valboss Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 51054L И 51054R са ти водачите...Бай Марин,май е забравил да сложи очилата... :icon_tongue: Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 24 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2009 А водачите само болтовете отляво ли са, които влизат в маншоните, отбелязани с А или цялото нещо се сменя като детайл. Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2009 Сподели Публикувано 25 Май 2009 Тези водачи и маншони имат ли някакъв номер като за Space Star 1,9 D-ID 2002. Благодаря предварително.По принцип тракането е от водачите, но има случаи в които само със смяната им с нови ,проблема си оставя..............това е така, тъй като проблема не е само в водачите ,а и в отворите на шината на спир. апарат ...........те се разширяват и Фи-то им е по голямо от самите водачи,( обикновенно имат елипсовиден профил.......) дори и да смените водачите с нови ,пак ще има луфт...........и пак ще тропат......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 Май 2009 Сподели Публикувано 25 Май 2009 Може да е и от мавруд-а... :beer: :icon_tongue: :tooth:Не бре, бях около Варна, и ползвах един компютър твой набор, с размазан монитор и за това така съм ги написал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 25 Май 2009 Сподели Публикувано 25 Май 2009 Здравеите, колеги! На моят еклипс също се е разтропал левият спирачен апарат, та се чудех вчера, няма ли да стане само със обезвъздушаване! Защото това се получи след смяна на накладките, а не съм ги обезвъздушавал. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 25 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2009 Няма ли начин да се уплътни по някакъв начин този луфт в отворите на шината, това тракане става все по-силно и нетърпимо. По принцип тракането е от водачите, но има случаи в които само със смяната им с нови ,проблема си оставя..............това е така, тъй като проблема не е само в водачите ,а и в отворите на шината на спир. апарат ...........те се разширяват и Фи-то им е по голямо от самите водачи,( обикновенно имат елипсовиден профил.......) дори и да смените водачите с нови ,пак ще има луфт...........и пак ще тропат......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Няма ли начин да се уплътни по някакъв начин този луфт в отворите на шината, това тракане става все по-силно и нетърпимо.Има колега, от къде си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 26 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2009 Варна, пристанище на Шумен. Днес моя майстор каза, че може да свали тия суппорти на спирачния апарат и да сложат някакви струговани втулки с отвори на мястото на елипсовидните вече, но с кръгъл отвор и по-здрави. Дали по този начин ще се оправи, как смятате.Има колега, от къде си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Варна, пристанище на Шумен. Днес моя майстор каза, че може да свали тия суппорти на спирачния апарат и да сложат някакви струговани втулки с отвори на мястото на елипсовидните вече, но с кръгъл отвор и по-здрави. Дали по този начин ще се оправи, как смятате.Ще се оправи, само че е глупаво така да решиш проблема ,защото щще блокира спир. апарат ............най добре е да се направят нови шпилки-водачи като диаметъра се съобразява с диаметъра на вече разпробития отвор на супорта............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 26 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2009 Ако са правилни разпробитите отвори на супорта да, ами ако са с неправилна форма, тогава как ще направят нови шпилки, които да се въртят. Те се въртят вътре нали? Ще се оправи, само че е глупаво така да решиш проблема ,защото щще блокира спир. апарат ............най добре е да се направят нови шпилки-водачи като диаметъра се съобразява с диаметъра на вече разпробития отвор на супорта............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Ако са правилни разпробитите отвори на супорта да, ами ако са с неправилна форма, тогава как ще направят нови шпилки, които да се въртят. Те се въртят вътре нали?Не се въртят , въртя се само докато ги навиваш в спир. апарат...............след това се движат само назад напред и то много малко.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 (редакция) Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.Смазах го и напъхах обратно . И ооооо чудо.... тишина .Преди това тракаше все едно влачиш арматурно желязо вързано на въже след колата :D . Най-много се чуваше като карам по павета, сега дори и там не се чуват Знам че е временно решението ( от 2 седмици карам така и още е добре ) но пък за сметка на това е елементарно и евтино!Става дума за каризма ! Редактирано 10 октомври 2009 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.Хммм,а този тефлон,дали няма да се "набере"вътре и да стане по-голям проблем...Примерно да блокира апарата? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 (редакция) Е , не чак толкова дебел слой че да не можеш да го вкараш във втулката Използвах от тези ленти за водопроводните тръби, ужасно е тънък и лесно се навива плътно по водача. Едва ли може да блокира апарата тъй като е много мек и се къса , все едно навиваш дъвка :D .Като го навих , намазах го с грес отгоре за да се плъзна лесно. Редактирано 10 октомври 2009 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 Мисля, че ако се разпробият отново отворите на фреза и се набие втулка от фосфорен бронз например и нови водачи по размера на втулките няма да има проблем и ще изкара по дълго от фабричното изпълнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 (редакция) Е , не чак толкова дебел слой че да не можеш да го вкараш във втулката Използвах от тези ленти за водопроводните тръби, ужасно е тънък и лесно се навива плътно по водача. Едва ли може да блокира апарата тъй като е много мек и се къса , все едно навиваш дъвка :D .Като го навих , намазах го с грес отгоре за да се плъзна лесно.Именно де,защото е мек и се къса,си мисля,че ще се събере на топка в единия край. Ще вземеш да ме амбицираш да пробвам и аз,че и при мен тропа много единия апарат. П.С. Sirko,те при мен водачите са като нови...Явно в леглата е проблема. Редактирано 10 октомври 2009 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 Съгласен съм !Но си е занимавка , да се търси стругар, да ги направи , сваляне на апаратите ...Е поне ще е за дъъъъълго време , решението Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 октомври 2009 Сподели Публикувано 10 октомври 2009 Именно де,защото е мек и се къса,си мисля,че ще се събере на топка в единия край. Ще вземеш да ме амбицираш да пробвам и аз,че и при мен тропа много единия апарат. Ами аз го вкарах по внимателно и не успя да се скъса, навих само 2 слоя спираловидно А дори и да се разкъса на места , не мисля че е проблем, щото пак има уплътняване , а и хода на водача е толкова малък ....Аз откачах от това тропане , беше ме срам да минавам по павета където има много хора :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Приложих едно елементарно временно решение на тракането на спирачните апарати.Навих тефлонова лента около водача , така че да се намали луфта между него и втулаката.Смазах го и напъхах обратно . И ооооо чудо.... тишина .Преди това тракаше все едно влачиш арматурно желязо вързано на въже след колата :D . Най-много се чуваше като карам по павета, сега дори и там не се чуват Знам че е временно решението ( от 2 седмици карам така и още е добре ) но пък за сметка на това е елементарно и евтино!Става дума за каризма !По принцип и така става,ако си го направил добре, ще изкара до следващата смяна на накладките........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 По принцип и така става,ако си го направил добре, ще изкара до следващата смяна на накладките...........Ехееее.... толкова дълго? Дори и 1/3 от това време да изкара , пак ще е супер :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Ехееее.... толкова дълго? Дори и 1/3 от това време да изкара , пак ще е супер :PАми да ,толкова изкарват ако ги монтираш както трябва .........т.е. те може да се загреят вповечко и тогава изгаря и почва да тропа пак, но ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 (редакция) А по втория въпрос, апаратите ли тракат, или накладките ?...Предлагам ти 2 бири (двулитрови) за да ми обясниш как да направя диагностика дали са накладките, или апаратите.....Лятото шлайфах дисковете (по новата технология) и сложих нови накладки. Като спирам нормално - нямам драма. Като спирам в задръстванията тук с много малка скорост (2-3-5 км/ч) се чува едно "туп". Пробвах да спра с многократно лекичко натискане на педала - "туп-туп-туп" И се изнервям така. Та ако ми кажеш какво да погледна - ще съм благодарен. И евентуално като разбера какво му е - как да отстраня нередноста.Иначе водачите не са безумно скъпи, двата са към 50 лв в Ратола. Редактирано 13 октомври 2009 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Предлагам ти 2 бири (двулитрови) за да ми обясниш как да направя диагностика дали са накладките, или апаратите.....Лятото шлайфах дисковете (по новата технология) и сложих нови накладки. Като спирам нормално - нямам драма. Като спирам в задръстванията тук с много малка скорост (2-3-5 км/ч) се чува едно "туп". Пробвах да спра с многократно лекичко натискане на педала - "туп-туп-туп" И се изнервям така. Та ако ми кажеш какво да погледна - ще съм благодарен. И евентуално като разбера какво му е - как да отстраня нередноста.Иначе водачите не са безумно скъпи, двата са към 50 лв в Ратола.Еми ......аз писах,писах, ама няма кой да чете.........Най лесно да разбереш дали са ти водачите или накладките е да хванеш спир. апарат с ръка и да го разклатиш, ако се разклаща то ще е в шпилките този луфт и тогава дори и Ратолски да слагаш , ако ще и космически да са , те пак ще тропат , защото не се износва шпилката/водача , а леглото му,и би трябвало като си ходи при ония със "специалната технология" ,те е трябвало да го видят това и да ти кажат поне.............но нали не са пипали нищо по колата ти , защото на място са ти го правили ( ето това е единия недостатък ) и за тва не са го видяли..........За да стане както трябва се правят нови шпилки/водачи с размера на вече разпробития отвор на шината............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Това е от скоро, бе, от седмица, а аз при тях ходих пролетта! Разглобиха всичко момчетата, сваляха дисковете, чистиха, търкаха с телената четка..... Ама отскоро се появи това трополене и то само в момент на спиране с много ниска скорост! Иначе не тупурка, когато карам по павета, или нещо такова. Ей сега си тръгвам от работа и отивам да ги разглобя и да видя дали мърда апарата, или нещо друго. Дано го хвана, че едва-едва се чува. Иначе - ок, не е проблем да се разпробие шината, ама от какъв материал да са шпилките? Не може да са какви да е, спирачки са това, все пак! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Това е от скоро, бе, от седмица, а аз при тях ходих пролетта! Разглобиха всичко момчетата, сваляха дисковете, чистиха, търкаха с телената четка..... Ама отскоро се появи това трополене и то само в момент на спиране с много ниска скорост! Иначе не тупурка, когато карам по павета, или нещо такова. Ей сега си тръгвам от работа и отивам да ги разглобя и да видя дали мърда апарата, или нещо друго. Дано го хвана, че едва-едва се чува. Иначе - ок, не е проблем да се разпробие шината, ама от какъв материал да са шпилките? Не може да са какви да е, спирачки са това, все пак!Е за какво са разглобявали ,нали уж се шлайфал на място? Щпилките се правят от стомана 45 или 65 ,но той стругаря би трябвало да знае .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.