели Публикувано 15 април 2016 Аз от такова "смятане", взех да ги чувам. Не вярвах единия като ми казваше, че полу синтетиката било като малко бременната жена-нямало такова нещо, ама се убедих с времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Съветваш да си продължа с 5w40 ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 Прави каквото искаш, аз за себе си знам, повече моя кола с полусинтетика няма да карам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 Прави каквото искаш, аз за себе си знам, повече моя кола с полусинтетика няма да карам. но след постоянното използване на Mobil1 5W40 И аз от години карам само пълни синтетики, но за себе си знам, че с Мобил1 5W40 никога няма да карам .Не за друго, ами такова масло няма май . На Мобил съм виждал, ама на Мобил1 с такъв вискозитет не съм срещал . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 (редакция) Съветваш да си продължа с 5w40 ли Аз съм с 6-так и също карам вече близо 70 К км само с 5w40: Motul X-Clean - смяна на 7-10 К (в зимния период на тези км започвам на студен двигател да чувам повдигачите)Yacco VX 1000 LL - смяна на 10-12 К (не съм чувал повдигачите да тропат, просто повече от 12 К не ми дава сърце без смяна) Като цяло смятам, че Yacco-то е по-доброто масло от горните две. Само не се измамвай да слагаш I.G.A.T - веднъж налях такова (че друго нямало налично), отново пълна синтетика 5w40, и след 5-6 К повдигачите затракаха при 15 градуса външна температура :( Съответно веднага налях Yacco-то и заспа. Извод - наливай качествено масло според изискванията (или по-добро разбира се) на производителя на автомобила, а според майстори и подобни (освен ако няма специфична цел за това). Редактирано 24 април 2016 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 И аз от години карам само пълни синтетики, но за себе си знам, че с Мобил1 5W40 никога няма да карам .Не за друго, ами такова масло няма май . На Мобил съм виждал, ама на Мобил1 с такъв вискозитет не съм срещал . %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе врат, ами шия. Нали се разбира за какво става въпрос, ама приемам градивната ти забележка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.