Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Преди месец купих паджеро пинин 1,8gdi и смених масло, ремъци+ролки, филтри... Има обаче нещо странно - оранжевата лампа на двигателя понякога светва, след което изгасва.

Ще ми се да направя диагностика или поне да я погледне човек, който има опит с такъв тип коли и двигатели. Разбрах, че има спецове в София и Пловдив. Моля за съвет към кого да се обърна.

 

п.с.: Има още едно нещо, което ме притеснява и то е, че мой познат твърди, че имало шум в двигателя, който бил от хидравличен повдигач!!!??? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърни се към Милен (Milen_z) от Пловдив, или към Пламен (DJTumby) - София. Или в оторизираните сервизи на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а още един въпрос - средният разход ми варира около 12,8 - дано не показва като хората ...не съм го засичала.

 

Нормално ли е да показва толкова много? Разбрах, че този модел няма моментен разход и за това е лампата ECO на таблото... само дето ми се струва, че и тя си свети когато си поиска, а май би трябвало само на по-високи обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а още един въпрос - средният разход ми варира около 12,8 - дано не показва като хората ...не съм го засичала.

 

Нормално ли е да показва толкова много? Разбрах, че този модел няма моментен разход и за това е лампата ECO на таблото... само дето ми се струва, че и тя си свети когато си поиска, а май би трябвало само на по-високи обороти.

 

Средния разход зависи от много неща, но най-важни са стила на каране и къде се кара повече - градско или извънградско. Късите разстояния също увеличават разхода. Колкото до лампичката ECO - тя светва при повишаване на моментния разход, това става и при по-рязко натискане на педала на газта. Ако се научиш да караш пинина със светеща лампа ECO, разхода ти със сигурност ще падне осезаемо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата ЕСО трябва да свети до 3500об/мин и ако газта се натиска плавно до 1/3 от хода на педала, показва че двигателя работи в икономичен режим. 12.8 разход в София, ако колата се кара нормално е висок. Опитаите се да я карате с светнала лампа ЕСО (макар че ще ви е доста трудно) да видим какъв разход ще даде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за придобивката.

И аз се сдобих с PININ 2.0 GDI дълга база 2001 г. Минах около 350 км , при мен еко лампата не свети но си мисля че е изгоряла защото иначе се държи добре ДВГ- то.

Извън градско при 90 - 100 км/ч разхода е около 7.9 - 8.2, в града 11.2 - 11.6.

Ще се радвам ако можем да развием темата за този модел.

Със здраве и безаварийно шофиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извън градско при 90 - 100 км/ч разхода е около 7.9 - 8.2,

 

 

Май май лампата си е здрава, при този разход........Една диагностика няма да е зле, но много внимавай с маисторите...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай моля те повече жокери. От написаното да разбирам ли ,че разхода е голям?

Иначе оборотите сиги сваля плавно до 750 след 10 сек падат на около 600 и ги държи без да колебаят.

Като мръдна волана оборотите скачат мигновенно до 850 - 900 и след това падат пак на 550 - 600.

Мисля първо да погледна лампата за Екото и след това да я водя на доктор ако е здрава.

Первоначално като дам на контакт другите светват но EKO лампата не, а си мисля че трябва първоначално да светне.

Ако някой знае къде във Варна могат да я погледнат да пише, за Милен четох само хубави неща ама мие далеч - завиждам на колегите от които са близо до Пловдив.

Всичко хубаво на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом не свети при даване на контакт значи е изгоряла......Но и при тази скорост разхода е голям.

 

П.С. Във Варна маистори на GDI няма......Но поне диагностик намерих....Сервиза на Бош (Варна Мобил), Евгени се казва човека. Разполага с същия уред като моя, и няма нищо против като гледа някоя кола да си говори с мен по телефона. Ако е за диагностика при него...Ако е за ремонт нещо незнам :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак е напредък! Колегите от Варна да четат и да помнят! Браво, Миленски, поне за диагностика няма да се налага да идват при теб..... За другото - е ясно.........

 

Колега, далеч - не далеч - нямаш почти никакви други алтернативи.... А едно ходене до Пловдив и после свален разход на гориво и нормална работа на двигателя се избиват още по пътя на връщане ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

" Щом не свети при даване на контакт значи е изгоряла......Но и при тази скорост разхода е голям."

 

 

 

Защо голям ....?

 

По Тех. Данни дават градско 12 - 12.6 л/100

извънградско 8 - 8.4 л/100

смесено (какво значи неми е ясно) 9.5 - 9.9 л/100

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно говоря до сега карах една нива и тя като даде 13 градско и аз гъза в тавана.

Та затова те моля да кажеш колко трябва дае разхода. И съм далеч от мисълта ,че кола втора ръка може да е перфектна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода го гледаш по каталог, ама там пише ли при каква скорост е........Да ти кажа, няма ГДИ произведено което при 90-100км/ч на извънградско да гори 8,4/100 Каквото и ГДИ да вземеш разхода му трябва да е под тази норма. Смени си лампата и да видим кога ще свети. Сигурен съм че докоснеш ли газта и ще загасва.......т.е. ще свети само при постоянна газ, а не както писах по-горе. Провери първо това пък после да го бистрим......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. имам Пинин. Закакво е това копче което съм оградил с червено мойто не работи

post-5776-1239439676_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, вече започвам да свиквам и съответно разходът пада ...бавно, но славно

 

Проблемът със светещата оранжева лампа на двигателя остава обаче. По мои наблюдения се светва като позагрее, например в задръстване, а след няколко минути угасва. Притеснява ме и запалването. Свещите са проверени и са добре, но все пак сутрин пали трудно.

Насочвам се към dj-я май че. Дано не е нещо страшно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам един познат с Пинин, той ми сподели, че при него разходът е по нисък с включено 4Х4, отколкото без него. Малко странно ми звучи, но вие тествали ли сте и този вариант. Става въпрос за градско. А за лампата ЕКО, нали светеше само на коли без борд компютър, твоята има ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте. Днес смених крушката на " GDI eko" индикацията - беше изгоряла.

Когато работи двигателя на празен ход и оборотите са му 600 трябва ли тази индикация да свети.

Или ако може Milen_z да ни разясни кога трябва да свети и кога не.

Предварително страшно много благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Днес смених крушката на " GDI eko" индикацията - беше изгоряла.

Когато работи двигателя на празен ход и оборотите са му 600 трябва ли тази индикация да свети.

Или ако може Milen_z да ни разясни кога трябва да свети и кога не.

Предварително страшно много благодаря.

 

Когато автомобила работи на сравнително ниски обороти е в режим на "Супер бедна смес" /ако съм запомнил правилния термин/, което ще рече, че не разходва много гориво - лампичката "ECO" СВЕТИ. Респективно лампата гасне когато автомобила се товари и харчи повече.

 

СВЕТИ - малък разход;

НЕ СВЕТИ - голям разход;

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя е 1.8 GDI къса база и комбинирания разход е около 9.5/100. Така, че струва ми се 11/100 градско за двулитровия мотор е приличен разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...