Премини към съдържание

Светослав Живков

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Белоградчик

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    PININ 1.8 GDI
  • Интереси
    Най-вече риболов.

Светослав Живков's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги, опитах макар и малко по-късно от очакваното /просто имах и други задачки/ да открия вероятния проблем с вакумите, но не намерих скъсан или повреден по някакъв начин маркуч. Просто всичките вакуми ми изглеждат като нови /впрочем открих четири броя излизащи от предния мост, които по трасето се съединяват, разединяват и т.н посредством трипътници/. По пътя на вакумчетата достигнах и до въпросните клапанчета за които пише колегата iansto, но след като ги свалих не успях да открия някакъв видим дефект. В общи линии клапанчетата са маркирани с различен цвят /синьо и жълто/, като имат по три вход/изхода от тях. Не съм сигурен на какъв принцип работят, но едното /в случая синьото/ пропускаше въздух на всякъде, а другото /жълтото/ на никъде, но това предполагам, че е нормално /имам предвид, че може би в даден момент си разменят ролите, а в случая съм спрял колата в някакво положение на клапанчетата и те така са останали/. Горното са мои "съчинения-разсъждения", но пък ми изглеждат логични, както и да е, клапанчетата определено не видях как да разглобя без да ги счупя и реших да сглобя автомобила, след като почистих клемите на клапанчетата /изкрено се надявах, че може пък и електрически да е проблема, ако не контактува добре .../. Както и можеше да се очаква разлика няма никаква. Явно няма да ми се размине ходенето в сервиз, така, че предполагам може да се закрие темата, а аз обещавам като си оправя "жипа" и разбера какъв е проблема да пусна нова тема с решение.
  2. Повярвай ми приятелю много добре знам как се ползват /разбирай кога и как се включват/, но за да ти доставя удоволствие ще го напиша пак: 1. В режим на работа 2Н задвижването се предава само на задния мост и на таблото би трябвало да светят само лампичките на задния мост, а при мен светят лампите за задния мост и мигат тези на предния, което само по себе си показва, че има нещо което не е съвсем наред. За да можеш да спиш спокойно ще те уведомя, че съм връщал многократно назад и това не помага. 2. В режим на работа 4Н задвижването се предава на предния и на задния мост /мисля, че 33%-66%/ би трябвало да светят лампичките на предния и на задния мост /за непросветените светят зелено/, както междувпрочем светят и при мен, само, че задвижването продължава да е 2Н /тоест на таблото показва 4Н, а реално задвижването е 2Н/. 3. В режим на работа 4HLc зядвижването е на предния и задния мост /тук вече се предава 50%-50%/, трябва да светят зелените лампички за предния и задния мост и лампичката на раздатката /сиреч жълтата изобразена в средата между зелените за предния и задния/, а при мен зелените светят, а жълтата мига. Не мога да съм сигурен в случая как се предава движението при мен /дали е 50%-50% или 33%-66%/ но е факт, че се задвижват и двата моста. Сега вече разбра ли ме или трябва да обяснявам още по-подробно за проблемната т.2. Ако беше прочел и осмислил написаното по горе може би нямаше да се излагаш с "компетентното" си мнение и може би щеше да разбереш, че проблема не е във включването на лостчето, а най-вече в странното поведение на предния мост при включването му. За което съм описал след т.1, т.2 и т.3. и мисля, че е достатъчно показателен примера със спиране въртенето на предния мост /може би трябва да кажа гумите, поставени на джантите, закрепени на главините продължаващи ... един бог знае къде/ с ръка. П.П. Ако може само да ме светнеш "технически и на практика" за кои автомобили е възможно да включиш предния мост без да си включил раздатката. Може и на лично. Благодаря за вниманието.
  3. Безкрайно ти благодаря приятелю, още утре ще го кача и ще огледам, като задължително след това ще пиша за резултатите.
  4. Колеги, имам проблем с предния мост на Пинин 1.8GDI 2000г., скоростите са Super Select. Въпроса ми е дали някой знае на какъв принцип се включва предния мост, защото при мен работи само когато е зацепен междинния диференциал. За да съм по-изчерпателен: 1. Когато е включен само задния мост, работи само задния мост /логично/, а на таблото свети лампичката за задния мост и мига лампичката на предния. 2. Когато е включен и предния мост, работи само задния мост /нелогично/, а на таблото светят лампичките за преден и заден мост. 3. Когато е зацепена раздатката /50% на 50% преден - заден мост/, работят и двата моста, светят лампичките за предния и задния мост и мига лампичката на раздатката. Преди време когато карах на заден мост не ми мигаше лампичката за предния, но после започна да мига. Връщах на заден ход, сменявах преден, заден и т.н мига и мига, само, че тогава като му включех предния мост той си работеше /искам да кажа, че може би не му е това проблема/. Правех опит когато четирите гуми са във въздуха и включвам предния мост. За мое учудване тогава предния мост започва да върти, но при най-малкото съпротивление /спирам гумата с ръка/ отказва и повече колкото и да превключвам преден-заден не иска да върти, след което изгасвам колата, запалвам я отново и отново включвам предния мост, колата отново започва да върти, при най-малкото съпротивление спира и т.н до безкрай. В същото време със зацепена раздатка няма проблем. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има някаква идея какво би могло да му е, моля нека сподели, ще съм безкрайно благодарен.
  5. Колега ако мога да систематизирам информацията и да задам няколко доуточняващи въпроса: 1. Задните пружини са от Рено Еспейс / дали има някакво значение от какъв Еспейс? / и повдигат Пинина с около 9см.; 2. Предните пружини са от Форд Фиеста 92г. / бензин или дизел? и приблизително с колко см. повдигат автомобила? /; 3. Возията е непроменена? П.П. Повдигането с нови пружини или втора употреба го направи /въпроса ми е, че ако са втора употреба е много възможно да са омекнали/?
  6. Сигурен ли си, че проблема е в кода, защото при мен след подобно упражниние изгоря дисплея и се наложи да го сменям. Всъщност "изгорял дисплей" може би не е най-точния израз, но опитай се да отговориш на някои по-конкретни въпроси: 1. Като включиш радиото какво прави? 2. Часовник, температура ... работи ли? 3. Изобщо има ли захранване до дисплея?
  7. Масата на DVD-то ти е захваната за ръчната, тоест работи само при издърпана ръчна спирачка. Ако преместиш масата където и да било на друго място няма да имаш проблем, а иначе колегата е много прав, че не е редно да управляваш автомобил и да гледаш филм например.
  8. Ако се вярва на TestDrive.bg - 75 литра, но може да питаш и Google - той знае всичко.
  9. Намерих дисплей и вече всичко е О.К. Хиляди благодарности на колегата nsr500.
  10. Масло, спирачна течност, течност за чистачки /евентуално чистачки/, може би гуми и един бог знае още какво. Без бира толкова.
  11. По принцип си прав, но във всеки магазин работят с различни вносители на масла, авточасти и т.н, респективно с различни производители, което от своя страна води до употребата на различни каталози. Един пример - имам Рено на двигателя на което има табелка с надпис EYQEM еди си кои номер, а на купето ELF с някакви параметри, това означава, че ако го закарам в оторизиран сервиз на Рено ще ми поставят точно тези консумативи и части препоръчани от завода производител /между впрочем същите неща са описани и в книжката на автомобила/. Това не означава, че с маслата ELF могат да се карат САМО автомобили Рено, а примерно и Хюндай, като същото се отнася и за свещи, кабели, филтри и т.н. От своя страна ако реша да си сменя сам маслото /операция сама по себе си много сложна ... / мога да си закупя от магазин препоръчаните от фирмата производител консумативи или на друга фирма със същите параметри. Тук идва проблема с различните вносители и производители - различни каталози. Именно за това "някои, някъде, някога" е съобразил, че ако на едно място се качат различни каталози за част от секундата може да бъде намерен един и същ детайл произведен от различни фирми. Такава програмка е TecDoc. Разбира се за да печели този "някой, някога, някъде" е измислил също така, че фирмите производители трябва да си платят за да качват каталозите си /или май беше за тези които ползват програмата или пък и двамата/, както и да е нищо не е безплатно, но в zamunda видях, че има вариант 2004-2008 което за лични нужди /имам предвид за непрофесионална работа/ е много прилично с което смятам, че колегата SLX ще се съгласи ако си я дръпне. Иначе е възможно да питаш GOOGLE - той знае всичко. Относно прословутите вече филтри на колегата искам да отбележа, че не манията ми да се правя на велик ме водеше при писането на коментара, а съм посочил конкренти двигатели на Мицубиши, както и основни параметри на маслените филтри /височина, размер на уплътнението, резба, наличие и брой на възвратните клапани/ само и единствено за улеснение на заинтригувалите се от тях. За алтернативните производители мога да се върна на примера с Реното, в момента съм с масло Аrаl и филтър Clean. Понеже карам и Мицубиши с двигател 4G93 /един от описаните по горе двигатели/ това означава ли, че е абсолютно задължително да си търся маслен филтър препоръчан от фирмата производител? Мисля, че мога да карам и с Clean /същите които продавам вече 15г.-20г./ стига в каталога да са описали, че е за моя двигател.
  12. Двигателите които съм написал се оборудват с точно този филтър. Освен малкото описани двигатели има и още доста, но физически ми е трудно да опиша цял каталог. Опитах се да бъда полезен, но май съм сбъркал адреса. П.П. Данните ги вадя от TECDOC по оригинален номер на филтъра.
  13. Филтъра става за доста марки и модели, като някои от тях са: space star; space runner; space gear; pajero II; pajero pinin; lancer III, IV; L 300; eclips I; colt III, IV, V; carisma; с двигатели: 4G13, 4G15, 4G18, 4G63, 4G64, 4G67, 4G92, 4G93; става също и на модели на: MAZDA, KIA, HONDA, NISSAN, ОPEL; височина: 86,5мм.; резба: 20х1,5; външен диаметър: 68,5мм.; предпазен клапан за налягане с един възвратен клапан;
×
×
  • Създаване...