somalietsa Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 От известно време започна едно стържене и шумене при ремъка ми за климатика. От вчера положението стана нетърпимо :icon_crying: Когато пусна климатика и магнитния съединител зацепи, за да върти компресора, шумът почти изчезва. Поради този факт предполагам, че е от него. Също установих, че шумът е най-силен когато колата е на място... когато тръгна и колата влезе в обороти, стърженето значително намалява.Та дали някой е имал същия проблем? До колкото знам нов магнитен съединител струва някаква безумна цифра :icon_censored: Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 От известно време започна едно стържене и шумене при ремъка ми за климатика. От вчера положението стана нетърпимо :icon_crying: Когато пусна климатика и магнитния съединител зацепи, за да върти компресора, шумът почти изчезва. Поради този факт предполагам, че е от него. Също установих, че шумът е най-силен когато колата е на място... когато тръгна и колата влезе в обороти, стърженето значително намалява.Та дали някой е имал същия проблем? До колкото знам нов магнитен съединител струва някаква безумна цифра :icon_censored: Благодаря ви предварително!Колега, не е желателно да караш колата така. Проблема не е в съединителя, а в лагера му. Ако я караш така, рискуваш да блокира лагера и да си разбие гнездото... тогава вече работата става дебела. Сега все още можеш да минеш само със смяна на лагера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2009 Колега, не е желателно да караш колата така. Проблема не е в съединителя, а в лагера му. Ако я караш така, рискуваш да блокира лагера и да си разбие гнездото... тогава вече работата става дебела. Сега все още можеш да минеш само със смяна на лагера.А този лагер намира ли се? В смисъл обикновен лагер ли е, който мога да намеря по номера му, или е някакъв специален? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 А този лагер намира ли се? В смисъл обикновен лагер ли е, който мога да намеря по номера му, или е някакъв специален? :icon_blush: Нямам идея какъв е лагера, там където ремонтират климатици трябва да имат такива лагери. Сам няма да можеш да го смениш, защото компресора се вади отвън и се точи фреона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2009 Мерси Слави! Утре съм си уговорил час в един сервиз за климатици. Казаха, че ще го оправят.Като стане, ще пиша да споделя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 Искам да питам за един шум, който идва от там някъде. Като изключа двигателя се чува едно "хър", като спре да върти.Същия звук като в края на това клипче: http://tinypic.com/player.php?v=25sq7i9&s=5Въпроса е от къде е най-вероятно да идва - от лагера, от съединителя на климатика или от ролката (мисля че и ролка имаше, една малко поръждясъла)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2009 Искам да питам за един шум, който идва от там някъде. Като изключа двигателя се чува едно "хър", като спре да върти.Същия звук като в края на това клипче: http://tinypic.com/player.php?v=25sq7i9&s=5Въпроса е от къде е най-вероятно да идва - от лагера, от съединителя на климатика или от ролката (мисля че и ролка имаше, една малко поръждясъла)?При мен положението е доста по-трагично и стърже постоянно, когато колата е на празен ход. Пробвай като пуснеш климатика, ако шума изчезва - значи е от лагера на магнитния съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 Няма абсолютно никакъв шум при мен, само при спиране на двигателя се чува същия звук като от края на това клипче (правил го е колегата Pepper, свързано с друга тема).Въпроса е нормално ли е или е масов дефект? Всъщност се чудя нормалното положение на съединителя какво е, дали като се спира да не зацепва тогава. Втория вариант е от малко ръждавата му ролка да идва този шум, но щеше да е постоянен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2009 Зацепва само когато пуснеш климатика, за да може да завърти компресора. Иначе върти свободно и действа само като ролка.А този шум при теб... знам ли :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 Май 2009 Сподели Публикувано 5 Май 2009 Имаx в предвид магнита да го "отцепва", като няма ток да е зацепен. Нека разбирачите продължат темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Магнита зацепва компресора към шайбата, която се върти постоянно http://tbn0.google.com/images?q=tbn:eL4Ys3...s-AC-MC-318.jpg. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Магнита зацепва компресора към шайбата, която се върти постоянноЗацепва, когато се включи климатика. Somalietsa го е написал преди мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Когато се пусне ток до компресора, има бобина зад шайбата на съединителя, която създава магнитно поле и прибира съединителя Лагера е нормален търкалящ, неразглобяем Най-добре го смени или сложи скъсен ремък, който да не минава през шайбата на климатика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 7 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2009 Проблема е решен срещу 200 пари. :icon_blush: Смениха лагера, също така ми добавиха фреонче, че от необходимите 780гр. на мен ми бяха останали 310. :icon_hmm: Сега спокойно мога да отлитам за Стара Загора :crazypilot: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Проблема е решен срещу 200 пари. :icon_blush: Смениха лагера, също така ми добавиха фреонче, че от необходимите 780гр. на мен ми бяха останали 310. :icon_hmm: Сега спокойно мога да отлитам за Стара Загора :crazypilot:Доста пари са ти взели ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 7 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2009 Доста пари са ти взели ;)Демонтаж и монтаж на компресор - 80лв.Лагер - 45лв.Фреон - около 30лв.И останалите за: масло в компресора, преглед с UV-лампа и не знам какво си още...Това е положението. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Доста пари са ти взели ;)Не са доста парите - нормално са му взели за този вид ремонт.......... на колегата ще му кажа да уважава труда и работата на монтьорите........... като ти си го направиш сам, тогава ще разбереш за какво иде реч............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Колега само да те светна, че с това се занимавам и ми е ясно кое колко струва и какъв е труда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Колега само да те светна, че с това се занимавам Ами като се занимаваш с това, ти знаеш много добре как стоят нещата .............. сваляне и качване на компресор, после сваляне на лагер, набиване и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Ами като се занимаваш с това, ти знаеш много добре как стоят нещата .............. сваляне и качване на компресор, после сваляне на лагер, набиване и т.н.Да, но заради това сваляне 80 лева са си много 50 кинта е много приемлива цена Както и да е, важното е че проблема е отстранен, да не издребняваме Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Ами колегата да заповяда в София, да си наеме един гараж и да почне да работи тук на тези цени, които работи в Добрич.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Да, но заради това сваляне 80 лева са си много 50 кинта е много приемлива цена Както и да е, важното е че проблема е отстранен, да не издребняваме Обикновено на тези компресори болтовете им клеясват и става по-сложно демонтирането им от стойката.......... но както и да е.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Обикновено на тези компресори болтовете им клеясват и става по-сложно демонтирането им от стойката.......... но както и да е.......... Да както и да е Като е Добрич, ако мислиш че наемите са ниски... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 7 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2009 Спрете се бре... Какво сте се заръфали за 30лв.? :lol: Важното е, че нещата се оправиха и даже имам нормален климатик, че с тези 300гр. фреон духаше студено над 2500 оборота. :icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 8 Май 2009 Сподели Публикувано 8 Май 2009 Не са доста парите - нормално са му взели за този вид ремонт.......... на колегата ще му кажа да уважава труда и работата на монтьорите........... като ти си го направиш сам, тогава ще разбереш за какво иде реч............. :icon_thumbup: Нали! Много на място казано! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.