Здравейте колеги, идеята ми за тази тема е основно да видя дали ще има хора, които ще се заинтересуват от това, което съм замислил. dark : мисля, че арабеските на Симеон не тябва да са осовната група хора, които ще ползат сайта.Само в страницата на Golden Pages има 1100 регистриани автосервиза и 1300 магазина за авточасти.Отностно съпорта мисля, че се свежда до минимум при една централизирана система при която единственото при клиента е компютър със интернет.Мисля, че ще има пазар и ще кажа какви са ми аргуентите: Първо всеки път когато ми трябва дадена част за колата се опитвам да търся в интернет, защото съм по 8 часа на компютър след това звъня по телефони дали е налична или не и т.н. При съществуваща такава система и ще е доста по лестно да се види къде има такава част, както и може да се мисли за възможност за запазване за определено време. От друга страна преди известно време около 2 години бях търговски представител на една фирма занимаваща се точно с такъв софтуер. Той така и не тръгна да се продава, но бях приятно очуден от интереса на доста сервизи и магазини и о не само от София.Проблема при тях беше, че наистина съпорта беше ужасен.За една година се нагледах на техника от времето на windows 85 и основния проблем беше инсталирането на базата данни и конфликти с вече инсталирани и както казваш кракнати програми.Това в тази система няма да го има а и недостатък на тази за която фирма работих е че е изолирана от околния свят. Последно като силен аргумент, за който се сещам е времето и парите, които ще се спестят при такава система при която може да проверяваш за части online защото в сервиза, в който интегрирахме старата системата имаше две момчета занимаващи се с части ите постоянно говореха по телефона. Разбира се ще има и много проблеми да се решават, затова Ви и помолих за помощ от всякакво естество. DANI_MG: Благодаря ти за предложението за помощ.Аз съм от София и ще се радвам да се видим и да обсъдим нещата.Иска ми е да нахвърлям някой неща за да съм подготвен пък през това време може и още колеги да изявят желание за среща. SLX: Мерси за идеите.Това със сервизните книжки съм се сетил и аз.Това с ремайндъра е много добра идея за нея не съм и помислял да си призная.Така ще се създаде досие на автомобила, което ще е полезно както и за собственицитака и за сервиза за гаранция на части, история и така нататък. Справките според мен също са важни.За продажби, достави, ако сервиза плаща процент може да се отчита работа от механик и така. Мисля за начало да напиша нещо като документ за това какво се сещам, че е хубаво да има такава систеа и ще го публикувам да го коментираме. Засега приятна вечер!