rousefff Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Привет! От близо 2-3 дни сутрин, когато запаля/студен двигател /колата, ми се тресе двигателя докато влезе в обороти или т.е. се чуди да запали ли или не. След като е влязла веднага в оборотите, я гася и пробвайки я да запаля пак пали перфектно от полувин контакт както винаги. Винаги съм си палел колата от полувин контакт или докато чукна и пали. Свещи, кабели ...що ли!? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Може и да е нещо по горивната система или да има неизвестни субстанции в безнина, който си нялял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 13 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2009 Пораждат се у мен въпроси свързани с маслото, понеже сутрин се е стекло в картера /при студен двигател/ и докато го разнесе. Интересното, което се сещам, че при смяната на маслото нивото бе на горната граница, а вчера когато го смених бе на долната. Доливах 50-100 грама преди смяната на маслото. За първи път ми се налагаше да доливам масло. Никога японец не ми е похапвал масълце. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Пораждат се у мен въпроси свързани с маслото, понеже сутрин се е стекло в картера /при студен двигател/ и докато го разнесе. Интересното, което се сещам, че при смяната на маслото нивото бе на горната граница, а вчера когато го смених бе на долната. Доливах 50-100 грама преди смяната на маслото. За първи път ми се налагаше да доливам масло. Никога японец не ми е похапвал масълце. :mitsu-smiley: По логично е да ти се породят въпроси свързани с горивото, понеже сутрин се е стекло в резервоара /при студен двигател/ и докато запълни наново тръбопроводите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 По логично е да ти се породят въпроси свързани с горивото, понеже сутрин се е стекло в резервоара /при студен двигател/ и докато запълни наново тръбопроводите... :good: .... И на моята сутрин маслото се е стекло в картера, ама си пали на четвърт оборот.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 А може и позапушени дюзи. Страничен и малко неприяте ефект от карането на газ. И моята прави така, първото палене винаги се чуди малко, аха да угасне но си вдига обороти и се оправя. Следващите паления са на четвърт. Пробвал съм да я паля сутрин директно на газ - пали от четвърт ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Привет! От близо 2-3 дни сутрин, когато запаля/студен двигател /колата, ми се тресе двигателя докато влезе в обороти или т.е. се чуди да запали ли или не. След като е влязла веднага в оборотите, я гася и пробвайки я да запаля пак пали перфектно от полувин контакт както винаги. Винаги съм си палел колата от полувин контакт или докато чукна и пали. Свещи, кабели ...що ли!? :icon_crying:Дюзи запушени, затлачен гор. филтър, проблем в клапанчето на помпата ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 3 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2009 Относно проблематиката. Бях чел из форума да пробвам първо с добавка за изчистване на инжектори и горивната система и О, ЧУДО. Взе да си пали както преди. От месец нямам проблеми за сега. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.