Премини към съдържание

Lyubaka

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Lyubaka's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, За да го има в архива, когато и друг колега се чуди същото за което и аз се чудех, давам обратна връзка. В избора си се спрях на бензиновия Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC CVT. Взех автомобила през декември 2013. Изминах около 6000 км. до сега. Определено мога да кажа, че съм доволен от избора. Харесва ми возията. Понеже гумите са 16, някак по-меко вози от тези с по-големия размер. Като шум - по-безшумна е в купето, от това на което бях свикнал при дизеловата ми Corolla. Това, от което се притеснявах, като "виене", по време на тестването, не съм го забелязал. Явно тестовата кола много съм я бил натоварил и е било нормално да издава такъв шум тогава - при тестването се бяхме качили 5 големи човека и я форсирах нанагорно - от Бояна във Витоша. В началото ми се струваше, че аудиото не е както трябва - все едно бях в някаква огромна бъчва и слушах музика, но явно е до настройки на уредбата, защото сега звука си е добре. До сега не съм имал проблеми. Тази зима нямаше много сняг, та не мога да споделя как се държи в сурови зимни условия, но предполагам, че няма да има проблем. По отношение на мощността и тежестта на купето - за мен е достатъчно - не чувствам липса на мощност. Единственото нещо, което ми създава малко негативизъм (ако въобще може да се каже така) е очакването ми за разхода на гориво. По спецификация го дават 8.0 за градско и 5.7 литра на 100 км за извън градско. Очакването ми беше, че реално би се качило с 1-1.5 литра от колкото е по спецификация, но в действителност е повече. През зимата, на градско ми гореше 12-14 литра, сега през лятото е около 10 литра. На дълго сега ми е около 8-9 литра. Много рядко, съм стигал до 7.3, при бавно каране - 80-90 km/h. Като я карам с над 130-140 km/h по магистралата към Пловдив, стига и до 9-10 литра на 100. Предполагам, че този разход е напълно нормален, като за SUV, само не мен ми се струва малко повече, понеже бях свикнал на дизеловата Corolla, която беше с двигател 1.4. Там разхода на дълго беше между 4.3-5.3. Знам, че сравнение не може да се прави, но все пак това си е лично усещане И пак в заключение - много съм доволен от избора - чудесна кола е. Препоръчвам. Поздрави, Любо
  2. След този отговор почнах да се замислям за дизел ръчка и отказах офертата за бензиновия CVT. Сега ми предстои да тествам 2.2 дизел ръчка и тогава вече финално ще решавам. minus273, клатенето, за което казваш, смяташ ли че е поради нестабилност на колата, което крие рискове от преобръщане, или си е само усещане за клатене? Направило ли ти е впечатление и свистенето от страничните огледала, про по-високи скорости (примерно над 110 km/h)? earendil, по отношение на шума, с както сравняваш, за да придобия повече представа? Благодаря на всички за мненията!
  3. Много ви благодаря за бързите отговори! Да, под виене имах предвид силния звук при високите обороти, когато започне да набира. Не е от гумите. Или е от двигателя, или от типа скоростна кутия, или от комбинацията на двете. Такъв тип звук не съм чувал в други коли, когато съм се возил и ми беше много нетипичен. Не ми звучеше, като от някаква неизправност, но поне ма мен ми дразнеше слуха. Друг звук, който забелязах беше свистене от страничните огледала при скорост над 110. Иначе тръгването със CVT-то е очарователно плавно. Жалко, че бензиновия с ръчна не го предлагат с 4х4... Благодаря още веднъж!
  4. Здравейте, Първата ми кола беше Galant (1993 г.) бензин и бях супер доволен - невероятна кола. От 5 години карам Toyota Corolla, дизел и също съм доволен. Сега ми трябва по-голяма кола - SUV, да има 4х4 и трети ред седалки. Една от опциите ми е Mitsubishi Outlander III. Тук започва голямото чудене. Четох доста във форума и съвсем изгубих първоначалния си ентусиазъм... Първо си мислех за дизела, понеже сега карам дизел и ми харесва по-голямия въртящ момент. Във форума, обаче попаднах на постове за проблеми с паленето при студено време. Уж нафтата се обвинява, но аз до сега за 5 години, с Corolla-та не съм имал проблем с паленето, дори и при -15, -20 градуса. Едва ли винаги нафтата, която съм сипвал е била перфектна - предполагам, че причината за безпроблемното палене е системата за подгряване преди запалване на Corolla-та. Та след постовете за проблем с паленето, реших, че по-добре да направя с компромиса с въртящия момент и да взема бензин, отколкото да имам дизел с голям въртящ момент, който да не пали зимата. За съжаление, в момента се предлагат само два бензинови варианта - първия, с ръчната скоростна кутия не е 4х4, а втория, който е 4х4 е със CVT кутия. Почнах да търся мнения за CVT и се оказва, че не е за предпочитане. След прочетените постове изглежда, че CVT-то си дава проблеми, по-капризно е и на обслужване. Днес направих един тест драйв на бензиновия вариант със CVT и останах с не особено приятно впечатление от "виенето", когато вдигне оборотите за набиране - много ми дразнеше слуха. Е... колата беше само на 150 километра, но предполагам, че и след разработване, виенето няма да е по-малко. Освен това, четох, че CVT-то не "обичало" продължително катерене или буксуване (на кал или лед). Като возия и усещане новия Outlander III ми хареса, но ме притеснява CVT-то на бензиновия и съответно описаните проблеми с паленето при дизеловия. Някой може ли да сподели за новия Outlander (III), дизела как е с паленето? Или нещо за CVT-то? Ако сте с дизеловия мотор, ще съм много благодарен, ако споделите и как му е автоматика или този с ръчните скорости. В момента съм пред поляма дилема и до понеделник трябва да реша, дали въобще ще е Outlander и ако е той - то кой точно... Благодаря ви, Любо
×
×
  • Създаване...