Okay Dervishev Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Здравейте колеги.Бих искал да попитам каде е нормално да ми стои стрелката за темпертурата на водата и на какви обороти трябва да ми държи на място?Благодаря и поздрави от Плевен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Здравейте колеги.Бих искал да попитам каде е нормално да ми стои стрелката за темпертурата на водата и на какви обороти трябва да ми държи на място?Благодаря и поздрави от Плевен. При моят е така и мисля че е нормално http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10808186 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Okay Dervishev Публикувано 26 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2009 Благодаря ти колега.Моята е около милиметър в дясно,а обоеотите ми в момента са около 700 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Благодаря ти колега.Моята е около милиметър в дясно,а обоеотите ми в момента са около 700 ...Оборотите в случая нямат никакво значение. Нормално е като загрее колата, стрелката да застане по средата на уреда и да не мърда от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Оборотите в случая нямат никакво значение. Нормално е като загрее колата, стрелката да застане по средата на уреда и да не мърда от там.Не съм много наясно,но при мен без значение зима или лято,температурата не се вдига повече от това което сам показал на снимката.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Не съм много наясно,но при мен без значение зима или лято,температурата не се вдига повече от това което сам показал на снимката.Поздрави :mitsu-smiley:Провери си тогава термостата, да не е заседнал в отворено положение, или пък да го няма изобщо..Нормалната работна температура е наистина по средата на уреда, както и Слави отбеляза...Иначе оборотите ти са екстра. Сигурно някой ти ги е регулирал... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Провери си тогава термостата, да не е заседнал в отворено положение, или пък да го няма изобщо..Нормалната работна температура е наистина по средата на уреда, както и Слави отбеляза...Иначе оборотите ти са екстра. Сигурно някой ти ги е регулирал... :P Е не вярвам да е така защото като е студена си пада температурата,А като я настапя (примерно на баирите по магистралата с 170 или ако я юркам по далго време в града на високи обороти )се вдига може би до половината но след това бързо си пада до там до кадето е на снимката.Моля ви не ми казваите че имам нещо за смяна защото ще откача вече.....А за оборотите не знам...май така си бяха :rolleyes: :icon_thumbup: Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Е не вярвам да е така защото като е студена си пада температурата,А като я настапя (примерно на баирите по магистралата с 170 или ако я юркам по далго време в града на високи обороти )се вдига може би до половината но след това бързо си пада до там до кадето е на снимката.Моля ви не ми казваите че имам нещо за смяна защото ще откача вече.....А за оборотите не знам...май така си бяха :rolleyes: :icon_thumbup: Поздрави :mitsu-smiley:Е точно че при юркане отива на средата, е признак че термостата ти е постоянно отворен...Ако е в ред, трябва постоянно да си седи там стрелката...Няма нищо страшно в случая, само разхода дето е малко по висок... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 ...Няма нищо страшно в случая, само разхода дето е малко по висок... Марине, ти го успокои човека.... при сегашните цени на дизела дали ще спи спокойно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Марине, ти го успокои човека.... при сегашните цени на дизела дали ще спи спокойно? Ами аз не знам точно колко ми е резервоара,но като го напълних минах 600 км.В тази сметка влиза едно ходене до София и обратно със скорост 160-180км/ч и другото е в Пловдив... Абе според мен бива... При положение,че имаше момент когато ми гореше 13 в града...Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Ами аз не знам точно колко ми е резервоара,но като го напълних минах 600 км.Като си смениш термостата, със същото гориво ще минаваш по 700 км., че даже и по малко... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Послушай Марин прав е. И аз докато си оправя охрадителната система карах без термостат, лошото е че от тогава минаха два месеца и няма кой да го премести от жабката на мястото му. Колата си върви, но разхода наистина е друг, особено ако караш извънградско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viachy Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Ами при мен стрелката седи по средата (когато не прегрява). Аз имам най-вероятно спукана глава, което много ме притеснява защото е скъп ремонт/ сериозен проблем. :icon_crying: Ходих при Пламен да го прегледа, и се разбрахме да наглеждам разширителното казанче и перките как работят, за да видим дали не е там проблема... Обаче всичко работи перфектно. Май му е пълна кутията и не ми получава ЛС :icon_blush: а пък незнам как успях но съм му загубил телефона. Случая всъщност е следния. Прегрях мотора на магистралата, оставих го при един познат майстор - смениха гарнитурата, шлайфаха главата, смениха водната помпа..... след това всичко точно ....за няколко месеца, докато не изхвърли водата пак...и пак на магистралата. Лошото е, че не ми е ясно къде е проблема - на градско каране ИЗОБЩО не губи вода. Нито един мл. Само когато минавам по магистралата, много странно защото според повечето хора ако има проблем би трябвало и градско да загрява.... Иначе маслото е наред, не пуска вода при него. Разхода съшо - 6/100 извънградско, 10 градско, 12 градско ако бързам много. Резултата - страх ме е да ходя на море с тази кола, и ще се возим с друга..... а трябва и да разбера защо губи вода на магистралата. Със сигурност има проблем...но къде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 (редакция) колеги, аз имах подобна смешна история с единия галант Е54 и след като смених капачката на радиатора всичко се оправи мометнално. Просто според мен на извънградско не държеше налягането както трябва и затова ми изпускаше вода защото си личеше че мокри радиатора отгоре. Другото което са споделили колегите е възможно да е позапушен радиатора и от там да надува антифриза защото не може да поеме количеството което се подава от водната помпа и да мине през радиатора до изхода му, нещо като тапа. Успех и безаварийно от мен Редактирано 28 юни 2009 от miki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viachy Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 колеги, аз имах подобна смешна история с единия галант Е54 и след като смених капачката на радиатора всичко се оправи мометнално. Просто според мен на извънградско не държеше налягането както трябва и затова ми изпускаше вода защото си личеше че мокри радиатора отгоре. Другото което са споделили колегите е възможно да е позапушен радиатора и от там да надува антифриза защото не може да поеме количеството което се подава от водната помпа и да мине през радиатора до изхода му, нещо като тапа. Успех и безаварийно от мен Е добре, ако е такъв проблема, това всъщност би бил най-добрия вариант за мен, нали ? Твоя съвет е да си купя една нова оригинална капачка и да видя какво ще стане ли? Обаче малко не ми се вярва да е това, понеже капачката си отваря нормално.... когато се натоварва двигателя тя изхвърля вода/анитфриз към разширителния съд. Незнам дали това и е нормалния режим на работа, но си мисля, че при продължително натоварване разширителния съд се препълва, и изхвърля водата/анитфриза именно от там, през маркучето, което отвежда излишъка извън системата. Ужас, незнам как да разбера дали мога да поправя сам това. :icon_blush: А ако е такъв проблема защо се държи така. Знам само от мойте наблюдения, че при натоварване разширителния съд се пълни, а после като е студен мотора и започне да работи водата се връща в радиатора и ако си карам градско нямам проблеми - нямам загуба на вода. Обаче ако карам 200км извънградско примерно трябва да долея около 0.5-1.0 литър в разширителния съд... което хич не е добре... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Хм, Пламен не е в Бг, вземи иди до Стамболийски при доктор Дизел, друго не се сещам в момента. Наистина е странно, защото по принцип би трябвало да загрява повече в града. Може да ти е затлачен радиатора и да няма добро охлаждане при по-големи натоварвания... Но това са само догатки, никога не можеш да си сигурен, докато не се започне с разглобяване и проверка..... А като начало - мини на анализ на съдържанието на изгорели газове в охлаждащата течност. За всеки случай. Ако е отрицателен - може и само с почистване да се разминеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Спред мен също е радиатора. След като смених всичко без него колата реагираше по подобен начин. И аз като тебе миналото лято си купих друга кола за морето, защото не смеех да тръгна с галанта. В града почти нямах проблеми. И след като радиатора съмсем сдаде багажа и го смених, всичко заспа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viachy Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 (редакция) rosko, къде е Др. Дизел на Стамболийски ? п.с. абе да ви кажа и радиаторите хич не са евтини (ако се окаже това).... аз когато го прегрях първия път търсех радиатор под дърво и камък и за под 500лв не можах нищо да намеря...така и не го смених, защото не тече. Вече ако създава проблеми няма да имам избор... Редактирано 28 юни 2009 от viachy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Може и да не е за смяна, но трябва да се види и да се почисти сериозно. Може и друго да се окаже, всичко е възможно!Д-р Дизел е батко ми Марин (Марио64) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405Мини един анализ за всеки случай, както ти казах и после да му мислим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viachy Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Днес направихме теста! Показа, че няма проблем в гарнитурата или главата! Течността остана синя, че даже стана по-синя отколкото беше в началото! :icon_clap: :icon_thumbup: Според майстора проблема е или в капачката, радиатора, или термостата. Каза, че може би когато е натоварен мотора термостата затваря и се охлажда само големия кръг.... Взех една нова капачка и ще видим :icon_blush: ако това не реши проблема, ще го гледаме. Камък ми падна от сърцето :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.