Премини към съдържание

Магнитен съединител - проблем


Препоръчано мнение

От известно време започна едно стържене и шумене при ремъка ми за климатика. От вчера положението стана нетърпимо :icon_crying: Когато пусна климатика и магнитния съединител зацепи, за да върти компресора, шумът почти изчезва. Поради този факт предполагам, че е от него. Също установих, че шумът е най-силен когато колата е на място... когато тръгна и колата влезе в обороти, стърженето значително намалява.

Та дали някой е имал същия проблем? До колкото знам нов магнитен съединител струва някаква безумна цифра :icon_censored:

Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време започна едно стържене и шумене при ремъка ми за климатика. От вчера положението стана нетърпимо :icon_crying: Когато пусна климатика и магнитния съединител зацепи, за да върти компресора, шумът почти изчезва. Поради този факт предполагам, че е от него. Също установих, че шумът е най-силен когато колата е на място... когато тръгна и колата влезе в обороти, стърженето значително намалява.

Та дали някой е имал същия проблем? До колкото знам нов магнитен съединител струва някаква безумна цифра :icon_censored:

Благодаря ви предварително!

Колега, не е желателно да караш колата така. Проблема не е в съединителя, а в лагера му. Ако я караш така, рискуваш да блокира лагера и да си разбие гнездото... тогава вече работата става дебела. Сега все още можеш да минеш само със смяна на лагера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е желателно да караш колата така. Проблема не е в съединителя, а в лагера му. Ако я караш така, рискуваш да блокира лагера и да си разбие гнездото... тогава вече работата става дебела. Сега все още можеш да минеш само със смяна на лагера.

А този лагер намира ли се? В смисъл обикновен лагер ли е, който мога да намеря по номера му, или е някакъв специален? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А този лагер намира ли се? В смисъл обикновен лагер ли е, който мога да намеря по номера му, или е някакъв специален? :icon_blush:

Нямам идея какъв е лагера, там където ремонтират климатици трябва да имат такива лагери. Сам няма да можеш да го смениш, защото компресора се вади отвън и се точи фреона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Слави! Утре съм си уговорил час в един сервиз за климатици. Казаха, че ще го оправят.

Като стане, ще пиша да споделя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам за един шум, който идва от там някъде. Като изключа двигателя се чува едно "хър", като спре да върти.

Същия звук като в края на това клипче: http://tinypic.com/player.php?v=25sq7i9&s=5

Въпроса е от къде е най-вероятно да идва - от лагера, от съединителя на климатика или от ролката (мисля че и ролка имаше, една малко поръждясъла)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам за един шум, който идва от там някъде. Като изключа двигателя се чува едно "хър", като спре да върти.

Същия звук като в края на това клипче: http://tinypic.com/player.php?v=25sq7i9&s=5

Въпроса е от къде е най-вероятно да идва - от лагера, от съединителя на климатика или от ролката (мисля че и ролка имаше, една малко поръждясъла)?

При мен положението е доста по-трагично и стърже постоянно, когато колата е на празен ход. Пробвай като пуснеш климатика, ако шума изчезва - значи е от лагера на магнитния съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно никакъв шум при мен, само при спиране на двигателя се чува същия звук като от края на това клипче (правил го е колегата Pepper, свързано с друга тема).

Въпроса е нормално ли е или е масов дефект?

 

Всъщност се чудя нормалното положение на съединителя какво е, дали като се спира да не зацепва тогава. Втория вариант е от малко ръждавата му ролка да идва този шум, но щеше да е постоянен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зацепва само когато пуснеш климатика, за да може да завърти компресора. Иначе върти свободно и действа само като ролка.

А този шум при теб... знам ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаx в предвид магнита да го "отцепва", като няма ток да е зацепен. Нека разбирачите продължат темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Магнита зацепва компресора към шайбата, която се върти постоянно

Зацепва, когато се включи климатика. Somalietsa го е написал преди мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато се пусне ток до компресора, има бобина зад шайбата на съединителя, която създава магнитно поле и прибира съединителя :) Лагера е нормален търкалящ, неразглобяем :) Най-добре го смени или сложи скъсен ремък, който да не минава през шайбата на климатика :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен срещу 200 пари. :icon_blush: Смениха лагера, също така ми добавиха фреонче, че от необходимите 780гр. на мен ми бяха останали 310. :icon_hmm:

Сега спокойно мога да отлитам за Стара Загора :aero: :crazypilot:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен срещу 200 пари. :icon_blush: Смениха лагера, също така ми добавиха фреонче, че от необходимите 780гр. на мен ми бяха останали 310. :icon_hmm:

Сега спокойно мога да отлитам за Стара Загора :aero: :crazypilot:

Доста пари са ти взели ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста пари са ти взели ;)

Демонтаж и монтаж на компресор - 80лв.

Лагер - 45лв.

Фреон - около 30лв.

И останалите за: масло в компресора, преглед с UV-лампа и не знам какво си още...

Това е положението. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста пари са ти взели ;)

Не са доста парите - нормално са му взели за този вид ремонт.......... на колегата ще му кажа да уважава труда и работата на монтьорите........... като ти си го направиш сам, тогава ще разбереш за какво иде реч.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега само да те светна, че с това се занимавам :)

Ами като се занимаваш с това, ти знаеш много добре как стоят нещата .............. сваляне и качване на компресор, после сваляне на лагер, набиване и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като се занимаваш с това, ти знаеш много добре как стоят нещата .............. сваляне и качване на компресор, после сваляне на лагер, набиване и т.н.

Да, но заради това сваляне 80 лева са си много :) 50 кинта е много приемлива цена :) Както и да е, важното е че проблема е отстранен, да не издребняваме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата да заповяда в София, да си наеме един гараж и да почне да работи тук на тези цени, които работи в Добрич..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, но заради това сваляне 80 лева са си много :) 50 кинта е много приемлива цена :) Както и да е, важното е че проблема е отстранен, да не издребняваме :)

Обикновено на тези компресори болтовете им клеясват и става по-сложно демонтирането им от стойката.......... но както и да е..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено на тези компресори болтовете им клеясват и става по-сложно демонтирането им от стойката.......... но както и да е..........

:) Да както и да е :) Като е Добрич, ако мислиш че наемите са ниски... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бре... Какво сте се заръфали за 30лв.? :lol: Важното е, че нещата се оправиха и даже имам нормален климатик, че с тези 300гр. фреон духаше студено над 2500 оборота. :icon_n_whistling:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са доста парите - нормално са му взели за този вид ремонт.......... на колегата ще му кажа да уважава труда и работата на монтьорите........... като ти си го направиш сам, тогава ще разбереш за какво иде реч.............

:icon_thumbup: Нали! Много на място казано! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...