go go go Публикувано 15 септември 2005 Сподели Публикувано 15 септември 2005 какви са вариантите за качване на мощността с 20 - 40 к.с., без това да навреди на останалите компоненти на автомобила и да не изисква усилване на цялото силово предаване. какви са вариантите за подобряване работата на ABSа или единствения вариант е да се изключи какви варианти има за усилване на съединителя, без това да доведе до разпадане на скоростната кутия това всичкото разбирасе за ево 8 :rulez: * въпросите са сериозни, наистина имам намерение да тунинговам автомобила след, като изтече гаранцията :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 16 септември 2005 Сподели Публикувано 16 септември 2005 Да качиш 20-тина коня без да навредиш на нищо? Слагаш генерация и нямаш проблеми и аз така почнах Само слагам генерацията да вдигна малко мощноста и няма да пипам друго по колата. Но защо да не сложа и тези спортни колектори като за последно ...... и boost controler за най-последно И свърших първия съединител на 9000 км!?!?!! Добре де сега слагам керамичен и няма да пипам нищо по колата повече само тези инжектори от група N и състезателните накладки Е и short shifter и няма пожече друго да пипам ....... е сега чакам другата седмица да ми пристигне по-голям итеркулер с по-дебели тръби от кулера към турбото и от турбото към двигателя зареди които трябва да си режа бронята (малко ама трябва иначе не влиза) и да си изместя акумолатора да е по-къс пътя на въздуха към двигателя и повече няма да пипам нищо друго както си обещах в началото като си я купих BTW накрая е и втория съединител на 17000 км нищо че е керамичен и сега с кулера чакам да ми пристигне нов но този път с притискателе диск (ама оригинален който си е супер няма нужда от друг подсилен притискател оригиналния е доста добър). Харесал съм си и валове и електроника ама нали съм си обещал да кача само 20-тина коня и повече няма нищо да права по нея :giggle: Така че пич успех в качването на 20-те коня и нищо повече! П.С. Колата стана отвратителна за каране в градски условия и в задруствания защото стана много рязка и директна и реагира при всяко натискане и отпускане на гаста шуми страшно много свирят и накладките постоянно (и предни и задни) трудно се включват скоростите и трудно се тръгва с керамичния съединител и харчи :icon_blush: малко повече! Но като почнеш да я пържиш няма такова удоволствие и всичките недостатаци изредени по-горе си струват :mitsu-smiley: :plane: няма нищо общо с преди това просто е уникално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 16 септември 2005 Сподели Публикувано 16 септември 2005 Горния пост го мернах в един site за Ево 8-ци Мойто Ево е stock и е в гаранция и изобщо не знам за какво става въпрос :icon_n_innocent: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 16 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2005 аз си имам друга играчка на, която правя тия всичките неща, вранглер :D там ако почна да изброявам нещата, които съм наслагал ще иде цяла вечер. евото ми е колата за всеки ден и неискам да я правя състезателна, просто такава неможе да не е тунингована, поне малко :D :D :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 16 септември 2005 Сподели Публикувано 16 септември 2005 ами то с малко се почва тук малко там малко и накрая стане много знам го от личен опит :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2005 Сподели Публикувано 17 септември 2005 аз си имам друга играчка на, която правя тия всичките неща, вранглер там ако почна да изброявам нещата, които съм наслагал ще иде цяла вечер. евото ми е колата за всеки ден и неискам да я правя състезателна, просто такава неможе да не е тунингована, поне малко 8664[/snapback]Ево 8 всекидневна кола??? :icon_doh: :icon_thumbup: Това е култова бегачка бре........ :D Вчера Гого ми разправя че като сте ходили някаде, и бил застанал до теб да се бягате, само докат той пусне съединителя , чул яко изсвистяване някакво :D и си бил вече на 100 м. пред него............ :plane: :first: :D Аз му казах.............ти с това ли ще се мериш????бегай , въобще не трябва и да си го помисляш даже...... :D :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 17 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2005 да ти кажа честно това със състезанието съм го пропуснал, аз така си карам, а хората си мислят, че се състезавам с тях :plane: иначе имам няколко теста с мотори, там насериозно, дърпат на старта но после към 180 - 190 км/ч ги настигам, вероятно не съм попаднал на карачи :icon_hmm: онижих и една хонда /лека кола/ по завойте към своге :first: , в същност небеше онижение, а подигравка :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2005 Сподели Публикувано 17 септември 2005 Хахаха.................ми той така го каза че всеедно е било състезание, ма той така го е разбрал горкичкия, с неговите Тойоти така е свикнал,а въобще не се е сетил, че все пак става дума за......... :mitsu-smiley: :plane: :rulez: Хохохо..........каква е била Хондичката..........някое Витече Цвик или Акордеон, или............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2005 Сподели Публикувано 17 септември 2005 Ммм.......трябва да се види/демонстрация.............досега не съм се возил/карал Ево 8 ............ :rolleyes: Какво ли ще е усещането....... :plane: B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 17 септември 2005 Сподели Публикувано 17 септември 2005 Само не ми е ясно с какви мотори си се бягал? Аз с 750 кубика 143 к.с. му взимам старата и до 150-160 съм пред него и после ме минава все едно съм спрял (а Ево-то ми върви доста повече от стандартно) !!!!!!!!!! Незнам с какъв мотор си попаднал може би на 50-100 кубиков :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 17 септември 2005 Сподели Публикувано 17 септември 2005 онижих и една хонда /лека кола/ по завойте към своге :first: , в същност небеше онижение, а подигравка :rulez:8715[/snapback] много се изкефих :icon_rock: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 18 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2005 Само не ми е ясно с какви мотори си се бягал? Аз с 750 кубика 143 к.с. му взимам старата и до 150-160 съм пред него и после ме минава все едно съм спрял (а Ево-то ми върви доста повече от стандартно) !!!!!!!!!! Незнам с какъв мотор си попаднал може би на 50-100 кубиков :icon_hmm:8723[/snapback] единия беше сузуки, 1000 кубика, а другия не го разпознах /не съм спец по моторите/ но съм сигурен, не бяха карачи и върнаха газта след като ми дръпнаха. иначе сузукито битрябвало да прави поне 280 без проблеми. гледам да не давам много зор на самия старт защото се пали съединителя :( трябва да мисля за някакъв усилен защото този няма да кара дълго и ме дразни, вместо да карам на 100% когато ми е кеф аз мисля да за него. на вранглера сложих centerforce и проблема се реши, мисля че имат и за ево 8 и е крайно време да си поръчам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 19 септември 2005 Сподели Публикувано 19 септември 2005 E...20кс.Ама последните две цифри. STAGE I 420 BHP 1.6bar VI - 1.7 bar VII VIII PRODUCTS PRICE DENSO Iridium sparks IW24 90.00 ? HKS F-CON-SZ w/Harness All Evo 1200.00 ? HKS Ground Control Kit Evo 180.00 ? HKS RS Induction Kit Evo VII VIII 450.00 ? HKS RS Induction kit with battery relocation kit Evo VI 450.00 ? UNORTHODOX Racing SS Pulley Kit Evo VII VIII 340.00 ? Greddy boost controler PROFEC B II 400.00 ? Greddy Oil Filter 30.00 ? ARP Rod Bolts All Evo 80.00 ? WALBRO Intank fuel pump 255lt/h All evo 150.00 ? HKS FCD All Evo 165.00 ? HKS Silent Power Cat-back Exhaust Evo 600.00 ? HKS GT Extention Kit with outlet adaptor 70mm 680.00 ? GREDDY Blow off Valve Kit Type-s All Evo 300.00 ? GREDDY Front Mount Intercooler Kit Evo 1150.00 ? NOLOGY Conversion Wires Kit Evo 280.00 ? BILLION Low temp Thermostat 71c Evo 90.00 ? G-FORCE Exhaust Manifold EVO 500.00 ? alternative products AEM Cold Air Induction Kit Evo VII VIII 300.00 ? INJEN Cold Air Induction Kit With I/C Pipe Kit 500.00 ? HKS Blow off valve KIt all Evo needs HKS EIDS 400.00 ? GREDDY Titanium Cat-back Exhaust 80mm EVO 1200.00 ? KAKIMOTO Racing Titanium Exhaust evo VI 80mm 1450.00 ? APEXI Cat back Exhaust All Evo 570.00 ? TOP Speed Titanium Muffler cat-back Exhaust EVO VII VIII 950.00 ? HKS Carbon Cat-back Exhaust Evo VII VIII 1100.00 ? HKS Down Pipe 70mm without outlet pipe 350.00 ? APEXI Ground Control Kit Evo 300.00 ? DC Sports Down pipe 76mm Evo VII VIII 300.00 ? G-FORCE GT Extention Kit with outlet 76mm Evo 750.00 ? Js Speed Down Pipe one piece with outlet race version Evo 750.00 ? STAGE II 600 BHP PRODUCTS PRICE GREDDY Bolt On Turbo kit T67-10cm EVO 3500.00 ? alternative products HKS Bolt On Turbo Kit w/3240 turbo race EVO all 5500.00 ? STAGE III 750+ BHP PRODUCTS PRICE OTHER PARTS PRODUCTS PRICE AEM Cold Air Induction Kit Evo VII VIII 300.00 ? AEM ECU EVO VIII 1800.00 ? APEXI Ground Control Kit Evo 300.00 ? AUTRONIC ECU EVO VIII 2500.00 ? Carbon Hood EVO VIII 600.00 ? CUSCO Engine Mount Kit EVO all 350.00 ? CUSCO Front Aluminum Bar 3point EVO all 170.00 ? CUSCO Front Carbon Strut bar EVO all 200.00 ? CUSCO Front Titanium strut bar EVO all 380.00 ? CUSCO Front Stabilizer bar 25mm EVO all 280.00 ? CUSCO Lower arm bar Type I EVO all 100.00 ? CUSCO Lower arm bar Type II EVO all 170.00 ? CUSCO Radiator cooling Plate EVO all 100.00 ? CUSCO Oil Catch Tank Kit EVO all 100.00 ? CUSCO Rear Carbon Bar EVO all 200.00 ? CUSCO Rear Stabilizer bar 23mm EVO all 280.00 ? CUSCO Rear Trank Bar EVO all 80.00 ? CUSCO Twin Plate Clutch Kit EVO all 1650.00 ? CUSCO Zero2-R CP Suspension EVO all 2200.00 ? ENDLESS 6pot Fr /4Pot Rr 370mm/330mm Brake kit EVO 6700.00 ? GREDDY 6Pot Front Brake Kit EVO VII VIII 2880.00 ? GREDDY Rear 4Pot Brake kit EVO VII VIII 2880.00 ? GREDDY Bolt On Turbo Kit EVO all 3500.00 ? GREDDY Front Mount Intercooler Kit Evo 1150.00 ? GREDDY Oil Cooler Kit EVO all 650.00 ? Greddy oil cap 70.00 ? Greddy radiator cap 1.3bar 30.00 ? HKS Bolt On Turbo Kit w/3240 turbo race EVO all 5500.00 ? HKS Hypermax II RS Suspension EVO VII VIII 1950.00 ? HKS Ground Control Kit Evo 180.00 ? HKS Kansai Carbon Intake Box Kit EVO all 600.00 ? PWR Aluminum Radiator EVO VII VIII 650.00 ? SAMCO Radiator Hoses EVO all 150.00 ? TEIN Flex Type w/EDFC EVO all 1900.00 ? TODA Racing 2.2 Stroker Kit EVO all 2900.00 ? Stratis Autosport Stroker Kit 2.4lt EVO all 2900.00 ? JUN Stroker Kit 2.2lt EVO all 5500.00 ? EXEDY Twin Plate Clutch Kit EVO all 1500.00 ? HKS Camshafts 264,272 EVO all 680.00 ? HKS Forged Crankshaft 2.0lt EVO all 2200.00 ? PAUTER Rods EVO all 900.00 ? K-SPORT Suspension Mits.EVO VI,VII,VIII 1350.00 ? Има и осте стршно мноного фирми и продукти:http://www.tomei-p.co.jp/http://www.toda-racing.co.jp/http://www.woessner-kolben.de/http://www.tein.co.jp/http://home2.highway.ne.jp/rigid/index.html/Аиде стига че.... :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 19 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2005 няма ли все пак нещо, което е от 20 до 40 к.с. :icon_hmm: оффффф започна се, дай ми цена за STAGE I с монтажа :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 20 септември 2005 Сподели Публикувано 20 септември 2005 Значи за да сме откровенни.Тези 20-40 кс. могат да дойдат от смяна на филтър+спортен катализатор(100 или 200 дупки на кв.инч) и даунпайп,там някъде ще да е 20-40кс.Но ако автомобила е в гаранция с това движение ще отпадне гаранциата.Гаранциата не отпада(и пак се посъветвай с Бисер в БалканСтар)ако се монтират продукти с ТЮВ,а те са малко,еди от тях е панелен филтър(и пак ще трябва да се посъветваш,дащото имаше един проблем с подобна кола).Има също вариант да се монтира паралелна централа или цяла нова и да се маха при посещение в сервиза,естественно това става и с филтъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 20 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2005 при мен случая не е спешен, колата вече е около 10000км, а гаранцията е до 20000км, в края на зимата най - късно вече няма да е гаранционна и ще може да се направят тези промени. незнам дали има смисъл от части с ТЮФ защото обикновено те са чувствително по - скъпи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 20 септември 2005 Сподели Публикувано 20 септември 2005 Сори че ви се намесвам ама каква е тая гаранция от 20000 не е ли до 100000км? Не съм имал чисто нова кола и не ми е ясно :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 21 септември 2005 Сподели Публикувано 21 септември 2005 Колегата трябва да отговори,не знам какъв е случея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 25 септември 2005 Сподели Публикувано 25 септември 2005 За ЕВО-то е една година или 20 000 км :( За всички останали модели на Митсу е 3 год !!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 25 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2005 това е положението, за който иска да кара ево 8 има някои малки неудобства, но си струва :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 28 септември 2005 Сподели Публикувано 28 септември 2005 ми тарикати са те знаят че си я купуват само хора с доста тежък десен крак :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 29 септември 2005 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2005 днес онижих едно Х5 4.8is, това е с 100+к.с. над евото, но нямаше шанс :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2005 Сподели Публикувано 30 септември 2005 днес онижих едно Х5 4.8is, това е с 100+к.с. над евото, но нямаше шанс :first: :first: :icon_rock: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 30 септември 2005 Сподели Публикувано 30 септември 2005 Що не унижиш Кайен Турбо :ph34r: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 октомври 2005 Admin Сподели Публикувано 1 октомври 2005 Lancer Evo Mr Fq-400 дали няма до го унижи :mitsu-smiley: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.