Има две особености, на които трябва да се обърне внимание в случая: - Първо - какъв е договора на 'дилъра' с производителя (представителство, оторизиран дилър, оторизиран риселър, оторизиран сервиз и т.н.), защото ако той няма някои права, които са залегнали в началото при подписване на договора не може да се очаква да извършва услуги за които не му се плаща от производителя, безплатно за клиента, нали. - Второ - в много от държавите самите дилъри (говоря за голяма верига от представителства) сами добавят към гаранцията на производителя за да привлекат клиенти, както в случая с Инфинитито дето DJ-я споменава. Но тогава, 'удължената' гаранция важи само за сервизиране в тази верига от дилъри в съответната страна и не е 'световна' или 'континентална'. Не на последно място е важно всеки да знае правата си - ако в конкретния случай в сервизната книжка на автомобила пише 'три години или 100000км паневропейска гаранция' собственика има право да докладва оторизиран дилър, отказал да поддържа тази гаранция или даващ по-неподходящи гаранционните условия и да последва загуба на дилърските права.