Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колко пъти си палил с друго и колко време си карал с него.

Мисля че няма проблем ,това го установих прди 2 месеца като смених на един ЕА5А Галант ЕКУ-то с друго ЕКУ от същия ЕА5А Галант и до сега няма проблем..........тогава и аз си помислих че ще има, но уви после разбрах че от към имобилайзера са "стандартни" сигналите към ЕКУ-тата..........т.е не сменям имобилайзер а ЕКУ...........не знам дали е възможно, но щом не е имало проблем, значи е възможно............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом маистора казва сменяйте смело, флашваите......Като се одриска работата ще я оправим някак си. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно изцяло нов процесор един колега от офроуд форума си направи такъв с най-прост процесор на 6 цилиндров двигател.

http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=43766

 

Започна с много ентусиазъм, но срещна страшно много трудности. Помогнах му когато се беше отчаял от поредните скапани свещи като му подарих едни качествени.

В крайна сметка го направи и върви. Далеч е от оптималното но поне от мощност не се оплаква :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом маистора казва сменяйте смело, флашваите......Като се одриска работата ще я оправим някак си. :icon_dance:

Това не го разбрах.............

Аз споделям какво стана, не казвам да правят и дали ще стане с други ЕКУ-та, спец. на тази кола стана...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че няма начин да стане, но аз не съм сменял......Щом ти си го правил и си сигурен, значи аз бъркам. Това ми е мисълта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че няма начин да стане, но аз не съм сменял......Щом ти си го правил и си сигурен, значи аз бъркам. Това ми е мисълта.

Ами ето ти и еКУ-то което смених...........

 

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10874553

 

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10874554

 

Възможно е да е нямало имобилайзер но ключа си беше баш като на .............Roger Dooger примерно, защото и ти си му го виждал.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали правим разлика между правене на ключове и програмирането им.....И между дезактивиране на имобилаизер.......За Първото нещо хора да искаш, за второто няма никакво оборудване известно до момента. Защото опрем ли до смяна на ЕКУ, определено ще се сблъскаме с втория проблем.

 

П.С. GeorgieV Ако се сменя всичко проблем няма....Ако се флашва оригиналното ЕКУ, пак няма да има проблем.......Но смени ли се ЕКУ-то, тогава става интересно.

 

Естествено, че правим разлика м/ду двете неща. За съжаление нямам никакав опит точно с Мицубиши , за разлика от доста други европейски марки и модели- имена няма да изреждам, но при много от тях съществува вариант за дезактивиране на имобилайзера. Също така е възможно да се чете/смята ПИН и прочее нещица...Впрочем ако разполагам с дъмп на ROM-а не е проблем да се извади и алгоритъма за смятане на ПИН от ВИН-а...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем ако разполагам с дъмп на ROM-а не е проблем да се извади и алгоритъма за смятане на ПИН от ВИН-а...

Обаче има защита за четене от флаша, според мен. Японците са кофти хора в това отношение... Което не ни пречи да си поиграем, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да съм скептичен по отношение на схващането, че единствено екуто е причината за намалената мощност. Не съм си изследвал Галанта във всички режими, но доколкото съм гледал, никъде няма бедна смес. Тоест, единственото, което остава, е крайно консервативно запалване, което може лесно да се коригира с леко врътване на дистрибутора.

Но ме съмнява само това да е. По-скоро има още нещо в самото желязо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче има защита за четене от флаша, според мен. Японците са кофти хора в това отношение... Което не ни пречи да си поиграем, нали?

 

 

Твърде вероятно е да има, но...(почти)всяка защита може да бъде прескочена... :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да съм скептичен по отношение на схващането, че единствено екуто е причината за намалената мощност. Не съм си изследвал Галанта във всички режими, но доколкото съм гледал, никъде няма бедна смес. Тоест, единственото, което остава, е крайно консервативно запалване, което може лесно да се коригира с леко врътване на дистрибутора.

Но ме съмнява само това да е. По-скоро има още нещо в самото желязо.

Ще ти пратя 3 вина на японски галанти, да си поиграеш с КАПС да прегледаш основния хардуер по коляно-мотовилковия механизъм и да установиш, че частите са идентични. Пълненето не съм разглеждал... Определено смятам, че в ЕКУ-то и то основно в горивните таблици може да се бара...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено смятам, че в ЕКУ-то и то основно в горивните таблици може да се бара...

Естествено че може,стига да се стигне до там..........

Гриша, няма никакви разлики по самото желязо, има разлики в ЕКУ-то( м/у 163 и 160 кончета) ,всичко друго е еднакво........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...