Shejha Публикувано 21 септември 2005 Сподели Публикувано 21 септември 2005 Здрасти на всички във Форума!Имате си нов приятел, който много се кефи на Каризмата си. Мойта е 1,6 16 клапана 1998 г. Проблеми никакви за година и 9 месеца. Притеснява ме само това А/Р дето е на климатроника. Прочетох инфото в руския сайт, но кажете къде могат да ми почистят филтъра, че не ми се занимава, нямям време за тия работи.Друго интересно е, че Лансерите дето се продават в Кувейт и Саудитска арабия са със същия двигател като мойта, но са 120 к.с., може ли това да се постигне с чип тунинг, заслужава ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 септември 2005 Admin Сподели Публикувано 21 септември 2005 Здрасти и добре дошъл :icon_thumbup: За климатроника се обади на 0888 22 52 50 - Иво. А относно качването на мощноста няма да има голям ефект от слагането на чип, защото я повишава с около 5%.Принципно този двигател е 113 к.с., но заради вредните емисии в Европа първоначално е намален на 90к.с., като после леко е вдигната на 103к.с. Като цяло не си ли доволен от динамиката на този двигател? Ако искаш има и други начини за повишаване на динамичните характеристики, но са свързани с много разходи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2005 Сподели Публикувано 21 септември 2005 Има начини ,при които не се изисква много пари.............единия е K/Nфилтър спортен + смяна на цялата генерация......с по голяма такава...........качваш не повече от 10 коня за твоята кубатура, има един момент само че, и той е че когато направиш това ,трябва по някакъв начин да се пренастрои и МАФ сензора, при теб трябва с електронни компоненти да се пренастрои ,няма как иначе по друг начин.............Другия вариант е да препрограмира ЕКУ-то така, че да работят дюзите по натоварено.........принципно дюзите работят с не повече от 85-90% от макс. диапазон........с пренастройката се използва и тези 10-ина % така че те вече ще работят при високи обороти на 100 % ............Третия вариант е двата заедно, но и смяна на горивна помпа с по мощна , смяна на ижекторите с по голям дебит, съответно и неободимото замерване и т.н. тогава може да се качи още общо около 20 коня отгоре............... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 22 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2005 Здрасти и добре дошъл :icon_thumbup: За климатроника се обади на 0888 22 52 50 - Иво. А относно качването на мощноста няма да има голям ефект от слагането на чип, защото я повишава с около 5%.Принципно този двигател е 113 к.с., но заради вредните емисии в Европа първоначално е намален на 90к.с., като после леко е вдигната на 103к.с. Като цяло не си ли доволен от динамиката на този двигател? Ако искаш има и други начини за повишаване на динамичните характеристики, но са свързани с много разходи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 22 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2005 Sorry, нещо обърках бутоните и не излезе това дето исках!Мерси за телефона ще звънна другата седмица! Иво къде се намира?Та така, динамиката на колата ми е супер, не й давам много шансове да ми се чуди, първоначално не ми харесваше, че тръгва след 3500 оборота, т.е. след този момент става друга кола, лепи за седалката. 200 км/ч ги държи без проблем (поне толкова показва). Както й да я карам разхода си е един 6-6,5 на дълго и 8-8,5 в града. Пробвал съм я всякък. Без зареждане съм минавал 900 км.(пу-пу да не й е уруки!)Къде мога да си намеря хубав подлакътник? Дали от новите ще стане за мойта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 септември 2005 Admin Сподели Публикувано 22 септември 2005 Иво се намира в сервиз Рубин в Орландовци, обаче ако ти е неудобно в този район може да опиташ в тези сервизи виж тук :icon_thumbup: Подлакътник трудно ще монтираш, защото ще ти пречи ръчната спирачка, не е като на модела Галант, на който лоста е изнесен по напред :icon_dance: другия вариант е да бъде по-високо, но на мене лично ми е неудобен.Защо не дойдеш на някоя среща на клуба. Ще се радвам да се запознаем с още един притежател на Каризма. Може да обмениме опит, да пийнеме по сокче :beer: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shejha Публикувано 26 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2005 Къде се събирате от клуба и какъв е членския внос ? С удоволствие бих се включил в купона със сокчетата! :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2005 Сподели Публикувано 26 септември 2005 Членския внос не е задължителен, той е на добра воля, но пък си ставаш член на клуба, и си ползваш доста привилегии.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 8 август 2007 Сподели Публикувано 8 август 2007 Здравеите. Светна ми а\p на климатроника, почистих филтъра, но продължава да свети. Помогнете! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobifon Публикувано 12 август 2007 Сподели Публикувано 12 август 2007 Какво значи "светна"? При мен от време на време мига на дисплейчето и после спира. Къде е този филтър и аз да го почистя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 12 август 2007 Сподели Публикувано 12 август 2007 зад джапката е ще се опитам да ти копирам схемите ама са на руски Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yoli Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 А някой все пак знае ли какво точно означава А/Р, защото на мен постоянно ми свети!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 август 2007 Admin Сподели Публикувано 13 август 2007 Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтърприсветва непрестанно - неизправност в систематаако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yoli Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтърприсветва непрестанно - неизправност в систематаако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спираБагодаря ти! Явно ще се наложи да я заведа на доктор, въпреки че иначе си работи добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 14 август 2007 Сподели Публикувано 14 август 2007 Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтърприсветва непрестанно - неизправност в систематаако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спира Тъй като става въпрос за Carisma искам да внеса една корекция: 1. A/P свети непрекъснато, когато всичко е ОК2. Ако мига 60 sec и спре да мига е замърсен поленов филтър.3. Ако мига непрекъснато- неизправност в системата4. Ако при влажно време мига, означава, че се е самоизключил поленовия филтър (пойто работи под високо напрежение), за да не се повреди. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yoli Публикувано 14 август 2007 Сподели Публикувано 14 август 2007 Тъй като става въпрос за Carisma искам да внеса една корекция: 1. A/P свети непрекъснато, когато всичко е ОК2.......... :icon_bye: :thx: Размина ми се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 14 август 2007 Сподели Публикувано 14 август 2007 :thx: Размина ми се! Ами честито Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 14 август 2007 Сподели Публикувано 14 август 2007 благодаря ти много BIG BOSS за яаснотата заштото тука от едно руско раководство за ремонт намерих и така пишеше че като светне значи филтъра не работи .значи добре сам си св :icon_thumbup: :mitsu-smiley: аршил работата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 14 август 2007 Сподели Публикувано 14 август 2007 благодарско и на теб :mitsu-smiley: tmintov :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 И аз имам проблем с моята. Липсва ми моторчето,което премества клапите и А/Р свети постоянно. Разбрах когато заваля-показваше че духа на стъклата а въобще не духаше, та ако някой знае откъде да намеря подобно моторче и дали става от Galant ще съм ви благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobifon Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Здравейте!А/Р започна постоянно да мига, реших да погледна като първо разгледах схеми и снимките, които има във форума.Там където би трябвало да е филтъра при мен има блок с надпис "Висок волтаж"...и това леко ме разколеба да продължа!!!Прилагам снимки. Виждам зад него има болтчета с които вероятно ще се отвори място за смяната на филтъра, но незнам дали няма да направя някоя беля с това "висок волтаж"???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 А/Р започна постоянно да мига, реших да погледна като първо разгледах схеми и снимките, които има във форума.Колега, в същата тема, само шест мнения по-нагоре, в моя пост има отговор на въпроса ти. Т.е. защо ти мига А/Р непрекъснато. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobifon Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Колега, в същата тема, само шест мнения по-нагоре, в моя пост има отговор на въпроса ти. Т.е. защо ти мига А/Р непрекъснато. Колега, въпроса ми не е защо мига А/Р?!?Притесни ме блока с надпис "висок волтаж", затова и приложих снимка. Разглеждайки снимките приложени от преди във форума не видях подобен блок??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Това с високия волтаж го има в доста Mitsubishi-та, и е така наречения йонизатор на въздуха. Обсъждали сме го, търся темата в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Поленовият филтър на Carisma с климатроник представлява една спирала, а прди нея има една фина решетка, като и двете са под високо напрежение. По тази причина, когато влажността на въздуха е висока (дъжд, мъгла), напрежението се изключва (терминът май не е много точен ), за да се избегне повреда в системата. Тогава A/P мига непрекъснато, като индикация, че филтърът не работи.Виж тази тема , мнението на Доцент. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.