Светослав Живков
Потребител-
От него общо
20 -
Регистрация
-
Беше тук
Местоживеене
-
Град
Белоградчик
Интернет контакт
-
Уебсайт адрес
http://
-
ICQ
0
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
PININ 1.8 GDI
-
Интереси
Най-вече риболов.
Светослав Живков's Постижения
-
Колеги, опитах макар и малко по-късно от очакваното /просто имах и други задачки/ да открия вероятния проблем с вакумите, но не намерих скъсан или повреден по някакъв начин маркуч. Просто всичките вакуми ми изглеждат като нови /впрочем открих четири броя излизащи от предния мост, които по трасето се съединяват, разединяват и т.н посредством трипътници/. По пътя на вакумчетата достигнах и до въпросните клапанчета за които пише колегата iansto, но след като ги свалих не успях да открия някакъв видим дефект. В общи линии клапанчетата са маркирани с различен цвят /синьо и жълто/, като имат по три вход/изхода от тях. Не съм сигурен на какъв принцип работят, но едното /в случая синьото/ пропускаше въздух на всякъде, а другото /жълтото/ на никъде, но това предполагам, че е нормално /имам предвид, че може би в даден момент си разменят ролите, а в случая съм спрял колата в някакво положение на клапанчетата и те така са останали/. Горното са мои "съчинения-разсъждения", но пък ми изглеждат логични, както и да е, клапанчетата определено не видях как да разглобя без да ги счупя и реших да сглобя автомобила, след като почистих клемите на клапанчетата /изкрено се надявах, че може пък и електрически да е проблема, ако не контактува добре .../. Както и можеше да се очаква разлика няма никаква. Явно няма да ми се размине ходенето в сервиз, така, че предполагам може да се закрие темата, а аз обещавам като си оправя "жипа" и разбера какъв е проблема да пусна нова тема с решение.
-
Повярвай ми приятелю много добре знам как се ползват /разбирай кога и как се включват/, но за да ти доставя удоволствие ще го напиша пак: 1. В режим на работа 2Н задвижването се предава само на задния мост и на таблото би трябвало да светят само лампичките на задния мост, а при мен светят лампите за задния мост и мигат тези на предния, което само по себе си показва, че има нещо което не е съвсем наред. За да можеш да спиш спокойно ще те уведомя, че съм връщал многократно назад и това не помага. 2. В режим на работа 4Н задвижването се предава на предния и на задния мост /мисля, че 33%-66%/ би трябвало да светят лампичките на предния и на задния мост /за непросветените светят зелено/, както междувпрочем светят и при мен, само, че задвижването продължава да е 2Н /тоест на таблото показва 4Н, а реално задвижването е 2Н/. 3. В режим на работа 4HLc зядвижването е на предния и задния мост /тук вече се предава 50%-50%/, трябва да светят зелените лампички за предния и задния мост и лампичката на раздатката /сиреч жълтата изобразена в средата между зелените за предния и задния/, а при мен зелените светят, а жълтата мига. Не мога да съм сигурен в случая как се предава движението при мен /дали е 50%-50% или 33%-66%/ но е факт, че се задвижват и двата моста. Сега вече разбра ли ме или трябва да обяснявам още по-подробно за проблемната т.2. Ако беше прочел и осмислил написаното по горе може би нямаше да се излагаш с "компетентното" си мнение и може би щеше да разбереш, че проблема не е във включването на лостчето, а най-вече в странното поведение на предния мост при включването му. За което съм описал след т.1, т.2 и т.3. и мисля, че е достатъчно показателен примера със спиране въртенето на предния мост /може би трябва да кажа гумите, поставени на джантите, закрепени на главините продължаващи ... един бог знае къде/ с ръка. П.П. Ако може само да ме светнеш "технически и на практика" за кои автомобили е възможно да включиш предния мост без да си включил раздатката. Може и на лично. Благодаря за вниманието.
-
Колеги, имам проблем с предния мост на Пинин 1.8GDI 2000г., скоростите са Super Select. Въпроса ми е дали някой знае на какъв принцип се включва предния мост, защото при мен работи само когато е зацепен междинния диференциал. За да съм по-изчерпателен: 1. Когато е включен само задния мост, работи само задния мост /логично/, а на таблото свети лампичката за задния мост и мига лампичката на предния. 2. Когато е включен и предния мост, работи само задния мост /нелогично/, а на таблото светят лампичките за преден и заден мост. 3. Когато е зацепена раздатката /50% на 50% преден - заден мост/, работят и двата моста, светят лампичките за предния и задния мост и мига лампичката на раздатката. Преди време когато карах на заден мост не ми мигаше лампичката за предния, но после започна да мига. Връщах на заден ход, сменявах преден, заден и т.н мига и мига, само, че тогава като му включех предния мост той си работеше /искам да кажа, че може би не му е това проблема/. Правех опит когато четирите гуми са във въздуха и включвам предния мост. За мое учудване тогава предния мост започва да върти, но при най-малкото съпротивление /спирам гумата с ръка/ отказва и повече колкото и да превключвам преден-заден не иска да върти, след което изгасвам колата, запалвам я отново и отново включвам предния мост, колата отново започва да върти, при най-малкото съпротивление спира и т.н до безкрай. В същото време със зацепена раздатка няма проблем. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има някаква идея какво би могло да му е, моля нека сподели, ще съм безкрайно благодарен.
-
Тунинг на пинин
Тема е на Светослав Живков към темата на joro_v_5 PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Колега ако мога да систематизирам информацията и да задам няколко доуточняващи въпроса: 1. Задните пружини са от Рено Еспейс / дали има някакво значение от какъв Еспейс? / и повдигат Пинина с около 9см.; 2. Предните пружини са от Форд Фиеста 92г. / бензин или дизел? и приблизително с колко см. повдигат автомобила? /; 3. Возията е непроменена? П.П. Повдигането с нови пружини или втора употреба го направи /въпроса ми е, че ако са втора употреба е много възможно да са омекнали/? -
Код за радиото на Pinin
Тема е на Светослав Живков към темата на tonino_g3 PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Сигурен ли си, че проблема е в кода, защото при мен след подобно упражниние изгоря дисплея и се наложи да го сменям. Всъщност "изгорял дисплей" може би не е най-точния израз, но опитай се да отговориш на някои по-конкретни въпроси: 1. Като включиш радиото какво прави? 2. Часовник, температура ... работи ли? 3. Изобщо има ли захранване до дисплея? -
Отключване на Dvd система
Тема е на Светослав Живков към темата на junakov PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Масата на DVD-то ти е захваната за ръчната, тоест работи само при издърпана ръчна спирачка. Ако преместиш масата където и да било на друго място няма да имаш проблем, а иначе колегата е много прав, че не е редно да управляваш автомобил и да гледаш филм например. -
Ремък за Пинин
Тема е на Светослав Живков към темата на Илко Петков PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
50.00лв. с ДДС - MITSUBOSHI. -
За кое мицубиши стават тези маслени филтри
Тема е на Светослав Живков към темата на SLX За Mitsubishi
Масло, спирачна течност, течност за чистачки /евентуално чистачки/, може би гуми и един бог знае още какво. Без бира толкова. -
За кое мицубиши стават тези маслени филтри
Тема е на Светослав Живков към темата на SLX За Mitsubishi
По принцип си прав, но във всеки магазин работят с различни вносители на масла, авточасти и т.н, респективно с различни производители, което от своя страна води до употребата на различни каталози. Един пример - имам Рено на двигателя на което има табелка с надпис EYQEM еди си кои номер, а на купето ELF с някакви параметри, това означава, че ако го закарам в оторизиран сервиз на Рено ще ми поставят точно тези консумативи и части препоръчани от завода производител /между впрочем същите неща са описани и в книжката на автомобила/. Това не означава, че с маслата ELF могат да се карат САМО автомобили Рено, а примерно и Хюндай, като същото се отнася и за свещи, кабели, филтри и т.н. От своя страна ако реша да си сменя сам маслото /операция сама по себе си много сложна ... / мога да си закупя от магазин препоръчаните от фирмата производител консумативи или на друга фирма със същите параметри. Тук идва проблема с различните вносители и производители - различни каталози. Именно за това "някои, някъде, някога" е съобразил, че ако на едно място се качат различни каталози за част от секундата може да бъде намерен един и същ детайл произведен от различни фирми. Такава програмка е TecDoc. Разбира се за да печели този "някой, някога, някъде" е измислил също така, че фирмите производители трябва да си платят за да качват каталозите си /или май беше за тези които ползват програмата или пък и двамата/, както и да е нищо не е безплатно, но в zamunda видях, че има вариант 2004-2008 което за лични нужди /имам предвид за непрофесионална работа/ е много прилично с което смятам, че колегата SLX ще се съгласи ако си я дръпне. Иначе е възможно да питаш GOOGLE - той знае всичко. Относно прословутите вече филтри на колегата искам да отбележа, че не манията ми да се правя на велик ме водеше при писането на коментара, а съм посочил конкренти двигатели на Мицубиши, както и основни параметри на маслените филтри /височина, размер на уплътнението, резба, наличие и брой на възвратните клапани/ само и единствено за улеснение на заинтригувалите се от тях. За алтернативните производители мога да се върна на примера с Реното, в момента съм с масло Аrаl и филтър Clean. Понеже карам и Мицубиши с двигател 4G93 /един от описаните по горе двигатели/ това означава ли, че е абсолютно задължително да си търся маслен филтър препоръчан от фирмата производител? Мисля, че мога да карам и с Clean /същите които продавам вече 15г.-20г./ стига в каталога да са описали, че е за моя двигател. -
За кое мицубиши стават тези маслени филтри
Тема е на Светослав Живков към темата на SLX За Mitsubishi
Двигателите които съм написал се оборудват с точно този филтър. Освен малкото описани двигатели има и още доста, но физически ми е трудно да опиша цял каталог. Опитах се да бъда полезен, но май съм сбъркал адреса. П.П. Данните ги вадя от TECDOC по оригинален номер на филтъра. -
За кое мицубиши стават тези маслени филтри
Тема е на Светослав Живков към темата на SLX За Mitsubishi
Филтъра става за доста марки и модели, като някои от тях са: space star; space runner; space gear; pajero II; pajero pinin; lancer III, IV; L 300; eclips I; colt III, IV, V; carisma; с двигатели: 4G13, 4G15, 4G18, 4G63, 4G64, 4G67, 4G92, 4G93; става също и на модели на: MAZDA, KIA, HONDA, NISSAN, ОPEL; височина: 86,5мм.; резба: 20х1,5; външен диаметър: 68,5мм.; предпазен клапан за налягане с един възвратен клапан;