Премини към съдържание

A/p


Shejha

Препоръчано мнение

Здрасти на всички във Форума!

Имате си нов приятел, който много се кефи на Каризмата си. Мойта е 1,6 16 клапана 1998 г. Проблеми никакви за година и 9 месеца. Притеснява ме само това А/Р дето е на климатроника. Прочетох инфото в руския сайт, но кажете къде могат да ми почистят филтъра, че не ми се занимава, нямям време за тия работи.

Друго интересно е, че Лансерите дето се продават в Кувейт и Саудитска арабия са със същия двигател като мойта, но са 120 к.с., може ли това да се постигне с чип тунинг, заслужава ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здрасти и добре дошъл :icon_thumbup:

За климатроника се обади на 0888 22 52 50 - Иво.

А относно качването на мощноста няма да има голям ефект от слагането на чип, защото я повишава с около 5%.

Принципно този двигател е 113 к.с., но заради вредните емисии в Европа първоначално е намален на 90к.с., като после леко е вдигната на 103к.с.

Като цяло не си ли доволен от динамиката на този двигател? Ако искаш има и други начини за повишаване на динамичните характеристики, но са свързани с много разходи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има начини ,при които не се изисква много пари.............единия е K/Nфилтър спортен + смяна на цялата генерация......с по голяма такава...........качваш не повече от 10 коня за твоята кубатура, има един момент само че, и той е че когато направиш това ,трябва по някакъв начин да се пренастрои и МАФ сензора, при теб трябва с електронни компоненти да се пренастрои ,няма как иначе по друг начин.............

Другия вариант е да препрограмира ЕКУ-то така, че да работят дюзите по натоварено.........принципно дюзите работят с не повече от 85-90% от макс. диапазон........с пренастройката се използва и тези 10-ина % така че те вече ще работят при високи обороти на 100 % ............

Третия вариант е двата заедно, но и смяна на горивна помпа с по мощна , смяна на ижекторите с по голям дебит, съответно и неободимото замерване и т.н. тогава може да се качи още общо около 20 коня отгоре............... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и добре дошъл :icon_thumbup:

За климатроника се обади на 0888 22 52 50 - Иво.

А относно качването на мощноста няма да има голям ефект от слагането на чип, защото я повишава с около 5%.

Принципно този двигател е 113 к.с., но заради вредните емисии в Европа първоначално е намален на 90к.с., като после леко е вдигната на 103к.с.

Като цяло не си ли доволен от динамиката на този двигател? Ако искаш има и други начини за повишаване на динамичните характеристики, но са свързани с много разходи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, нещо обърках бутоните и не излезе това дето исках!

Мерси за телефона ще звънна другата седмица! Иво къде се намира?

Та така, динамиката на колата ми е супер, не й давам много шансове да ми се чуди, първоначално не ми харесваше, че тръгва след 3500 оборота, т.е. след този момент става друга кола, лепи за седалката. 200 км/ч ги държи без проблем (поне толкова показва). Както й да я карам разхода си е един 6-6,5 на дълго и 8-8,5 в града. Пробвал съм я всякък. Без зареждане съм минавал 900 км.(пу-пу да не й е уруки!)

Къде мога да си намеря хубав подлакътник? Дали от новите ще стане за мойта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Иво се намира в сервиз Рубин в Орландовци, обаче ако ти е неудобно в този район може да опиташ в тези сервизи

 

виж тук :icon_thumbup:

 

Подлакътник трудно ще монтираш, защото ще ти пречи ръчната спирачка, не е като на модела Галант, на който лоста е изнесен по напред :icon_dance: другия вариант е да бъде по-високо, но на мене лично ми е неудобен.

Защо не дойдеш на някоя среща на клуба. Ще се радвам да се запознаем с още един притежател на Каризма. Може да обмениме опит, да пийнеме по сокче :beer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде се събирате от клуба и какъв е членския внос :) ? С удоволствие бих се включил в купона със сокчетата! :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Членския внос не е задължителен, той е на добра воля, но пък си ставаш член на клуба, и си ползваш доста привилегии.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Какво значи "светна"? При мен от време на време мига на дисплейчето и после спира. Къде е този филтър и аз да го почистя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).

  • ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтър
  • присветва непрестанно - неизправност в системата
  • ако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спира

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).
  • ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтър
  • присветва непрестанно - неизправност в системата
  • ако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спира

Багодаря ти! Явно ще се наложи да я заведа на доктор, въпреки че иначе си работи добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tова е лампичката за показател на изчистване на въздуха в купето от климатика (AIRPURIFIRE).
  • ако присветва 60 секунди и спира е замърсен салонен филтър
  • присветва непрестанно - неизправност в системата
  • ако при влажно време присветва - означава временно спиране за защита на системата и при добро време спира

 

Тъй като става въпрос за Carisma искам да внеса една корекция:

 

1. A/P свети непрекъснато, когато всичко е ОК

2. Ако мига 60 sec и спре да мига е замърсен поленов филтър.

3. Ако мига непрекъснато- неизправност в системата

4. Ако при влажно време мига, означава, че се е самоизключил поленовия филтър (пойто работи под високо напрежение), за да не се повреди.

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като става въпрос за Carisma искам да внеса една корекция:

 

1. A/P свети непрекъснато, когато всичко е ОК

2..........

:icon_bye:

:thx: Размина ми се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много BIG BOSS за яаснотата заштото тука от едно руско раководство за ремонт намерих и така пишеше че като светне значи филтъра не работи .значи добре сам си св :icon_thumbup: :mitsu-smiley: аршил работата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

И аз имам проблем с моята. Липсва ми моторчето,което премества клапите и А/Р свети постоянно. Разбрах когато заваля-показваше че духа на стъклата а въобще не духаше, та ако някой знае откъде да намеря подобно моторче и дали става от Galant ще съм ви благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

А/Р започна постоянно да мига, реших да погледна като първо разгледах схеми и снимките, които има във форума.

Там където би трябвало да е филтъра при мен има блок с надпис "Висок волтаж"...и това леко ме разколеба да продължа!!!

Прилагам снимки.

 

post-1715-1195919391.jpg

 

Виждам зад него има болтчета с които вероятно ще се отвори място за смяната на филтъра, но незнам дали няма да направя някоя беля с това "висок волтаж"????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А/Р започна постоянно да мига, реших да погледна като първо разгледах схеми и снимките, които има във форума.

Колега, в същата тема, само шест мнения по-нагоре, в моя пост има отговор на въпроса ти.

Т.е. защо ти мига А/Р непрекъснато.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в същата тема, само шест мнения по-нагоре, в моя пост има отговор на въпроса ти.

Т.е. защо ти мига А/Р непрекъснато.

 

Колега, въпроса ми не е защо мига А/Р?!?

Притесни ме блока с надпис "висок волтаж", затова и приложих снимка.

Разглеждайки снимките приложени от преди във форума не видях подобен блок???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с високия волтаж го има в доста Mitsubishi-та, и е така наречения йонизатор на въздуха. Обсъждали сме го, търся темата в момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поленовият филтър на Carisma с климатроник представлява една спирала, а прди нея има една фина решетка, като и двете са под високо напрежение. По тази причина, когато влажността на въздуха е висока (дъжд, мъгла), напрежението се изключва (терминът май не е много точен :) ), за да се избегне повреда в системата. Тогава A/P мига непрекъснато, като индикация, че филтърът не работи.

Виж тази тема , мнението на Доцент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...