marto_yordanov Публикувано 8 юли 2009 Сподели Публикувано 8 юли 2009 Здравейте , дали случайно някой му се е налагало свалянето на компресора на климатика на Еклипс 1Г ??? Ако някой може да помогне да каже нещичко!!! Дали може да се свали по някакъв начин на място или за него е необходимо да се извади с ДВГ-то ? Мерси предварително ! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юли 2009 Сподели Публикувано 8 юли 2009 Здравейте , дали случайно някой му се е налагало свалянето на компресора на климатика на Еклипс 1Г ??? Ако някой може да помогне да каже нещичко!!! Дали може да се свали по някакъв начин на място или за него е необходимо да се извади с ДВГ-то ? Мерси предварително ! Поздрави :mitsu-smiley:????Бррррр............всичко може колега, но ако искаш за по лесно , извади мотора и после го откачи от него...........шегувам се .......... :D Компресора се крепи на 4 олта 12 номер , отделно трябва да разкачиш и двата маркуча и той си пада ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2009 Сподели Публикувано 9 юли 2009 Компресора се крепи на 4 олта 12 номер , отделно трябва да разкачиш и двата маркуча и той си пада .........Забрави и ремъка и буксата на кабела... :P И какви са тези болтове 12 номер ?...Ако ида в магазина и искам болт 12 номер, дали ще ми дадат болт 8 Х 100 , какъвто е на компресора, или ще ме гледат като индианец- пишеща машина... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юли 2009 Сподели Публикувано 9 юли 2009 Забрави и ремъка и буксата на кабела... :P И какви са тези болтове 12 номер ?...Ако ида в магазина и искам болт 12 номер, дали ще ми дадат болт 8 Х 100 , какъвто е на компресора, или ще ме гледат като индианец- пишеща машина... :lol:Еми казах му с кой ключ да ги развие ,а не колко е дебелината на болта...........ббррррр :lol: :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 9 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2009 Ем мерси за тази информация !!! А само да добавите от каде излиза , смисъл предполагам отдолу , но дали трябва да сваля дългата полуоска или и без тази процедура ще го измъкна ??? Мерси предварително пак !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 14 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2009 Да кажа че за да се извади компресора трябва да се свали полуоската !!! Ако някой някога го прави да го има впредвид !!! Иначе на моя компресор ми е за смяна лагера и ми е интересно дали ще намеря такъв ?! Надявам се да успея !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Да кажа че за да се извади компресора трябва да се свали полуоската !!! Ако някой някога го прави да го има впредвид !!! Иначе на моя компресор ми е за смяна лагера и ми е интересно дали ще намеря такъв ?! Надявам се да успея !!! Поздрави :mitsu-smiley:Не си спомням да се сваля полуоската, но мможе и да е така........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Аз като гледам от моя кош съм поразтоварил доста работи - вакуми, хидравлика, АБС, акумулатор.... и пак не го виждам да излезе компресора отгоре. Май по-добре ще е да пробваш отдолу. Полуоската при теб може и да не трябва да се маха, но при мен е за предпочитане, защото имам раздатка и даунпайп, а те честно казано не ми се вадят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Полуоската при теб може и да не трябва да се маха, но при мен е за предпочитане, защото имам раздатка и даунпайп, а те честно казано не ми се вадят. Вади ги ,вади ги бре, я виж колко е лесно даже при теб................... :D :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 Не е типично за еклипс да се свали полуоска, за да се махне компресора. Тези коли са много добре сглобени и с мисъл за разглабянето в последствие. Но може и да има поне една част, която да се сваля сложно и тя да е компресора. Ако не намериш лагер - имам цял компресор ;) Свалих го много лесно...без да свалям полуоски...тъй като моторът беше изваден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Момчета , на еклипс компресора не се сваля през полуоската , има си друг , много по-лесен вариянт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eclipse 16v Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Моят съм го свалял 3 пъти и без никакъв проблем излиза отгоре.завърташ го с шайбата нагоре и го изваждаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Здравейте , дали случайно някой му се е налагало свалянето на компресора на климатика на Еклипс 1Г ??? Ако някой може да помогне да каже нещичко!!! Дали може да се свали по някакъв начин на място или за него е необходимо да се извади с ДВГ-то ? Мерси предварително ! Поздрави :mitsu-smiley:Не знам как е на 1г , ама на 2г го развих и го извадих отгоре , като развих казанчето за хидравликата и го изместих в страни , и от там през дупката под казанчето го измъкнах. Случайно някой ако има компресор за 2г да ми пише на ЛС. И дано сам помогнал.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.