Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна на гарнитура на глава


Препоръчано мнение

Предстои ми смяна на гарнитурата на главата на двигателя. :icon_rock:

Така и така се разглобява двигателя какво ще ми препоръчате да сменя /дори да не е развалено/ за да използвам момента. Например пружинки, уплътнения ...:icon_hmm:

...някакви тънкости?

...шлайфането на главата задължително ли е преди слагането на гарнитурата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Нищо не се сменя което работи. Шлайфането на главата е препоръчително да се направи от добър стругар. Важно е и гарнитурата да е качествена :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип знам,че този момент се използва за смяна на гумичките на клапаните(ако се прецени, че са износени като се свали главата).Знам, че главата се шлайфа задължително за да се напасне идеално гарнитурата(за да няма кривини по нея останали от старата гарнитура, а и новата да пасне идеално на главата).Биг Боса е много прав за стругаря - трябва да е добър и да не отнема много от главата, но все пак да я изправи.

Редактирано от D.M.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще сменяш гарнитура, значи си прегрял двигателя и е започнало да духа в радиатора :rolleyes: Кофти... От това най си патят! Главата трябва да се огледа за пукнатини между леглата на клапаните(не е срамота да се ползва и лупа) и да се провери с линеал за деформация и ако има тогава се шлайфа.

Само че какво общо има тука стругар не знам :icon_doh: Това се прави на плосък шлайф, цифрова фреза.... ама струг?!?

Дано да минеш с това, щото нова глава... не ми се мисли!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами по принцип при разглобяването на един двигател се сменя всичко което е износено

ако колата е прегряване не е лошо главата да се мине на водна проба ->проверка за пукнатини и след това да се мине на специализирана шлаиф машина

сам ли ще си правиш ремонта ??защото ако ти го правят в сервиз те трябва да са наясно какво е нужно за един качествен ремонт :rulez: :rulez: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Само че какво общо има тука стругар не знам :icon_doh: Това се прави на плосък шлайф, цифрова фреза.... ама струг?!?

 

Този който шлайфа главата се казва стругар , а не шлайфач :icon_dance: това си е нещо като автомобилен жаргон.Също съм чувал , че се казва "челосване" на главата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този който шлайфа главата се казва стругар , а не шлайфач :icon_dance: това си е нещо като автомобилен жаргон.Също съм чувал , че се казва "челосване" на главата :)

 

Аз лично моята я карах на "фрезист", а не "шлайфач", ама и на заварчик да я закараш стига човека да има техника и да шлайфа качествено, ще свърши работа :rolleyes: .

Обаче аз силно бих препоръчал винаги при смяна на гарнитура да се шлайфа главата, независимо дали си я прегрявал или не. В противен случай по челото винаги ще останат микроскопични каналчета и ефекта от новата гарнитура може да се окаже нулев...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, за да си гарантираш че няма да имаш проблеми с главата, най добре е да се даде да се челосва............защо? Ми защото най малкото е че по този начин ще изчистиш налепите по челото на главата, тъй като при свалянето й, оставят налепи от осн. гарнитура по нея, освен това се застраховаш един вид от двойна работа ако не легне в/р новата гарнитура после................за това се дава да се челоса главата, без значение дали е крива или права..... :D Другото което е, стругаря ще ти каже и с колко е поддала, може да е с 5 стотни , но може да е и с 15 десети, разликата е много голяма и си струва да се челоса ................ако е 5 стотни, дори и да не я челосаш , мисля че няма да ти създаде проблеми ако гарнитурата е читава, но понеже в БГ всичко е менте, то е желателно да се направи челосването.........ако обаче е крива много примерно 15 ,30 и т.н. десети, то ти препоръчвам да измерите и челото на блока, защото на японските коли криви и блока , а не само главата...... :icon_blush: Както виждаш има поне 10 причини да се шлайфа главата...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защото на японските коли криви и блока

Трудна работа... Поне на наште танкове B) блока е чугунен, а главата алуминиева!

Шарен свят - на предишната ми кола беше обратното

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

:mitsu-smiley: А може ли някой да ми каже къде в София има свестен майстор, който да се занимава с подобни проблеми (шлайфане на глави и т.н)? За втори ден подред препрочитам целия форум, но не можах да намеря адрес или някакъв телефон :) . Пиша в тази тема за да не отварям нова. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:mitsu-smiley: А може ли някой да ми каже къде в София има свестен майстор, който да се занимава с подобни проблеми (шлайфане на глави и т.н)? За втори ден подред препрочитам целия форум, но не можах да намеря адрес или някакъв телефон :) . Пиша в тази тема за да не отварям нова. :mitsu-smiley:

 

:link: :molq:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Благодаря :) . В няколко други теми срещах това име, но все се свързваше със шлайване на дискове и затова явно не съм допрочел какво пише над него в темата за сервизи. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

:link: :molq:

:mitsu-smiley: А адрес или някакъв друг телефон някой да знае на този майстор? Защото на 0889 47 39 91 никой не отговаря вече втори ден. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

:mitsu-smiley: А адрес или някакъв друг телефон някой да знае на този майстор? Защото на 0889 47 39 91 никой не отговаря вече втори ден. :mitsu-smiley:

Какъв е проблема............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ето такъв: :icon_drive: :mitsu-smiley: :(

Това как да го разбирам, че си ударил колата и си прецакал мотора или си го прегрял............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това как да го разбирам, че си ударил колата и си прецакал мотора или си го прегрял............. :icon_blush:

:mitsu-smiley: :) Извинявай, анимираната иконка от горното ми мнение е линк към темата където бях описал проблема, но не се съобразих, че по нищо не личи че е линк :sorry: . Цъкни на нея. Иначе с Галанта всичко е на 6, с изключение на едно малко проблемче, за което утре ще пиша, когато ще имам повече яснота.. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...