Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 август 2005 Admin Сподели Публикувано 24 август 2005 Mitsubishi Motors Corporation провежда изпитания на Lancer Evolution MIEV в Япония. Новите технологии налагат коренно нова промяна и създаване на алтернативни горива. Електричеството отдавана се налага като тотален заместник на скъпият петрол. Системата MIEV (Mitsubishi Inwheel Motor Electric Vehicle), която започна своето начало с изпитанията на Mitsubishi Colt завърши успешно и японските инженери насочиха усилията си към голямото предизвикателство - Lancer Evolution MIEV.Принципа на работа е опростен максимално, като се използва ротор и статор. Тук обаче те са разделени като се използва оребрено инчово колело. Така се получава по-голям въртящ момент на усукване и по-малко триене. Задвижват се и четирите колела, като на пода на купето са монтирани батерии. Проекта е разаработен съвместно с Toyo Denki Seizo K.K. , които са достигнали на този етап 50kW при минимално тегло на агрегата. http://img373.imageshack.us/img373/3389/mievl19no.jpg http://img373.imageshack.us/img373/4584/mievl20im.jpg http://img373.imageshack.us/img373/9686/mivecl41ng.jpg http://img373.imageshack.us/img373/1084/mievl30aq.jpg Някои технически характеристики: Max. speed180 km/hCruising range / charge (10-15 driving pattern) 250 kmType Permanent magnetic synchronousMaker Toyo Denki Seizo K.K.Max. output 50 kWType Lithium-ionController InverterDrive 4WDTires 255/30ZR20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2005 Сподели Публикувано 24 август 2005 Ако намалят ширината на гумите ,ще има по голям пробег от 250 км.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 24 август 2005 Сподели Публикувано 24 август 2005 Аууу ево на ток :icon_rock: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 август 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 25 август 2005 Ако намалят ширината на гумите ,ще има по голям пробег от 250 км.......... :D7983[/snapback] Прави ли ти впечатление максималната скорост?Max. speed180 km/h :icon_doh: При това с електричество :D Пробега засега е добре. Бензиновото ЕВО и то изминава същите километри, защото резервоара му е 50-55 литра в зависимост от модификацията :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 август 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 26 август 2005 Последната новина от днес е, че Mitsubishi Lancer Evolution MIEV ще участва в рали EV 2005, което ще се проведе в Шикоку - Япония на 27-28 август. Това рали се провежда за тестове и изпитания на автомобили с алтернативни горива. По потвърдени данни от Mitsubishi, мощността на новата роторна система позволява на Lancer Evolution MIEV мощност от 350 к.с. :icon_doh: Дали ще имаме конкуренция на това рали :mitsu-smiley: http://www.mitsubishibg.com/forum/style_emoticons/default/eclipse.gif :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 октомври 2005 Сподели Публикувано 21 октомври 2005 Ако някой не е разбрал /и аз се бях заблудил/ - мощността и въртящия момент (50 kW with 518 Nm) е за 1 двигател, а те са 4 :D За резултатите от ралито търсих и само намерих споменаване, че Митсубиши са завършили четвърти. Тук е сайта http://www.ev-rally.com Това е някакъв друг сайт, свързан с това http://www.2and4.co.jp/evrally/index.htm а това май са резултатите http://www.2and4.co.jp/evrally/dirttrial.pdf http://www.2and4.co.jp/evrally/longdistans.pdf Ама нищо не разбирам - всичко е на японски :icon_blush: :icon_crying: А тук една друга японска разработка просто с повече колела :D :D http://dnes.bg/article.php?id=14741 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scott Публикувано 21 октомври 2005 Сподели Публикувано 21 октомври 2005 Ето картинките с коментар на английски, надявам се да е по-разбираемо. http://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini5M.jpghttp://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini6M.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_16v Публикувано 22 октомври 2005 Сподели Публикувано 22 октомври 2005 Много интересно. Аз доколкото разбирам има един двигател и четери генератора. Няма как да е другояче. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2005 Сподели Публикувано 22 октомври 2005 Какви генератори? Има си четири двигатела - във всяко колело. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 Това са статори с ротори, които предават движението и съответно зареждат батериите с ток. Няма ли под капака стартер, алтернатор, двигател? На схемата се виждат полуосите и вътрешният гумен маншон. По-нататък следва да има скоростна кутия вързана с двигател. Как иначе?! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 Хора, това е електромобил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 Хора, това е електромобил! Хубаво де, обясни тогава какъв е принципа на работа. На мене не ми е ясно. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 Има мисля че бяха 24 акумулаторни клетки по 50Ач, които захранват 4 електродвигателя, разположени в самите колела с мощност от 50kW всеки. Това е. Затова е интересно че има толкова голям /за електромобил/ пробег, мощност и макс. скорост... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 В такъв случай ръкавицата към автомобилостроенето и световната икономика е хвърлена. Ниско тегло, мощност, просто и лесно обслужване, никъкви отпадъци в околната среда. Най-скъпото нещо в тази кола може би са батериите. Тойота имаха някъкъв подобен модел - хибрид, но той има и двигател с вътрешно горене съчетан с електрически. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 дорбо е но има един проблем до морето ще трябва да се ходи с 1но преспиване не вярвам тези батерии като свъшат да си ги заредиш за 15 мин на някое зарядно и да си продължиш сигурно заряда им ще отнема време защото бързиа заряд поврежда батериите :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 Има такова нещо. Макар че са литиеви, времето за зареждане си е доста. Бях чел някъде за 6-7 часа за нещо подобно, но не помня точно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 В такъв случай как ще се ходи на дълги пътувания?Да речеме , че искам да отида с нея до Испания или Франция :icon_hmm: :icon_n_ermm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spass Публикувано 24 октомври 2005 Сподели Публикувано 24 октомври 2005 В такъв случай как ще се ходи на дълги пътувания?Да речеме , че искам да отида с нея до Испания или Франция :icon_hmm: :icon_n_ermm: Лесно - три ремаркета батерии :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 На бензиностанциите може да направят - сменяш батериите и продължаваш :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 След 8 часа каране спираш и зареждаш. Въпроса е за колко време се зареждат батериите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 След 8 часа каране спираш и зареждаш. Въпроса е за колко време се зареждат батериите? Колега, 250 км е пробега с едно зареждане /от първия пост в темата/, аз лично 250 км ги взимам за малко по-малко то 8 часа :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 Малко са 250 километра за дълъг път, но в градкси условия е добре. Може би за в бъдеще Митсубиши ще направят като се използват спирачките да се зареждат батериите отново. Така май беше при Тойота? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 Може би за в бъдеще Митсубиши ще направят като се използват спирачките да се зареждат батериите отново. Така май беше при Тойота? :mitsu-smiley: Пак не става за дълъг път - аз като тръгна за морето след светофара на Горубляне следващото натискане на спирачката е чак на влизане в Стара Загора. Примерно . А дотогава ще съм угаснал със сигурност. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 София - Стара загора е по-малко от 250км.! :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 25 октомври 2005 Сподели Публикувано 25 октомври 2005 София - Стара загора е по-малко от 250км.! :icon_angel: :mitsu-smiley: Е, някъде около тези километри е. Но с няколко натискания на педала едва ли ще се заредят батериите . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.