al5577 Публикувано 8 ноември 2005 Сподели Публикувано 8 ноември 2005 Предстои ми смяна на гарнитурата на главата на двигателя. :icon_rock: Така и така се разглобява двигателя какво ще ми препоръчате да сменя /дори да не е развалено/ за да използвам момента. Например пружинки, уплътнения ...:icon_hmm: ...някакви тънкости?...шлайфането на главата задължително ли е преди слагането на гарнитурата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 ноември 2005 Admin Сподели Публикувано 9 ноември 2005 Нищо не се сменя което работи. Шлайфането на главата е препоръчително да се направи от добър стругар. Важно е и гарнитурата да е качествена :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.M. Публикувано 9 ноември 2005 Сподели Публикувано 9 ноември 2005 (редакция) По принцип знам,че този момент се използва за смяна на гумичките на клапаните(ако се прецени, че са износени като се свали главата).Знам, че главата се шлайфа задължително за да се напасне идеално гарнитурата(за да няма кривини по нея останали от старата гарнитура, а и новата да пасне идеално на главата).Биг Боса е много прав за стругаря - трябва да е добър и да не отнема много от главата, но все пак да я изправи. Редактирано 9 ноември 2005 от D.M. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 9 ноември 2005 Сподели Публикувано 9 ноември 2005 Щом ще сменяш гарнитура, значи си прегрял двигателя и е започнало да духа в радиатора :rolleyes: Кофти... От това най си патят! Главата трябва да се огледа за пукнатини между леглата на клапаните(не е срамота да се ползва и лупа) и да се провери с линеал за деформация и ако има тогава се шлайфа.Само че какво общо има тука стругар не знам :icon_doh: Това се прави на плосък шлайф, цифрова фреза.... ама струг?!?Дано да минеш с това, щото нова глава... не ми се мисли! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 9 ноември 2005 Сподели Публикувано 9 ноември 2005 ами по принцип при разглобяването на един двигател се сменя всичко което е износено ако колата е прегряване не е лошо главата да се мине на водна проба ->проверка за пукнатини и след това да се мине на специализирана шлаиф машина сам ли ще си правиш ремонта ??защото ако ти го правят в сервиз те трябва да са наясно какво е нужно за един качествен ремонт :rulez: :rulez: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 10 ноември 2005 Сподели Публикувано 10 ноември 2005 ....Само че какво общо има тука стругар не знам :icon_doh: Това се прави на плосък шлайф, цифрова фреза.... ама струг?!? Този който шлайфа главата се казва стругар , а не шлайфач :icon_dance: това си е нещо като автомобилен жаргон.Също съм чувал , че се казва "челосване" на главата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spass Публикувано 10 ноември 2005 Сподели Публикувано 10 ноември 2005 Този който шлайфа главата се казва стругар , а не шлайфач :icon_dance: това си е нещо като автомобилен жаргон.Също съм чувал , че се казва "челосване" на главата Аз лично моята я карах на "фрезист", а не "шлайфач", ама и на заварчик да я закараш стига човека да има техника и да шлайфа качествено, ще свърши работа :rolleyes: . Обаче аз силно бих препоръчал винаги при смяна на гарнитура да се шлайфа главата, независимо дали си я прегрявал или не. В противен случай по челото винаги ще останат микроскопични каналчета и ефекта от новата гарнитура може да се окаже нулев... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2005 Сподели Публикувано 10 ноември 2005 Значи, за да си гарантираш че няма да имаш проблеми с главата, най добре е да се даде да се челосва............защо? Ми защото най малкото е че по този начин ще изчистиш налепите по челото на главата, тъй като при свалянето й, оставят налепи от осн. гарнитура по нея, освен това се застраховаш един вид от двойна работа ако не легне в/р новата гарнитура после................за това се дава да се челоса главата, без значение дали е крива или права..... :D Другото което е, стругаря ще ти каже и с колко е поддала, може да е с 5 стотни , но може да е и с 15 десети, разликата е много голяма и си струва да се челоса ................ако е 5 стотни, дори и да не я челосаш , мисля че няма да ти създаде проблеми ако гарнитурата е читава, но понеже в БГ всичко е менте, то е желателно да се направи челосването.........ако обаче е крива много примерно 15 ,30 и т.н. десети, то ти препоръчвам да измерите и челото на блока, защото на японските коли криви и блока , а не само главата...... :icon_blush: Както виждаш има поне 10 причини да се шлайфа главата...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 10 ноември 2005 Сподели Публикувано 10 ноември 2005 защото на японските коли криви и блока Трудна работа... Поне на наште танкове B) блока е чугунен, а главата алуминиева!Шарен свят - на предишната ми кола беше обратното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 5 август 2006 Сподели Публикувано 5 август 2006 :mitsu-smiley: А може ли някой да ми каже къде в София има свестен майстор, който да се занимава с подобни проблеми (шлайфане на глави и т.н)? За втори ден подред препрочитам целия форум, но не можах да намеря адрес или някакъв телефон . Пиша в тази тема за да не отварям нова. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 август 2006 Admin Сподели Публикувано 5 август 2006 :mitsu-smiley: А може ли някой да ми каже къде в София има свестен майстор, който да се занимава с подобни проблеми (шлайфане на глави и т.н)? За втори ден подред препрочитам целия форум, но не можах да намеря адрес или някакъв телефон . Пиша в тази тема за да не отварям нова. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 6 август 2006 Сподели Публикувано 6 август 2006 :mitsu-smiley: Благодаря . В няколко други теми срещах това име, но все се свързваше със шлайване на дискове и затова явно не съм допрочел какво пише над него в темата за сервизи. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 август 2006 Сподели Публикувано 7 август 2006 :mitsu-smiley: А адрес или някакъв друг телефон някой да знае на този майстор? Защото на 0889 47 39 91 никой не отговаря вече втори ден. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2006 Сподели Публикувано 24 август 2006 :mitsu-smiley: А адрес или някакъв друг телефон някой да знае на този майстор? Защото на 0889 47 39 91 никой не отговаря вече втори ден. :mitsu-smiley:Какъв е проблема............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 24 август 2006 Сподели Публикувано 24 август 2006 :mitsu-smiley: Ето такъв: :icon_drive: :mitsu-smiley: :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2006 Сподели Публикувано 24 август 2006 :mitsu-smiley: Ето такъв: :icon_drive: :mitsu-smiley: :(Това как да го разбирам, че си ударил колата и си прецакал мотора или си го прегрял............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 24 август 2006 Сподели Публикувано 24 август 2006 Това как да го разбирам, че си ударил колата и си прецакал мотора или си го прегрял............. :icon_blush: :mitsu-smiley: Извинявай, анимираната иконка от горното ми мнение е линк към темата където бях описал проблема, но не се съобразих, че по нищо не личи че е линк :sorry: . Цъкни на нея. Иначе с Галанта всичко е на 6, с изключение на едно малко проблемче, за което утре ще пиша, когато ще имам повече яснота.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.