Премини към съдържание

Тракане на спирачни апарати


Препоръчано мнение

51054L И 51054R са ти водачите...Бай Марин,май е забравил да сложи очилата... :icon_tongue:

 

Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

А водачите само болтовете отляво ли са, които влизат в маншоните, отбелязани с А или цялото нещо се сменя като детайл.

 

Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези водачи и маншони имат ли някакъв номер като за Space Star 1,9 D-ID 2002. Благодаря предварително.

По принцип тракането е от водачите, но има случаи в които само със смяната им с нови ,проблема си оставя..............това е така, тъй като проблема не е само в водачите ,а и в отворите на шината на спир. апарат ...........те се разширяват и Фи-то им е по голямо от самите водачи,( обикновенно имат елипсовиден профил.......) дори и да смените водачите с нови ,пак ще има луфт...........и пак ще тропат.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth:
Не бре, бях около Варна, и ползвах един компютър твой набор, с размазан монитор и за това така съм ги написал...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, колеги! На моят еклипс също се е разтропал левият спирачен апарат, та се чудех вчера, няма ли да стане само със обезвъздушаване! Защото това се получи след смяна на накладките, а не съм ги обезвъздушавал. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли начин да се уплътни по някакъв начин този луфт в отворите на шината, това тракане става все по-силно и нетърпимо.

 

По принцип тракането е от водачите, но има случаи в които само със смяната им с нови ,проблема си оставя..............това е така, тъй като проблема не е само в водачите ,а и в отворите на шината на спир. апарат ...........те се разширяват и Фи-то им е по голямо от самите водачи,( обикновенно имат елипсовиден профил.......) дори и да смените водачите с нови ,пак ще има луфт...........и пак ще тропат.........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли начин да се уплътни по някакъв начин този луфт в отворите на шината, това тракане става все по-силно и нетърпимо.

Има колега, от къде си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варна, пристанище на Шумен. Днес моя майстор каза, че може да свали тия суппорти на спирачния апарат и да сложат някакви струговани втулки с отвори на мястото на елипсовидните вече, но с кръгъл отвор и по-здрави. Дали по този начин ще се оправи, как смятате.

Има колега, от къде си?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варна, пристанище на Шумен. Днес моя майстор каза, че може да свали тия суппорти на спирачния апарат и да сложат някакви струговани втулки с отвори на мястото на елипсовидните вече, но с кръгъл отвор и по-здрави. Дали по този начин ще се оправи, как смятате.

Ще се оправи, само че е глупаво така да решиш проблема ,защото щще блокира спир. апарат ............най добре е да се направят нови шпилки-водачи като диаметъра се съобразява с диаметъра на вече разпробития отвор на супорта............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са правилни разпробитите отвори на супорта да, ами ако са с неправилна форма, тогава как ще направят нови шпилки, които да се въртят. Те се въртят вътре нали?

 

 

Ще се оправи, само че е глупаво така да решиш проблема ,защото щще блокира спир. апарат ............най добре е да се направят нови шпилки-водачи като диаметъра се съобразява с диаметъра на вече разпробития отвор на супорта............
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са правилни разпробитите отвори на супорта да, ами ако са с неправилна форма, тогава как ще направят нови шпилки, които да се въртят. Те се въртят вътре нали?

Не се въртят , въртя се само докато ги навиваш в спир. апарат...............след това се движат само назад напред и то много малко..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.

Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.

Смазах го и напъхах обратно . И ооооо чудо.... тишина .Преди това тракаше все едно влачиш арматурно желязо вързано на въже след колата :D . Най-много се чуваше като карам по павета, сега дори и там не се чуват :)

Знам че е временно решението ( от 2 седмици карам така и още е добре ) но пък за сметка на това е елементарно и евтино!

Става дума за каризма !

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.

Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.

Хммм,а този тефлон,дали няма да се "набере"вътре и да стане по-голям проблем...Примерно да блокира апарата? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е , не чак толкова дебел слой че да не можеш да го вкараш във втулката :)

Използвах от тези ленти за водопроводните тръби, ужасно е тънък и лесно се навива плътно по водача. Едва ли може да блокира апарата тъй като е много мек и се къса , все едно навиваш дъвка :D .

Като го навих , намазах го с грес отгоре за да се плъзна лесно.

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако се разпробият отново отворите на фреза и се набие втулка от фосфорен бронз например и нови водачи по размера на втулките няма да има проблем и ще изкара по дълго от фабричното изпълнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е , не чак толкова дебел слой че да не можеш да го вкараш във втулката :)

Използвах от тези ленти за водопроводните тръби, ужасно е тънък и лесно се навива плътно по водача. Едва ли може да блокира апарата тъй като е много мек и се къса , все едно навиваш дъвка :D .

Като го навих , намазах го с грес отгоре за да се плъзна лесно.

Именно де,защото е мек и се къса,си мисля,че ще се събере на топка в единия край. :) Ще вземеш да ме амбицираш да пробвам и аз,че и при мен тропа много единия апарат.

 

П.С. Sirko,те при мен водачите са като нови...Явно в леглата е проблема.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм !

Но си е занимавка , да се търси стругар, да ги направи , сваляне на апаратите ...

Е поне ще е за дъъъъълго време , решението :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно де,защото е мек и се къса,си мисля,че ще се събере на топка в единия край. :) Ще вземеш да ме амбицираш да пробвам и аз,че и при мен тропа много единия апарат.

 

Ами аз го вкарах по внимателно и не успя да се скъса, навих само 2 слоя спираловидно :)

А дори и да се разкъса на места , не мисля че е проблем, щото пак има уплътняване , а и хода на водача е толкова малък ....

Аз откачах от това тропане , беше ме срам да минавам по павета където има много хора :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.

Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.

Смазах го и напъхах обратно . И ооооо чудо.... тишина .Преди това тракаше все едно влачиш арматурно желязо вързано на въже след колата :D . Най-много се чуваше като карам по павета, сега дори и там не се чуват :)

Знам че е временно решението ( от 2 седмици карам така и още е добре ) но пък за сметка на това е елементарно и евтино!

Става дума за каризма !

По принцип и така става,ако си го направил добре, ще изкара до следващата смяна на накладките...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и така става,ако си го направил добре, ще изкара до следващата смяна на накладките...........

Ехееее.... толкова дълго? :)

 

Дори и 1/3 от това време да изкара , пак ще е супер :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехееее.... толкова дълго? :)

 

Дори и 1/3 от това време да изкара , пак ще е супер :P

Ами да ,толкова изкарват ако ги монтираш както трябва .........т.е. те може да се загреят вповечко и тогава изгаря и почва да тропа пак, но ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по втория въпрос, апаратите ли тракат, или накладките ?...

Предлагам ти 2 бири (двулитрови) за да ми обясниш как да направя диагностика дали са накладките, или апаратите.....

Лятото шлайфах дисковете (по новата технология) и сложих нови накладки. Като спирам нормално - нямам драма. Като спирам в задръстванията тук с много малка скорост (2-3-5 км/ч) се чува едно "туп". Пробвах да спра с многократно лекичко натискане на педала - "туп-туп-туп" И се изнервям така. Та ако ми кажеш какво да погледна - ще съм благодарен. И евентуално като разбера какво му е - как да отстраня нередноста.

Иначе водачите не са безумно скъпи, двата са към 50 лв в Ратола.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти 2 бири (двулитрови) за да ми обясниш как да направя диагностика дали са накладките, или апаратите.....

Лятото шлайфах дисковете (по новата технология) и сложих нови накладки. Като спирам нормално - нямам драма. Като спирам в задръстванията тук с много малка скорост (2-3-5 км/ч) се чува едно "туп". Пробвах да спра с многократно лекичко натискане на педала - "туп-туп-туп" И се изнервям така. Та ако ми кажеш какво да погледна - ще съм благодарен. И евентуално като разбера какво му е - как да отстраня нередноста.

Иначе водачите не са безумно скъпи, двата са към 50 лв в Ратола.

Еми ......аз писах,писах, ама няма кой да чете.........

Най лесно да разбереш дали са ти водачите или накладките е да хванеш спир. апарат с ръка и да го разклатиш, ако се разклаща то ще е в шпилките този луфт и тогава дори и Ратолски да слагаш , ако ще и космически да са , те пак ще тропат , защото не се износва шпилката/водача , а леглото му,и би трябвало като си ходи при ония със "специалната технология" ,те е трябвало да го видят това и да ти кажат поне.............но нали не са пипали нищо по колата ти , защото на място са ти го правили ( ето това е единия недостатък ) и за тва не са го видяли..........

За да стане както трябва се правят нови шпилки/водачи с размера на вече разпробития отвор на шината...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е от скоро, бе, от седмица, а аз при тях ходих пролетта! Разглобиха всичко момчетата, сваляха дисковете, чистиха, търкаха с телената четка..... Ама отскоро се появи това трополене и то само в момент на спиране с много ниска скорост! Иначе не тупурка, когато карам по павета, или нещо такова.

Ей сега си тръгвам от работа и отивам да ги разглобя и да видя дали мърда апарата, или нещо друго. Дано го хвана, че едва-едва се чува.

Иначе - ок, не е проблем да се разпробие шината, ама от какъв материал да са шпилките? Не може да са какви да е, спирачки са това, все пак!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е от скоро, бе, от седмица, а аз при тях ходих пролетта! Разглобиха всичко момчетата, сваляха дисковете, чистиха, търкаха с телената четка..... Ама отскоро се появи това трополене и то само в момент на спиране с много ниска скорост! Иначе не тупурка, когато карам по павета, или нещо такова.

Ей сега си тръгвам от работа и отивам да ги разглобя и да видя дали мърда апарата, или нещо друго. Дано го хвана, че едва-едва се чува.

Иначе - ок, не е проблем да се разпробие шината, ама от какъв материал да са шпилките? Не може да са какви да е, спирачки са това, все пак!

Е за какво са разглобявали ,нали уж се шлайфал на място? Щпилките се правят от стомана 45 или 65 ,но той стругаря би трябвало да знае ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...