Премини към съдържание

Galant 1995 2.0td


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Бих искал да попитам каде е нормално да ми стои стрелката за темпертурата на водата и на какви обороти трябва да ми държи на място?Благодаря и поздрави от Плевен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Бих искал да попитам каде е нормално да ми стои стрелката за темпертурата на водата и на какви обороти трябва да ми държи на място?Благодаря и поздрави от Плевен.

 

При моят е така и мисля че е нормално http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10808186

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега.Моята е около милиметър в дясно,а обоеотите ми в момента са около 700 ...

Оборотите в случая нямат никакво значение. Нормално е като загрее колата, стрелката да застане по средата на уреда и да не мърда от там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите в случая нямат никакво значение. Нормално е като загрее колата, стрелката да застане по средата на уреда и да не мърда от там.

Не съм много наясно,но при мен без значение зима или лято,температурата не се вдига повече от това което сам показал на снимката.

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно,но при мен без значение зима или лято,температурата не се вдига повече от това което сам показал на снимката.

Поздрави :mitsu-smiley:

Провери си тогава термостата, да не е заседнал в отворено положение, или пък да го няма изобщо..

Нормалната работна температура е наистина по средата на уреда, както и Слави отбеляза...

Иначе оборотите ти са екстра. Сигурно някой ти ги е регулирал... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си тогава термостата, да не е заседнал в отворено положение, или пък да го няма изобщо..

Нормалната работна температура е наистина по средата на уреда, както и Слави отбеляза...

Иначе оборотите ти са екстра. Сигурно някой ти ги е регулирал... :P

 

 

Е не вярвам да е така защото като е студена си пада температурата,А като я настапя (примерно на баирите по магистралата с 170 или ако я юркам по далго време в града на високи обороти :drive: )се вдига може би до половината но след това бързо си пада до там до кадето е на снимката.Моля ви не ми казваите че имам нещо за смяна защото ще откача вече.....

А за оборотите не знам...май така си бяха :rolleyes: :icon_thumbup:

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не вярвам да е така защото като е студена си пада температурата,А като я настапя (примерно на баирите по магистралата с 170 или ако я юркам по далго време в града на високи обороти :drive: )се вдига може би до половината но след това бързо си пада до там до кадето е на снимката.Моля ви не ми казваите че имам нещо за смяна защото ще откача вече.....

А за оборотите не знам...май така си бяха :rolleyes: :icon_thumbup:

Поздрави :mitsu-smiley:

Е точно че при юркане отива на средата, е признак че термостата ти е постоянно отворен...Ако е в ред, трябва постоянно да си седи там стрелката...

Няма нищо страшно в случая, само разхода дето е малко по висок...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Няма нищо страшно в случая, само разхода дето е малко по висок...

Марине, ти го успокои човека.... при сегашните цени на дизела дали ще спи спокойно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине, ти го успокои човека.... при сегашните цени на дизела дали ще спи спокойно?

 

Ами аз не знам точно колко ми е резервоара,но като го напълних минах 600 км.В тази сметка влиза едно ходене до София и обратно със скорост 160-180км/ч и другото е в Пловдив... Абе според мен бива... При положение,че имаше момент когато ми гореше 13 в града...

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не знам точно колко ми е резервоара,но като го напълних минах 600 км.

Като си смениш термостата, със същото гориво ще минаваш по 700 км., че даже и по малко... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Послушай Марин прав е. И аз докато си оправя охрадителната система карах без термостат, лошото е че от тогава минаха два месеца и няма кой да го премести от жабката на мястото му. Колата си върви, но разхода наистина е друг, особено ако караш извънградско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен стрелката седи по средата (когато не прегрява). Аз имам най-вероятно спукана глава, което много ме притеснява защото е скъп ремонт/ сериозен проблем. :icon_crying:

 

Ходих при Пламен да го прегледа, и се разбрахме да наглеждам разширителното казанче и перките как работят, за да видим дали не е там проблема... Обаче всичко работи перфектно. Май му е пълна кутията и не ми получава ЛС :icon_blush: а пък незнам как успях но съм му загубил телефона.

 

Случая всъщност е следния. Прегрях мотора на магистралата, оставих го при един познат майстор - смениха гарнитурата, шлайфаха главата, смениха водната помпа..... след това всичко точно ....за няколко месеца, докато не изхвърли водата пак...и пак на магистралата.

 

Лошото е, че не ми е ясно къде е проблема - на градско каране ИЗОБЩО не губи вода. Нито един мл. Само когато минавам по магистралата, много странно защото според повечето хора ако има проблем би трябвало и градско да загрява....

 

Иначе маслото е наред, не пуска вода при него. Разхода съшо - 6/100 извънградско, 10 градско, 12 градско ако бързам много.

 

Резултата - страх ме е да ходя на море с тази кола, и ще се возим с друга..... а трябва и да разбера защо губи вода на магистралата. Със сигурност има проблем...но къде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги,

аз имах подобна смешна история с единия галант Е54 и след като смених капачката на радиатора всичко се оправи мометнално. Просто според мен на извънградско не държеше налягането както трябва и затова ми изпускаше вода защото си личеше че мокри радиатора отгоре. Другото което са споделили колегите е възможно да е позапушен радиатора и от там да надува антифриза защото не може да поеме количеството което се подава от водната помпа и да мине през радиатора до изхода му, нещо като тапа.

 

Успех и безаварийно от мен

Редактирано от miki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги,

аз имах подобна смешна история с единия галант Е54 и след като смених капачката на радиатора всичко се оправи мометнално. Просто според мен на извънградско не държеше налягането както трябва и затова ми изпускаше вода защото си личеше че мокри радиатора отгоре. Другото което са споделили колегите е възможно да е позапушен радиатора и от там да надува антифриза защото не може да поеме количеството което се подава от водната помпа и да мине през радиатора до изхода му, нещо като тапа.

 

Успех и безаварийно от мен

 

 

Е добре, ако е такъв проблема, това всъщност би бил най-добрия вариант за мен, нали ?

 

Твоя съвет е да си купя една нова оригинална капачка и да видя какво ще стане ли?

 

Обаче малко не ми се вярва да е това, понеже капачката си отваря нормално.... когато се натоварва двигателя тя изхвърля вода/анитфриз към разширителния съд. Незнам дали това и е нормалния режим на работа, но си мисля, че при продължително натоварване разширителния съд се препълва, и изхвърля водата/анитфриза именно от там, през маркучето, което отвежда излишъка извън системата. Ужас, незнам как да разбера дали мога да поправя сам това. :icon_blush:

А ако е такъв проблема защо се държи така.

 

Знам само от мойте наблюдения, че при натоварване разширителния съд се пълни, а после като е студен мотора и започне да работи водата се връща в радиатора и ако си карам градско нямам проблеми - нямам загуба на вода. Обаче ако карам 200км извънградско примерно трябва да долея около 0.5-1.0 литър в разширителния съд... което хич не е добре... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, Пламен не е в Бг, вземи иди до Стамболийски при доктор Дизел, друго не се сещам в момента. Наистина е странно, защото по принцип би трябвало да загрява повече в града. Може да ти е затлачен радиатора и да няма добро охлаждане при по-големи натоварвания... Но това са само догатки, никога не можеш да си сигурен, докато не се започне с разглобяване и проверка..... А като начало - мини на анализ на съдържанието на изгорели газове в охлаждащата течност. За всеки случай. Ако е отрицателен - може и само с почистване да се разминеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен също е радиатора. След като смених всичко без него колата реагираше по подобен начин. И аз като тебе миналото лято си купих друга кола за морето, защото не смеех да тръгна с галанта. В града почти нямах проблеми. И след като радиатора съмсем сдаде багажа и го смених, всичко заспа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

rosko, къде е Др. Дизел на Стамболийски ?

 

п.с. абе да ви кажа и радиаторите хич не са евтини (ако се окаже това).... аз когато го прегрях първия път търсех радиатор под дърво и камък и за под 500лв не можах нищо да намеря...така и не го смених, защото не тече. Вече ако създава проблеми няма да имам избор...

Редактирано от viachy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е за смяна, но трябва да се види и да се почисти сериозно. Може и друго да се окаже, всичко е възможно!

Д-р Дизел е батко ми Марин (Марио64) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405

Мини един анализ за всеки случай, както ти казах и после да му мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме теста!

 

Показа, че няма проблем в гарнитурата или главата! Течността остана синя, че даже стана по-синя отколкото беше в началото!

 

:icon_clap: :icon_thumbup:

 

Според майстора проблема е или в капачката, радиатора, или термостата. Каза, че може би когато е натоварен мотора термостата затваря и се охлажда само големия кръг....

 

Взех една нова капачка и ще видим :icon_blush: ако това не реши проблема, ще го гледаме.

 

Камък ми падна от сърцето :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...