marto_yordanov Публикувано 7 юни 2009 Сподели Публикувано 7 юни 2009 Здравейте , за жалост вчера се счупих скоростите или по точно оста в диференциалната касета :icon_crying: !!! От няколко дни нещо ми щракаше от време на време и колата по време на движение като щракне - се усещаше едно прескачане ... Надявах се да е някое каре колкото и да не ми се вярва , но вчера тъкмо спрях пред един приятел и гледам капки зад колата !!! Легнах и какво да видя - локва от масло , течащо от кожуха на с-ля !!! Днес свалих скоростите и какво да видя оста се движи свободно нагоре надолу в касетата , наляво надясно в сателитните ЗК ... и тя се е изместила така че е разцепила кожуха на с-ля !!! Кажете какъв им е проблема на тея скорости !!! Явно не са силни там тея коли , защото това не е първия Еклипс 1Г на който виждам точно такова положение със скоростите !!! Нещо някой да спомене ако има какво...................... Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Здравейте , за жалост вчера се счупих скоростите или по точно оста в диференциалната касета :icon_crying: !!! От няколко дни нещо ми щракаше от време на време и колата по време на движение като щракне - се усещаше едно прескачане ... Надявах се да е някое каре колкото и да не ми се вярва , но вчера тъкмо спрях пред един приятел и гледам капки зад колата !!! Легнах и какво да видя - локва от масло , течащо от кожуха на с-ля !!! Днес свалих скоростите и какво да видя оста се движи свободно нагоре надолу в касетата , наляво надясно в сателитните ЗК ... и тя се е изместила така че е разцепила кожуха на с-ля !!! Кажете какъв им е проблема на тея скорости !!! Явно не са силни там тея коли , защото това не е първия Еклипс 1Г на който виждам точно такова положение със скоростите !!! Нещо някой да спомене ако има какво...................... Поздрави :mitsu-smiley: Cкоростите на Eclipse FWD особено не турбо модела са много слаби няма оправия.Ако искаш здрави скорости намери си от Eclipse 4Х4 и си готов :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 12 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2009 Е пак сложих от такъв еклипс скорости .... пък тея повече ще ги пазя !!! А може ли да се намерят попринцип такива скорости от 4х4 и дали може да се монтират на еклис с предно като не се връзва фланеца за назад... ? Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 юни 2009 Сподели Публикувано 15 юни 2009 Е пак сложих от такъв еклипс скорости .... пък тея повече ще ги пазя !!! А може ли да се намерят попринцип такива скорости от 4х4 и дали може да се монтират на еклис с предно като не се връзва фланеца за назад... ? Поздрави :mitsu-smiley: Може, ама не е същото като да караш скорости за предно. По принцип се сменя виско муфата с такава, която не заключва, но го пише, че се препоръчва единствено, ако колата се мери на дино, което мери само един мост. Иначе скоростите от атмосферния еклипс 2г са като на турбо еклипс, но с други предавателни числа така че и те са здрави. Моите вече 1 година държат на 50 коня отгоре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 15 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2009 Можеш ли да напишеш колко правиш на 1-ва , 2-ра и 3-та например ? :icon_thumbup: Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 първа не я знам, Втора е до 90, трета не помня точно (130-140), четвърта е до 190 мисля, пета е до 250+ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 първа не я знам, Втора е до 90, трета не помня точно (130-140), четвърта е до 190 мисля, пета е до 250+Добре че не са ти сложили и 6-та и 7-ма :lol: ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 16 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2009 Ем аз на 1-ва - 60/7100об/мин. , 2-ра 100/7100 , 3-та 150/7500 ... другите 2 не мога да кажа !!! Ем мерси за съвета , но не мисля да сменям пак скорости :icon_angel: !!! За сега толкова и нов с-л сложих , сега е :icon_thumbup: !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Хъх, на галанта са по-дълги скоростите, мотора е като вашите, кутията предполагам че и тя - на втора 125-130 на 7500 оборота, трета около 170 пак на 7500, четвърта и пета не съм пробвал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 17 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2009 Ем да но като си с по къси скорости се набира по бързо !!! А на Галанта са му сложили толкова дълги скорости защото са предвидили че това ще е кола за дълъг път , придружен с нисък разход на гориво !!! А Еклипса ... за други цели :icon_rock: Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.