Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

wwflubo

Потребител
  • От него общо

    42
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Попово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GDI

wwflubo's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, продавам си спортното окачване за Митсубиши Каризма 1.8GDI преди фейс-а. Включва комплектовани амортисьори с пружини, предни и задни. Няма изпуснали амортисьори и скъсани пружини. Цената е 200лв. за цялото спортно окачване. Снимки може да видите на адрес http://olx.bg/sportno-okachkvane-za-mitsubishi-carisma-i70078268 . За повече информация, телефона ми е 0882007483 Любомир Василев
  2. И тук ти пиша данните за да съм сигурен че всичко е ок. Любомир Васил...

  3. wwflubo

    Бартер

    Колега, няма нужда от спам! И малко offtopic: Бартер: Разменната търговия, известна още като бартер, е най-простата форма на търговия, при която стоките или услугите се разменят за известно количество други стоки или услуги, т.е. парите не се използват при размяната. Бартерът става популярен сред обществата, в които не съществуват парични системи, или в които парите са в много нестабилно положение, или просто липсват такива. Неудобството при този вид търговия е, че тя зависи от взаимното съвпадение на необходимости. Преди размяната да бъде осъществена, необходимостите на един човек трябва да са отражение на тези на друг. Ако някой има излишък от овце, но се нуждае от брашно, то той трябва да намери някого с излишък от брашно и необходимост от повече овце. За да се преодолее проблемът със съвпадението се създали посредничества, където се складирало и търгувало с различни стоки.
  4. wwflubo

    Бартер

    Здравейте колеги, обръщам се по-специално към тези с голям съзтезателен дух! Миналата година взех каризмата нов внос от Италия със спортно окачване, и тъй като не съм от тези които шофират по-екстремно търся по-добър комфорт. Ако има някой мераклия може да бартеросаме окачванията, моето си е на колата хубаво ще да е и този който прявява интерес да не си е смъкнал окачването, за да може да се види и прецени от двете страни. Нямам изпуснали амортисьори и скъсани пружини. Колата се намира в гр. Попово (обл. Търговище), както и в гр. Стражица (обл. В.Търново) в зависимост от това дали съм на работа или не. Може да се обадите да се видим да покарате и да прецените дали този вид окачване Ви допада. тел: 0882007483, Любомир Василев
  5. Здравейте колеги, обръщам се по-специално към тези с голям съзтезателен дух! Миналата година взех каризмата нов внос от Италия със спортно окачване, и тъй като не съм от тези които шофират по-екстремно търся по-добър комфорт. Ако има някой мераклия може да бартеросаме окачванията, моето си е на колата хубаво ще да е и този който прявява интерес да не си е смъкнал окачването, за да може да се види и прецени от двете страни. Нямам изпуснали амортисьори и скъсани пружини. Колата се намира в гр. Попово (обл. Търговище), както и в гр. Стражица (обл. В.Търново) в зависимост от това дали съм на работа или не. Може да се обадите да се видим да покарате и да прецените дали този вид окачване Ви допада. тел: 0882007483, Любомир Василев
  6. Колега проблема с забиването на оборити го остраних благодарение на Milen_Z. Имаше много боклуци на мрежичката на входа на помпата за високо налягане. Но от тогава не ми държи празен ход и мамка му утре трябва да разбера откъде смуче въздух този японец. Решил съм да пробвам със запалима течност така или инъче после като смъкна тръбите ако има някъде дупка ще бъде овлажнено. Ще пиша за развитие по въпроса относно тази грешка 14.
  7. Малко развитие по въпроса (ако може така да се нарече). Както ми каза Milen_Z по телефона, от някъде влиза въздух (Грешка 12). Проверих дебелата тръба 2 пъти проверих всички маркучета докъдето успях да стигна, свалих и кутията за въздушния филтър с дебитомера проверих под кутията за бушоните, но от никъде нищо и колата продължава да прави проблем с оборотите. Колеги, дайте някакъв съвет как да установя откъде смуче въздух. Благодаря ви предварително!
  8. Днес свалих дебелия маркуч, погледнах и другите маркучи не забелязах нередности. Започвам да си мисля, че не съм направил настройката на дроселовата клапа както трябва. Не съм свалял кутията за въздушния филтър....
  9. Не знам, Milen_z не бях там, само ми каза, че имало доста боклуци и го продухал. Имало и едно извадено маркуче за вакума (намира се от дясно за на двигателя и влиза под кутията за бушоните) било извадено и той го сложил, пробвах пак да го махна и да покарам 2-3 км ефект нямаше. Ще прегледам пак кое как е вързано и ще пиша другото което ми направи впечатление, е че стрелката на обортомера се движи сякаш насечено, а не плавно...
  10. Здравейте ето и малко развитие по въпроса. Както каза Милен от Пловдив, майстора почисти мрежичката, която е точно преди помпата за високо налягане и колата провървя. Но възникна следващия проблем, при работата на обороти, те постоянно се менят и когато вземам завой на свободна или спирам колата гасне. При самодиагностиката ми дава грешка 12 (AIR INTAKE FLOW SYSTEM) Някой с някакви предположения как мога да закърпя положението (за около 2 седмици) докато отида при Milen_Z? Благодаря Ви предварително!
  11. Здравейте отново, направих номера със самодиагностиката на 1-ви и 4-ти пин и ми даде грешка 41 (Injector System) и грешка 56 (Fuel Pressure sensor system)... Някакви съвети? Проблема в сензора ли е при грешка 56 и къде може да се крие грешката в Injector system? Благодаря Ви предварително
  12. Благодаря на колегата за предположенията утре, ще направя една самодиагностика, понеже наблизо няма кой да ме закачи на компютър. Също да добавя, че след като създадох темата излязох пак с колата и я изпънах.. Резултата беше пак същия само, че се прояви при по-високи обороти (около 5500). Благодаря още веднъж на колегата и продължавам да събирам мнения
  13. Здравейте колеги, имам Каризма от няколко месеца и съм много доволен (като изключим леко вдигнатия разход), но днес се сблъсках с един проблем. В неделя си смених маслото със същото с което карах и преди (Репсол 10х40) и в понеделник започна да ми прави впечатление, че от време на време като бутна газ-та колата сякаш леко забива... Днес тръгнах да се прибирам към родния град, тръгвам да изпреварвам и колата заби на 4000 оборота, както и да е, успях да изпреваря благополучно. По пътя реших да пробвам пак ускорението и колата пак заби на 4000 оборота натиснах ГАЗ-та до дупка и изненада светна Check Engine и в следващия момент започна да се тресе все едно не и стига гориво и така докато не отпуснах педала. След това лампичката изгасна. После спрях на място на обороти и установих, че колата държи по-ниски от нормалното обороти и се чува някакъв шум под капака. Моля за съвети, Пловдив ми е доста далече а и всичко е свързано с финанси, а не знам колко ще ми глътне този проблем. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да, какъв е бил. Когато взех Каризмата и направих обслужването + филтрите на бензиновата помпа и свещите, а също така сменях и ламбда сонда. Благодаря Ви предварително!
  14. wwflubo

    Mitsubishi Carisma TUNING

    Според мен най-добрия начин да се започне е със слагане на спортно окачване. Имам приятел със стоково, а моето митсу го взех със спортно и смея да твърдя, че изглежда доста по-добре, да не говорим колко бърз ставаш по завоите ;)
×
×
  • Създаване...