Jan4o0o0 Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Момчета много спешно ми трябва да знам дали коляновия вал на мотора 4g63 държи на шлайф ???? И дали после ако се кара на стъпка няма да се разтрака пак ?????????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Моят е с шлайф на 0.25 и държи вече 40 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 Мерси много, ами ако е за повече ще държили, ако някой друг е правил моля да сподели,че имам приятел с еклипс 1г. и таман си я купи мина 1200 км и се разхлопа вала :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Щом продават лагери за първи/0.25/ и втори/0.5/ ремонт би трябвало да няма проблем.Чувал съм и мнение,че японски вал не се шлайфа,както и,че японски двигател не се отваря......Ама аз си го отварям на 1.5-2 години и то заради пишман оригинални части.Сега заради ориг. ремък Гейтс на 55 000км.Гледам и оригиналните ми гумички на клапаните дето са на 15 000 са текли,преди това нови бутала на 5000км се счупиха...Вече само от УСА!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 А лагери някаква фимра или нещо такова ? И ако някой е имал сроден проблем нека пише Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 А лагери някаква фимра или нещо такова ? И ако някой е имал сроден проблем нека пише Аз бих направил опит да си намеря друг вал, не да го шлайфам. Ако се спреш на 0.25 сигурно няма да е проблем.Ама този твой приятел отворил ли е мотора. Може да няма нужда от шлайф, само лагера да е отишъл.А за марка на лагери, аз съм с CLEVITE, които са на Mahle. МАсово слагат и ACL.Най-добре от УСА, тука всичко е ...., а пък и там са на смешни пари просто! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Ми да отворен е двигателя, ама за втора ръка вал му искат 350 лв, пък на него ну му се дават :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Ми да отворен е двигателя, ама за втора ръка вал му искат 350 лв, пък на него ну му се дават :(Слушай внимателно, няма да повтарям... :D 250 лв. нормален(не шлайфан) вал + комплект основни и биелни лагери- неговите си...Колата е на малко километри, и вала и е перфектен.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Колега ВЗИМАЙ го ! И никакви шлайфове.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Ми той приятеля ми се съгласи, ама при паржа генерация има ли разлика, при захващането на маховика към вала, там болтовете колко са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 До април 92г. са с шест болта,после със седем.Май имат разлика и биелите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Не гледай в талона какво пише, а по ВИН номера на колата гледай кога е произведена. Така и така сте го свалили виж колко дупки има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.