Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Scott

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

За Scott

  • Рожден ден 04/25/1964

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Toyota Celica

Scott's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Напротив, има огромно значение, ако искаш колата ти да се поддържа от същия дилър - ти като си купуваше колата знаеше ли условията на гаранция? Тук въпроса опира до монополизма на пазара - българския пазар е толкова малък, че дилърите са и официално представителство на фирмата майка, и сервиз и магазин за резервни части и си играят с клиентите и цените както си искат. Защо просто не ходиш в Гърция да сервизираш колата и готово - ще имаш 3г. гаранция, както е в цяла Европа.
  2. Scott

    От разходката до атина

    Toва е карбуратор Weber
  3. Има две особености, на които трябва да се обърне внимание в случая: - Първо - какъв е договора на 'дилъра' с производителя (представителство, оторизиран дилър, оторизиран риселър, оторизиран сервиз и т.н.), защото ако той няма някои права, които са залегнали в началото при подписване на договора не може да се очаква да извършва услуги за които не му се плаща от производителя, безплатно за клиента, нали. - Второ - в много от държавите самите дилъри (говоря за голяма верига от представителства) сами добавят към гаранцията на производителя за да привлекат клиенти, както в случая с Инфинитито дето DJ-я споменава. Но тогава, 'удължената' гаранция важи само за сервизиране в тази верига от дилъри в съответната страна и не е 'световна' или 'континентална'. Не на последно място е важно всеки да знае правата си - ако в конкретния случай в сервизната книжка на автомобила пише 'три години или 100000км паневропейска гаранция' собственика има право да докладва оторизиран дилър, отказал да поддържа тази гаранция или даващ по-неподходящи гаранционните условия и да последва загуба на дилърските права.
  4. Scott

    НАЙ ЗДРАВИТЕ КОЛИ

    Или Лиляна Енева не знае да превежда, или в Германия разпределителни валове са част от системата за сигурност на автомобила.
  5. Ами поради простата причина, че Outlander не се предлага с дизелов двигател, например, а Peugeot 4007 ще има версия с HDI двигател.
  6. Scott

    Mито - Grandis

    Кое му е странното - всичко е въпрос на правилно оразмеряване на предавателните числа на скоростната кутия. Ускоряването е функция на въртящия момент, а дизела има доста по-голям. Шест степени дават по-голяма максимална скорост от четири, нали (дал си данните за автоматик, а той е 4-степенен). Бензиновия Грандис с механичната скоростна кутия има максималната скорост 200км/ч.
  7. Scott

    Mито - Grandis

    Колта използва дизелов агрегат на Даймлер-Крайслер. Същия като на Smart for Four.
  8. Scott

    Mито - Grandis

    Да, наскоро излезе дизеловия вариянт - 134bhp @ 4000 rpm, 310Nm @ 1750rpm 2.0TDI Двигателя и 6-степенната скоростна кутия са на VW.
  9. Интересно тогава какво карат тези с Каризмите. :(
  10. Ето картинките с коментар на английски, надявам се да е по-разбираемо. http://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini5M.jpg http://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini6M.jpg
  11. Бат Гого, предполагам не се заблуждаващ, че 'изработка по лиценз' и 'качествена изработка' са две коренно различни неща. Освен това Хюндай престанаха да използват технологии и дизайн на Митсубиши още преди 3-4 години.
  12. Много се радвам, че статистиката показва висока надеждност на Митсубиши. Така 'голямата' гаранция (всъщност дори Big Boss се съгласи, че не е чак толкова голяма и че има нещо 'дето не се връзва' в цялата работа) няма да е в тежест на производителя. А относно всеки производител преди да пусне на пазара даден модел си е направил сметката - нарича се възвръщаемост на инвестициите - в цената на всеки автомобил е заложена стойността му + гаранционната поддръжка + печалба. Така че, колкото повече автомобили се продадат, толкова по-голяма е печалбата, а за гаранционното обслужване всеки си е платил при закупуването на автомобила. А повече автомобили се продават, като има примамливи условия на гаранция. Освен това при всеки планов преглед, а те са задължителни за спазване на гаранцията, клиента си плаща за скъпи оригинални консумативи, които също носят печалба на фирмата. И само като тема за размисъл дали се дава гаранция на боклуци, мога да ти дам пример с Хюндай - 5 години, неограничен пробег. Сега ги сравни с Митсубиши и ми кажи кои са по-надеждни?
  13. Scott

    Mitsubishi lancer Evo 9

    Кое е по-усилен двигател? 2 литра :icon_confused: или 133к.с. ?? Аз имам спортно окачване на миниван с дизелов двигател 115к.с. - какво му е странното. Не се и заблуждавам обаче, че това прави колата ми 'спортна'.
  14. Scott

    Mitsubishi lancer Evo 9

    Sport е ниво на оборудване, а не характеристика на динамиката на колата. Много от производителите добавят спортни седалки, волан, скоростен лост, метални педали и т.н. на иначе стандартно купе и двигател и наричат това ниво на оборудване Спорт.
  15. С риск да налея още масло в огъня - има документирани повече от 50 инцидента в периода 1992-2002г. и чак при такъв с човешка жертва ММС решиха да 'разгледат' сериозно въпроса. Ето официалното им изказване http://www.mitsubishi-motors.com/corporate...t/e/040520.html Което исках да кажа по-рано е, че даването на голяма гаранция не е признак на високо качество, а опит за спечелване на нови клиенти. И 20г. да е гаранцията винаги има т.нар. дребен шрифт някъде в договора, според който клиента си плаща като поп за всички планови ремонти по бързоизносващите се и считани за консумативи части.
×
×
  • Създаване...