Премини към съдържание

Клеми за акумулатор


Препоръчано мнение

От къде да си купя клеми за акумулатора? Едната ми беше се оксидирала и разяла, купих си от бензиностанцията едни клеми от някакъв материал подобен на месинг и при най-малкото затягане се счупиха.

 

И сега си карам с една псевдо клема дето така съм я сложил, че ако ми се наложи да я махна няма да мога да я сложа пак...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Читавите са рядкост. За предпочитане е да са оловни, аз си купих такива от ЛУК, но не стават за нищо! За 2 мес едната е почти счупена. На всичкото отгоре гайките са 11, което ако не носиш сериозен инструмент и не дай боже да ти се наложи да ги махаш - забравяш (кой има ключ 11 в колата си ?!?!)

 

Не знам, мини по Симеон, а ако откриеш читави - пиши, че аман от ментаци!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях купувал хубави оловни преди години за един приятел, но не помня точно... беше на булеварда, точно преди пресечката малка работилничка с надпис акумулатори. Ако не греша е Опълченска до пресечката с Цар Симеон или Пиротска или пък Константин Величков да е бил...

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях купувал хубави оловни преди години за един приятел, но не помня точно... беше на булеварда, точно преди пресечката малка работилничка с надпис акумулатори. Ако не греша е Опълченска до пресечката с Цар Симеон или Пиротска или пък Константин Величков да е бил...

абе в софия някъде :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, вземи си инструменти и си свали оригинални от някоя удобна за теб автоморга. Определено ще останеш много по - доволен от ментетата, които се предлагат по съмнителните магазинни и лъскавите бензиностанции. Препоръчвам ти спрей против оксидация на клемите и др. ел връзки, казва се: Accu contact. Производство на Motorex. Една от най- големите швейцарски компании за петролни продукти. Гаранция работи, без странични ефекти за акумулатора или ел. инсталацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, определено не са като при античните съветски коли. Можеш да си вземеш твоите за сравнение. Затова ти препоръчах, тази химия. Почиства и импрегнира всякакви ел. връзки. Продават се от фирма хеед 91. , ако не се лъжа. Имат сервиз и магазин в Надежда след моста на Бакърена фабрика и още един на Константин Величков. До сега не съм попадал на фалшета при тях. Това чудо струва около 15 лева., доколкото си спомням. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клемите и на Жигулатора и на трактора, и на :mitsu-smiley: са едни и същи, просто акумулаторите са едни и същи, стандарт.......

Оксидацията на клемите се лекува най-лесно с ...... вода. Потапяш клемата в една чашка и след половин час е като нова! Въпросът е защо се окислява.... Старовремско решение на въпросът е да се цепне едно парцалче на Х, да се наниже на клемата и нежно да се напои с масло (без да се прекалява) И всичко заспива! Защото (дано не бъркам и подвеждам колегата) окисляването се получава от излизане на киселина от акумулатора - понякога около клемата се получава просълзяване... Така маслото ще спре киселината да иде към клемите........

Малко бабешки методи, но доказани и ефективни ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да ти са добре клемите - преди да ги нанижеш на акумулатора, намажи всички метални части с мед. От този, дето си слагаш в чая. Изпитано средство. Не е нужно да клепаш надебело... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха, само да не се завъдят пчели или оси. Че тези дни на едно автомобилче бая гнезда на оси махнахме изпод капака ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да ти са добре клемите - преди да ги нанижеш на акумулатора, намажи всички метални части с мед.
А медът има ли значение какъв ще е , боров, акациев и т.н. или какъвто ти донесе мечката, такъв слагаш ???

:lol: :lol: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то като ми разводнихте темата и аз да добавя: като я купувах колата имаше храна за мишки под капака, да не ходели да ядат кабелите, а храната... стори ми се странно ама се оказа, че е масово :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да кажеш ,че на 100/% са еднакви, не е точно. Като цяло вътрешния диаметър е почти еднакъв, могат да се фиксират към акумулатора, в 99% от случаите. Има разлики при ушите чрез които пристягаш същите към батерията. За сравнение виж Рено клио. Къде забравихте добрия стар Вазелин. По траен е от меда. Под капака се развиват високи температури и меда се разтича бързо, макар че може да бъде някакво решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то като ми разводнихте темата и аз да добавя: като я купувах колата имаше храна за мишки под капака, да не ходели да ядат кабелите, а храната... стори ми се странно ама се оказа, че е масово :)

Като стана въпрос за мишки-един спам и от мен :rolleyes:

 

Като купих колата и отидох да ми сменяват ангренажа,свалиха капаците и от там изпадна спаружена мишка...Беше изсъхнала,като есенно листо :icon_doh: Само един крак и малко мустаци,бяха по-запазени :mega_shok:

 

Ето я и нея:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=38...mp;pid=13566210

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие му предлагате на колегата dark магазини, но той е в Германия. Освен всички бабешки и алтернативни методи, купи си - едно време му се казваше /технически възелин/ сега не знам как му е името, но с това като се намажат клемите и си стоят постоянно чисти и не се окисляват и спомага за добър контакт. Преди това се почистват, дори от вътрешната страна е добре да се застържат до блясък защото ако е олово то се окислява бързо и образува слой. Че тая смазка сигурно я има по бензиностанциите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...