Премини към съдържание

DragoMe

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander 2.4 CVT

DragoMe's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Повече от 2 години след последния пост, но за да не отварям нова тема, пиша тук. Появи ми се "Periodic Inspection" , колата ми е малко над 70 000 км, а първата регистрация е на 5.12.2008. Не знам кога точно се е появило съобщението, дали с навършването на 5 год. или с навъртането на 70 000. Някои може ли да каже за какво точно става въпрос.
  2. Тази сутрин, като излязох от кварталната уличка и ускорих, ми направи впечатление едно леко .... как да го нарека ... замисляне или по-точно, получи се нещо като првключване на по-горна предавка от роботизиране А/Т - с леко забиване. Но беше моментно и се случи само веднъж за целия ден. По-късно следобед излязох на магистралата. Карах общо около 70 км със 160 - 180 без проблеми. Не ми светна нищо, което ме радва, но все пак трябва да отбележа, че условията не бяха същите. Днес беше по-хладно отколкото преди 3 седмици, и теста беше 70 км само. Когато проблема с високата температура се появи преди 3 седмици, бях вече карал 100 - 150 км с по нормални скорости преди да изляза на магистрала. Благодаря не всички за съветите и да, друго не ми остава да направя, освен да си я карам така пък докато издържи. Ще сменям по-често масло и филтри и ще стискам палци. Благодаря още веднъж.
  3. Здравейте отново, Вчера смених маслото и двата филтъра. Днес след обед ще направя по-дълъг тест по магистралата да видя дали ще се появи пак проблема. Направих малко снимки: http://dragome.snimka.bg/automobiles/outlander-2008-cvt.774943.31515702 . Малко ме притеснява наличието на стужки. Знам, че е нормално да има малко, но ми се стува, че бяха много. На снимките се виждат. Имаше метални стружки по магнитите в картера и малко не-метални на дъното (виждат се на първата снимка). В съда, където беше източено маслото също имаше стружки. По филтъра на кутията също имаше стружки (виждат се на снимките). Филтърчето на охладителя беше черно и вътре, където ляга то, беше също пълно със стружки (виждат св пи пръста ми). Това количество стружки дали е нормално за този тип А/Т ? И ако не е нормално, има ли лек за това?
  4. Да, изчетох всичко около проблема с шума и затова се надявам, че и при мене ще се реши само със смяна на маслото. Моята кола е внос от Гръцко и нямам представа как е карана там, но по изминатите километри се предполага, че е била щадена. А и аз не карам много. В понеделник ще се обадя да поръчам масло и се надявам във вторник да го сменя. Ще пиша за резултата. Казваш 200 лв за маслото. На мене от Ратола Варна ми казаха 300 (150 за 4л туба).
  5. Много благодаря за бързия отговор. Да сменя маслото е първото нещо което ще направя другата седмица. От Ратола Варна ми казаха че има 2 филтъра - единия към охладителя - ще сменя и двата. За съжаление от снимките не разбирам нищо - все едно гледам снимки на Space Shuttle Дали ще може да обясниш с две думи какъв евентуално може да е проблема ако не се оправи след смяната на маслото. Ако се наложи и до София ще отскоча. Благодаря.
  6. Здравейте колеги, От една година съм горд собственик на дълго мечтания Outlander, 2.4 Автоматик, 2008. В момента е на почти 70 000 км. Предварително се извинявам ако засягам вече коментирана тема, но прекарах 3 дена в търсене из форума и не намерих нищо подобно. Миналата седмица на магистралата, при скорорст 140 - 150 км/ч ми светна предупредителен сигнал и съобщение "Slow Down", който според книжката означава - висока температура на CVT маслото. Отбих и изчаках с работещ двигател, докато сигнала изчезне (според препоръката на книжката), след което продължих със 120 км/ч без други проблеми. След няколко дена на връщане реших да го пробвам пак и на чисто новия участък на Хемус я подкарах със 180 (само за малко ). И пак светна същото предупреждение. Този път само намалих на 130 и така карах доста дълго, но малко след Девня колата сама започна да намаля. Натиснах педала, оборотите се качиха, но повече от 50 не вдигнах. Отбих и пак изчаках докато изстине. После се прибрах до Варна без проблем. От други теми във форума разбрах, че се препоръчва смяна на маслото и филтрите на около 60-70 хил. (а не на 100,както го дават), но дали проблема е само в маслото. Ще съм много благодарен за компетентни мнения и препоръки.
×
×
  • Създаване...