Вече открих проблема шаибата на коляновия вал беше хлабава и вътрешната шаиба която минава през датчика играе напред назад и изменя центровката Сега всичко е стегнато и на място а мотора мърка и достига макс обороти с натискане на педала ибез грам колебания
И какъв може да е проблема скоро сменик педала на газта това показа на диагностиката а сега вече смених и дебитомеф защото започна трудно да пали а на моменти контрше сега пали със завъртането на ключа но оборотите стигат до 6000 и на студен двигател е малко муден за мицубиши
карам speis star 1.8 GDI купих го без катализатор и има проблем при ниските обороти по тромаво е мирише на изгорял бензин но когато се натоварва двигателя след 3000 оборота нещата си идват на место но ако поставя резонатор дали ще си върне блясъка
Карах кола, на която смених мотора и започнах да сипвам наливно масло 15w40, с неизвестна марка и производител. Отписания от мен мотор заработи по-добре отколкото с масло арал - пак 15w40.