miroman Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Може ли при супер селект,да се карат с 2 по 2 различни гуми? говоря само като грайфери и марка,не като размер на гумата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Може ли при супер селект,да се карат с 2 по 2 различни гуми? говоря само като грайфери и марка,не като размер на гумата?По принцип всичко може, но не е препоръчително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 15 март 2009 Автор Сподели Публикувано 15 март 2009 Джипа главно на асфалт ще го карам,а разхода за нови гуми е доста пък и три от гумите имат доста живот но са различни..( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Щом ще го караш по асфалт, тогава го карай само на задно. Няма смисъл 4х4 на асфалт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
someone Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Това правило за четири абсолютно еднакви гуми, важи ли и за Аутлендърите, ако се карат основно в режим 4WD? И трябва ли след определен пробег да се въртят предни-задни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Това правило за четири абсолютно еднакви гуми, важи ли и за Аутлендърите, ако се карат основно в режим 4WD? И трябва ли след определен пробег да се въртят предни-задни? За 4х4 е добре да се кара с еднакви гуми.В книжката нямаше ли една схема как да се въртят гумите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
someone Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 За 4х4 е добре да се кара с еднакви гуми.В книжката нямаше ли една схема как да се въртят гумите? Така и не ми дадоха книжка :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 15 март 2009 Автор Сподели Публикувано 15 март 2009 За 4х4 е добре да се кара с еднакви гуми.В книжката нямаше ли една схема как да се въртят гумите?Хммм, нали основния проблем е, когато е блокиран централния диф. Тогава е кофти, ако са различни гумите, под различни обаче не знам какво влиза - размери или грайфери, марка. Ако се кара само на 4 по 4 какъв е проблема да се кара с 2 по 2 различни марки гуми, мисля е ВАЖНО да се знае...!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
someone Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 хммм,нали основния проблем е когато е блокиран централния диф. тогава е кофти ако са различни гумите,под различни обаче незнам какво влиза размери или грайифери,марка.Ако се кара само на 4 по 4 какъв е проблема да се кара с 2 по 2 различни марки гуми,мислъа е ВАЖНО да се знае...!!!! Ами това което знам е, че различният диаметър при износване на гумите води до повишено триене в диференциала, което води до повреда.Чел съм, че поради тази причина Jeep препоръчват да се въртят гумите през 10 000 км, като задните се поставят отпред и обратното, като не се променя това от коя страна на автомобила са монтирани. Моят въпрос по повод аутлендърите е провокиран от това, че колата няма централен диференциал и по принцип водещо е предното предаване, като задното се включва рядко. Това според мен означава значително по-голямо износване на предните гуми. Затова ме интересуваше трябва ли след някакъв пробег да се местят отзад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 16 март 2009 Автор Сподели Публикувано 16 март 2009 ХМмм вече съм с 4 еднакви гуми макар и втора ръка... поизносени, но еднакви))),така вече може да се кара нали)))Знам от новото по-добро няма но...((((Бриджестоун Дуелер, незнам колко са добри но стават, само са малко по-тесни(( 255/70/15 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 16 март 2009 Сподели Публикувано 16 март 2009 С минималните ми познания ще се опитам да ви отговоря.Както колегата someone написа една от причините са дифовете, другата за която съм чел е АБС-а. Ако гумите са различни, те няма да имат еднакво сцепление и при спиране това може да обърка/счупи АБС.Другото - Аутлендъра е само с предно когато си на 2WD режим, през другото време се е full-time 4х4, но задните гуми няма да са много износени, колкото предните.Това, което съм чел за Паджерото е че когато си на 4WD (бързи) е нещо подобно на системата на Мерцедес с отворен преден диф., който зацепва когато някое от задните колела превърти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.