Stig Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Здравейте колеги, Преди няколко дни на извънградско ми направи впечатление, че при скорост над 100 км/ч се появява доста осезаемо почукване, все едно съм натиснал спирачката с криви дискове или поне подобно е усещането. И с увеличаването на скоростта се усилва, иначе при ниска скорост под 80 км/ч не се усеща нищо. Но поради липса на възможност не съм пробвал дали при по-висока скорост не изчезва това почукване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Здравейте колеги, Преди няколко дни на извънградско ми направи впечатление че при скорост над 100 км/ч се появява доста осезаемо почукване, все едно съм натиснал спирачката с криви дискове или поне подобно е усещането. И с увеличаването на скоростта се усилва иначе при ниска скорост под 80 не се усеща нищо. Но поради липса на възможност не съм пробвал дали при по-висока скорост не изчезва това почукване . Първото нещо, което трябва да направиш е да си балансираш гумите. Щом го усещаш на волана, най-вероятно е свързано с криви (не балансирани) предни гуми. Проблема може да е и от другаде, но първо баланса. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanov72 Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Здравейте колеги, Преди няколко дни на извънградско ми направи впечатление, че при скорост над 100 км/ч се появява доста осезаемо почукване, все едно съм натиснал спирачката с криви дискове или поне подобно е усещането. И с увеличаването на скоростта се усилва, иначе при ниска скорост под 80 км/ч не се усеща нищо. Но поради липса на възможност не съм пробвал дали при по-висока скорост не изчезва това почукване. Може и от настилката да е, но най-вероятно изкривена гума или паднал баланс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Точно при тази скорост - 80 км/ч - започват да се усещат небалансирани гуми/джанти, криви джанти, криви гуми. Понякога от дисковете може да се получи биене, но трябва да са много криви, а също и от тасовете на джантите. Би трябвало като се засилиш към 140-150, да спре да бие във волана, но ако иска големи тежести за балансирането, няма да спре, ами ще се усили и може да си разбиеш предницата на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Освен баланс на гумите, провери си и външните и вътрешните накрайници, провери и за разбита рейка........ а ако и в казанчето на хидравликата е понамаляла течността - то със сигурност чукането идва от рейката......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.