Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Голямото предизвикателство


Препоръчано мнение

  • Admin

Mitsubishi Motors Corporation провежда изпитания на Lancer Evolution MIEV в Япония. Новите технологии налагат коренно нова промяна и създаване на алтернативни горива. Електричеството отдавана се налага като тотален заместник на скъпият петрол. Системата MIEV (Mitsubishi Inwheel Motor Electric Vehicle), която започна своето начало с изпитанията на Mitsubishi Colt завърши успешно и японските инженери насочиха усилията си към голямото предизвикателство - Lancer Evolution MIEV.

Принципа на работа е опростен максимално, като се използва ротор и статор. Тук обаче те са разделени като се използва оребрено инчово колело. Така се получава по-голям въртящ момент на усукване и по-малко триене.

Задвижват се и четирите колела, като на пода на купето са монтирани батерии. Проекта е разаработен съвместно с Toyo Denki Seizo K.K. , които са достигнали на този етап 50kW при минимално тегло на агрегата.

 

http://img373.imageshack.us/img373/3389/mievl19no.jpg

 

http://img373.imageshack.us/img373/4584/mievl20im.jpg

 

http://img373.imageshack.us/img373/9686/mivecl41ng.jpg

 

http://img373.imageshack.us/img373/1084/mievl30aq.jpg

 

Някои технически характеристики:

 

Max. speed

180 km/h

Cruising range / charge (10-15 driving pattern) 250 km

Type Permanent magnetic synchronous

Maker Toyo Denki Seizo K.K.

Max. output 50 kW

Type Lithium-ion

Controller Inverter

Drive 4WD

Tires 255/30ZR20

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Ако намалят ширината на гумите ,ще има по голям пробег от 250 км.......... :D

7983[/snapback]

 

Прави ли ти впечатление максималната скорост?

Max. speed

180 km/h :icon_doh:

При това с електричество :D

Пробега засега е добре. Бензиновото ЕВО и то изминава същите километри, защото резервоара му е 50-55 литра в зависимост от модификацията :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Последната новина от днес е, че Mitsubishi Lancer Evolution MIEV ще участва в рали EV 2005, което ще се проведе в Шикоку - Япония на 27-28 август. Това рали се провежда за тестове и изпитания на автомобили с алтернативни горива. По потвърдени данни от Mitsubishi, мощността на новата роторна система позволява на Lancer Evolution MIEV мощност от 350 к.с. :icon_doh:

Дали ще имаме конкуренция на това рали :mitsu-smiley: http://www.mitsubishibg.com/forum/style_emoticons/default/eclipse.gif :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ако някой не е разбрал /и аз се бях заблудил/ - мощността и въртящия момент (50 kW with 518 Nm) е за 1 двигател, а те са 4 :D

 

За резултатите от ралито търсих и само намерих споменаване, че Митсубиши са завършили четвърти.

 

Тук е сайта

http://www.ev-rally.com

Това е някакъв друг сайт, свързан с това

http://www.2and4.co.jp/evrally/index.htm

а това май са резултатите

http://www.2and4.co.jp/evrally/dirttrial.pdf

http://www.2and4.co.jp/evrally/longdistans.pdf

 

Ама нищо не разбирам - всичко е на японски :icon_blush: :icon_crying:

 

А тук една друга японска разработка просто с повече колела :D :D

 

http://dnes.bg/article.php?id=14741

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето картинките с коментар на английски, надявам се да е по-разбираемо. http://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini5M.jpg

http://www.nbeaa.org/assets/images/2050824.001.Mini6M.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно. Аз доколкото разбирам има един двигател и четери генератора. Няма как да е другояче. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са статори с ротори, които предават движението и съответно зареждат батериите с ток. Няма ли под капака стартер, алтернатор, двигател? На схемата се виждат полуосите и вътрешният гумен маншон. По-нататък следва да има скоростна кутия вързана с двигател. Как иначе?! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има мисля че бяха 24 акумулаторни клетки по 50Ач, които захранват 4 електродвигателя, разположени в самите колела с мощност от 50kW всеки. Това е.

Затова е интересно че има толкова голям /за електромобил/ пробег, мощност и макс. скорост...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай ръкавицата към автомобилостроенето и световната икономика е хвърлена. Ниско тегло, мощност, просто и лесно обслужване, никъкви отпадъци в околната среда. Най-скъпото нещо в тази кола може би са батериите. Тойота имаха някъкъв подобен модел - хибрид, но той има и двигател с вътрешно горене съчетан с електрически.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дорбо е но има един проблем до морето ще трябва да се ходи с 1но преспиване не вярвам тези батерии като свъшат да си ги заредиш за 15 мин на някое зарядно и да си продължиш сигурно заряда им ще отнема време защото бързиа заряд поврежда батериите :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_confused:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има такова нещо. Макар че са литиеви, времето за зареждане си е доста. Бях чел някъде за 6-7 часа за нещо подобно, но не помня точно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай как ще се ходи на дълги пътувания?Да речеме , че искам да отида с нея до Испания или Франция :icon_hmm: :icon_n_ermm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай как ще се ходи на дълги пътувания?Да речеме , че искам да отида с нея до Испания или Франция :icon_hmm: :icon_n_ermm:

 

Лесно - три ремаркета батерии :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 8 часа каране спираш и зареждаш. Въпроса е за колко време се зареждат батериите?

Колега, 250 км е пробега с едно зареждане /от първия пост в темата/, аз лично 250 км ги взимам за малко по-малко то 8 часа :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко са 250 километра за дълъг път, но в градкси условия е добре. Може би за в бъдеще Митсубиши ще направят като се използват спирачките да се зареждат батериите отново. Така май беше при Тойота?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би за в бъдеще Митсубиши ще направят като се използват спирачките да се зареждат батериите отново. Така май беше при Тойота?

 

:mitsu-smiley: Пак не става за дълъг път - аз като тръгна за морето след светофара на Горубляне следващото натискане на спирачката е чак на влизане в Стара Загора. Примерно :) . А дотогава ще съм угаснал със сигурност. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

София - Стара загора е по-малко от 250км.! :icon_angel:

 

:mitsu-smiley: Е, някъде около тези километри е. Но с няколко натискания на педала едва ли ще се заредят батериите :) . :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...