Премини към съдържание

ево 8


go go go

Препоръчано мнение

какви са вариантите за качване на мощността с 20 - 40 к.с., без това да навреди на останалите компоненти на автомобила и да не изисква усилване на цялото силово предаване.

 

какви са вариантите за подобряване работата на ABSа или единствения вариант е да се изключи

 

какви варианти има за усилване на съединителя, без това да доведе до разпадане на скоростната кутия

 

това всичкото разбирасе за ево 8 :rulez:

 

* въпросите са сериозни, наистина имам намерение да тунинговам автомобила след, като изтече гаранцията :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да качиш 20-тина коня без да навредиш на нищо? Слагаш генерация и нямаш проблеми и аз така почнах :) Само слагам генерацията да вдигна малко мощноста и няма да пипам друго по колата. Но защо да не сложа и тези спортни колектори като за последно ...... и boost controler за най-последно :) И свърших първия съединител на 9000 км!?!?!! Добре де сега слагам керамичен и няма да пипам нищо по колата повече само тези инжектори от група N и състезателните накладки :) Е и short shifter и няма пожече друго да пипам ....... е сега чакам другата седмица да ми пристигне по-голям итеркулер с по-дебели тръби от кулера към турбото и от турбото към двигателя зареди които трябва да си режа бронята (малко ама трябва иначе не влиза) и да си изместя акумолатора да е по-къс пътя на въздуха към двигателя и повече няма да пипам нищо друго както си обещах в началото като си я купих :)

BTW накрая е и втория съединител на 17000 км нищо че е керамичен и сега с кулера чакам да ми пристигне нов но този път с притискателе диск (ама оригинален който си е супер няма нужда от друг подсилен притискател оригиналния е доста добър). Харесал съм си и валове и електроника ама нали съм си обещал да кача само 20-тина коня и повече няма нищо да права по нея :giggle:

Така че пич успех в качването на 20-те коня и нищо повече!

 

П.С. Колата стана отвратителна за каране в градски условия и в задруствания защото стана много рязка и директна и реагира при всяко натискане и отпускане на гаста шуми страшно много свирят и накладките постоянно (и предни и задни) трудно се включват скоростите и трудно се тръгва с керамичния съединител и харчи :icon_blush: малко повече! Но като почнеш да я пържиш няма такова удоволствие и всичките недостатаци изредени по-горе си струват :mitsu-smiley: :plane: няма нищо общо с преди това просто е уникално :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горния пост го мернах в един site за Ево 8-ци :) Мойто Ево е stock и е в гаранция и изобщо не знам за какво става въпрос :icon_n_innocent:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз си имам друга играчка на, която правя тия всичките неща, вранглер :D

 

там ако почна да изброявам нещата, които съм наслагал ще иде цяла вечер. евото ми е колата за всеки ден и неискам да я правя състезателна, просто такава неможе да не е тунингована, поне малко :D :D :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз си имам друга играчка на, която правя тия всичките неща, вранглер

 

там ако почна да изброявам нещата, които съм наслагал ще иде цяла вечер. евото ми е колата за всеки ден и неискам да я правя състезателна, просто такава неможе да не е тунингована, поне малко

8664[/snapback]

Ево 8 всекидневна кола??? :icon_doh: :icon_thumbup: Това е култова бегачка бре........ :D

Вчера Гого ми разправя че като сте ходили някаде, и бил застанал до теб да се бягате, само докат той пусне съединителя , чул яко изсвистяване някакво :D и си бил вече на 100 м. пред него............ :plane: :first: :D Аз му казах.............ти с това ли ще се мериш????бегай , въобще не трябва и да си го помисляш даже...... :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа честно това със състезанието съм го пропуснал, аз така си карам, а хората си мислят, че се състезавам с тях :plane:

 

иначе имам няколко теста с мотори, там насериозно, дърпат на старта но после към 180 - 190 км/ч ги настигам, вероятно не съм попаднал на карачи :icon_hmm:

 

онижих и една хонда /лека кола/ по завойте към своге :first: , в същност небеше онижение, а подигравка :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха.................ми той така го каза че всеедно е било състезание, ма той така го е разбрал горкичкия, с неговите Тойоти така е свикнал,а въобще не се е сетил, че все пак става дума за......... :mitsu-smiley: :plane: :rulez:

Хохохо..........каква е била Хондичката..........някое Витече Цвик или Акордеон, или............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм.......трябва да се види/демонстрация.............досега не съм се возил/карал Ево 8 ............ :rolleyes: Какво ли ще е усещането....... :plane: B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми е ясно с какви мотори си се бягал? Аз с 750 кубика 143 к.с. му взимам старата и до 150-160 съм пред него и после ме минава все едно съм спрял (а Ево-то ми върви доста повече от стандартно) !!!!!!!!!! Незнам с какъв мотор си попаднал може би на 50-100 кубиков :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

онижих и една хонда /лека кола/ по завойте към своге  :first: , в същност небеше онижение, а подигравка  :rulez:

8715[/snapback]

 

много се изкефих :icon_rock: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми е ясно с какви мотори си се бягал? Аз с 750 кубика 143 к.с. му взимам старата и до 150-160 съм пред него и после ме минава все едно съм спрял (а Ево-то ми върви доста повече от стандартно) !!!!!!!!!! Незнам с какъв мотор си попаднал може би на 50-100 кубиков  :icon_hmm:

8723[/snapback]

 

единия беше сузуки, 1000 кубика, а другия не го разпознах /не съм спец по моторите/ но съм сигурен, не бяха карачи и върнаха газта след като ми дръпнаха. иначе сузукито битрябвало да прави поне 280 без проблеми.

 

гледам да не давам много зор на самия старт защото се пали съединителя :(

 

трябва да мисля за някакъв усилен защото този няма да кара дълго и ме дразни, вместо да карам на 100% когато ми е кеф аз мисля да за него. на вранглера сложих centerforce и проблема се реши, мисля че имат и за ево 8 и е крайно време да си поръчам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E...20кс.Ама последните две цифри.

 

STAGE I 420 BHP 1.6bar VI - 1.7 bar VII VIII

 

PRODUCTS PRICE

DENSO Iridium sparks IW24 90.00 ?

HKS F-CON-SZ w/Harness All Evo 1200.00 ?

HKS Ground Control Kit Evo 180.00 ?

HKS RS Induction Kit Evo VII VIII 450.00 ?

HKS RS Induction kit with battery relocation kit Evo VI 450.00 ?

UNORTHODOX Racing SS Pulley Kit Evo VII VIII 340.00 ?

Greddy boost controler PROFEC B II 400.00 ?

Greddy Oil Filter 30.00 ?

ARP Rod Bolts All Evo 80.00 ?

WALBRO Intank fuel pump 255lt/h All evo 150.00 ?

HKS FCD All Evo 165.00 ?

HKS Silent Power Cat-back Exhaust Evo 600.00 ?

HKS GT Extention Kit with outlet adaptor 70mm 680.00 ?

GREDDY Blow off Valve Kit Type-s All Evo 300.00 ?

GREDDY Front Mount Intercooler Kit Evo 1150.00 ?

NOLOGY Conversion Wires Kit Evo 280.00 ?

BILLION Low temp Thermostat 71c Evo 90.00 ?

G-FORCE Exhaust Manifold EVO 500.00 ?

 

alternative products

AEM Cold Air Induction Kit Evo VII VIII 300.00 ?

INJEN Cold Air Induction Kit With I/C Pipe Kit 500.00 ?

HKS Blow off valve KIt all Evo needs HKS EIDS 400.00 ?

GREDDY Titanium Cat-back Exhaust 80mm EVO 1200.00 ?

KAKIMOTO Racing Titanium Exhaust evo VI 80mm 1450.00 ?

APEXI Cat back Exhaust All Evo 570.00 ?

TOP Speed Titanium Muffler cat-back Exhaust EVO VII VIII 950.00 ?

HKS Carbon Cat-back Exhaust Evo VII VIII 1100.00 ?

HKS Down Pipe 70mm without outlet pipe 350.00 ?

APEXI Ground Control Kit Evo 300.00 ?

DC Sports Down pipe 76mm Evo VII VIII 300.00 ?

G-FORCE GT Extention Kit with outlet 76mm Evo 750.00 ?

Js Speed Down Pipe one piece with outlet race version Evo 750.00 ?

 

STAGE II 600 BHP

PRODUCTS PRICE

GREDDY Bolt On Turbo kit T67-10cm EVO 3500.00 ?

 

alternative products

HKS Bolt On Turbo Kit w/3240 turbo race EVO all 5500.00 ?

 

STAGE III 750+ BHP

PRODUCTS PRICE

 

OTHER PARTS

 

 

PRODUCTS PRICE

AEM Cold Air Induction Kit Evo VII VIII 300.00 ?

AEM ECU EVO VIII 1800.00 ?

APEXI Ground Control Kit Evo 300.00 ?

AUTRONIC ECU EVO VIII 2500.00 ?

Carbon Hood EVO VIII 600.00 ?

CUSCO Engine Mount Kit EVO all 350.00 ?

CUSCO Front Aluminum Bar 3point EVO all 170.00 ?

CUSCO Front Carbon Strut bar EVO all 200.00 ?

CUSCO Front Titanium strut bar EVO all 380.00 ?

CUSCO Front Stabilizer bar 25mm EVO all 280.00 ?

CUSCO Lower arm bar Type I EVO all 100.00 ?

CUSCO Lower arm bar Type II EVO all 170.00 ?

CUSCO Radiator cooling Plate EVO all 100.00 ?

CUSCO Oil Catch Tank Kit EVO all 100.00 ?

CUSCO Rear Carbon Bar EVO all 200.00 ?

CUSCO Rear Stabilizer bar 23mm EVO all 280.00 ?

CUSCO Rear Trank Bar EVO all 80.00 ?

CUSCO Twin Plate Clutch Kit EVO all 1650.00 ?

CUSCO Zero2-R CP Suspension EVO all 2200.00 ?

ENDLESS 6pot Fr /4Pot Rr 370mm/330mm Brake kit EVO 6700.00 ?

GREDDY 6Pot Front Brake Kit EVO VII VIII 2880.00 ?

GREDDY Rear 4Pot Brake kit EVO VII VIII 2880.00 ?

GREDDY Bolt On Turbo Kit EVO all 3500.00 ?

GREDDY Front Mount Intercooler Kit Evo 1150.00 ?

GREDDY Oil Cooler Kit EVO all 650.00 ?

Greddy oil cap 70.00 ?

Greddy radiator cap 1.3bar 30.00 ?

HKS Bolt On Turbo Kit w/3240 turbo race EVO all 5500.00 ?

HKS Hypermax II RS Suspension EVO VII VIII 1950.00 ?

HKS Ground Control Kit Evo 180.00 ?

HKS Kansai Carbon Intake Box Kit EVO all 600.00 ?

PWR Aluminum Radiator EVO VII VIII 650.00 ?

SAMCO Radiator Hoses EVO all 150.00 ?

TEIN Flex Type w/EDFC EVO all 1900.00 ?

TODA Racing 2.2 Stroker Kit EVO all 2900.00 ?

Stratis Autosport Stroker Kit 2.4lt EVO all 2900.00 ?

JUN Stroker Kit 2.2lt EVO all 5500.00 ?

EXEDY Twin Plate Clutch Kit EVO all 1500.00 ?

HKS Camshafts 264,272 EVO all 680.00 ?

HKS Forged Crankshaft 2.0lt EVO all 2200.00 ?

PAUTER Rods EVO all 900.00 ?

K-SPORT Suspension Mits.EVO VI,VII,VIII 1350.00 ?

 

Има и осте стршно мноного фирми и продукти:

http://www.tomei-p.co.jp/

http://www.toda-racing.co.jp/

http://www.woessner-kolben.de/

http://www.tein.co.jp/

http://home2.highway.ne.jp/rigid/index.html/

Аиде стига че.... :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи за да сме откровенни.

Тези 20-40 кс. могат да дойдат от смяна на филтър+спортен катализатор(100 или 200 дупки на кв.инч) и даунпайп,там някъде ще да е 20-40кс.

Но ако автомобила е в гаранция с това движение ще отпадне гаранциата.

Гаранциата не отпада(и пак се посъветвай с Бисер в БалканСтар)ако се монтират продукти с ТЮВ,а те са малко,еди от тях е панелен филтър(и пак ще трябва да се посъветваш,дащото имаше един проблем с подобна кола).

Има също вариант да се монтира паралелна централа или цяла нова и да се маха при посещение в сервиза,естественно това става и с филтъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при мен случая не е спешен, колата вече е около 10000км, а гаранцията е до 20000км, в края на зимата най - късно вече няма да е гаранционна и ще може да се направят тези промени. незнам дали има смисъл от части с ТЮФ защото обикновено те са чувствително по - скъпи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сори че ви се намесвам ама каква е тая гаранция от 20000 не е ли до 100000км? Не съм имал чисто нова кола и не ми е ясно :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес онижих едно Х5 4.8is, това е с 100+к.с. над евото, но нямаше шанс :first:

:first: :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...