Премини към съдържание

Тресе двигателя...


Препоръчано мнение

Привет! От близо 2-3 дни сутрин, когато запаля/студен двигател /колата, ми се тресе двигателя докато влезе в обороти или т.е. се чуди да запали ли или не. След като е влязла веднага в оборотите, я гася и пробвайки я да запаля пак пали перфектно от полувин контакт както винаги. Винаги съм си палел колата от полувин контакт или докато чукна и пали. Свещи, кабели ...що ли!? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е нещо по горивната система или да има неизвестни субстанции в безнина, който си нялял.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пораждат се у мен въпроси свързани с маслото, понеже сутрин се е стекло в картера /при студен двигател/ и докато го разнесе. Интересното, което се сещам, че при смяната на маслото нивото бе на горната граница, а вчера когато го смених бе на долната. Доливах 50-100 грама преди смяната на маслото. За първи път ми се налагаше да доливам масло. Никога японец не ми е похапвал масълце. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пораждат се у мен въпроси свързани с маслото, понеже сутрин се е стекло в картера /при студен двигател/ и докато го разнесе. Интересното, което се сещам, че при смяната на маслото нивото бе на горната граница, а вчера когато го смених бе на долната. Доливах 50-100 грама преди смяната на маслото. За първи път ми се налагаше да доливам масло. Никога японец не ми е похапвал масълце. :mitsu-smiley:

 

По логично е да ти се породят въпроси свързани с горивото, понеже сутрин се е стекло в резервоара /при студен двигател/ и докато запълни наново тръбопроводите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По логично е да ти се породят въпроси свързани с горивото, понеже сутрин се е стекло в резервоара /при студен двигател/ и докато запълни наново тръбопроводите...

:good: .... И на моята сутрин маслото се е стекло в картера, ама си пали на четвърт оборот....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може и позапушени дюзи. Страничен и малко неприяте ефект от карането на газ. И моята прави така, първото палене винаги се чуди малко, аха да угасне но си вдига обороти и се оправя. Следващите паления са на четвърт. Пробвал съм да я паля сутрин директно на газ - пали от четвърт ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет! От близо 2-3 дни сутрин, когато запаля/студен двигател /колата, ми се тресе двигателя докато влезе в обороти или т.е. се чуди да запали ли или не. След като е влязла веднага в оборотите, я гася и пробвайки я да запаля пак пали перфектно от полувин контакт както винаги. Винаги съм си палел колата от полувин контакт или докато чукна и пали. Свещи, кабели ...що ли!? :icon_crying:

Дюзи запушени, затлачен гор. филтър, проблем в клапанчето на помпата .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Относно проблематиката. Бях чел из форума да пробвам първо с добавка за изчистване на инжектори и горивната система и О, ЧУДО. Взе да си пали както преди. От месец нямам проблеми за сега. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...