Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Днес
  2. Колата е Лансър 2009г 2.4 бензин. Моля, спешно е!
  3. Вчера
  4. Здравей, Ремонта трябваше да е през февруари, но поради непредвидени обстоятелства, се наложи да го отложа за по-късна дата. Предполагам, че ще бъде в следващите няколко месеца, но не мога да кажа с точност. Със сигурност след като мине, ще обновя темата и ще опиша какво точно е правено. Поздрави!
  5. Продавам цял двигател GDI 2.4 150 к.с. на 250 000 км Цена по договаряне
  6. NGK BKR6-11 Denso K20PR-11 За свещите е писано много във форума и ако използваш търсачката ще намериш доста информация. Моите препоръки са да ползваш дадените по каталог.
  7. Последната седмица
  8. Здравейте, свещите Denso IK20TT дали ще станат за Галант 99г. 2.0 136кс. с газово(4G63). Досега съм бил все с "обикновенни" по 5лв NGK.
  9. Здравейте, търся спешно скоростна кутия за Лансър 2.4 бензин, 5 степенна. Моля, ако някой има или знае от къде мога да намеря да пише на вайбър или WhatsApp 0877196946
  10. за какъв мотор е катализатора?
  11. Здравейте, Няма такъв сервиз, в който да оставите вашата кутия и да вземете друга, щото тая работа едва ли ще сработи. Трябва да са с абсолютно еднакви номера кутиите и от точно еднакви модели, а и няма да знаеш дали е читава другата кутия. Отделно майсторите, които биха се захванали с такъв ремонт на СВТ сигурно се броят на едната ръка в БГ. Най- добре е да си ремонтирате вашата собствена кутия, като цената би варирала естествено в зависимост от това дали превантивно ще си смените ремъка на определени километри или вече е крайно наложащ ремонта, демек счупена, както и какви компоненти ще сменяте, но да речем в диапазона 3-6 бона.
  12. Вариаторите се слагат във все повече коли и се налагат и усъвършенстват все повече. Производителите на автомобили в наши дни смятат живота на една кола да е до 15г или 250.000 -300.000 км и би следвало всички компоненти в нея да издържат това време.Разбира се в БГ се карат още толкова. При правилна експлоатация и обслужване един вариатор може и 300.000 дори и 350.000 да изкара без проблем, но трябва да се спазват някой неща. Първо да се сменят филтрите и маслото на скоростите само с оригинални такива на 60-70.000 km, шофьорът да не е нервен и да има търпението да загрява скоростната кутия 5-6 км преди да я настъпва и като цяло е желателно без резки настъпвания, а всичко да се случва плавно, без дърпания на ремаркета, без буксуване в снежни преспи и кал. Хубаво е да има и монтиран радиатор за охлаждане на маслото на вариатора.Кутиите не могат да ги ремонтират на много места в БГ и ако се наложи ремонтът е скъп.Но на много места по света си ги ремонтират без проблем. Ако използвате неоригинално масло, то ще прегрява лесно и ще загуби свойствата си бързо и първия признак ще го усетите като почне да вие от кутията, особено на баир. В един момент веригата може да почне да приплъзва и да тресе при набиране. Като тук може да се проявява проблема само при набиране, а после над определена скорост да изчезва проблема.Различно е, може само да се форсира и да се опитва да върви, но бавно.Най-лошото е да се скъса веригата и да направи миш-маш в кутията.Ако ремонтът се извърши качествено и се подмени всичко, което трябва щом се отвори кутията, не би трябвало да е проблем да изкара доста, но едва ли има някъде такава статистика.На мен лично ми доставя по-голямо удоволствие да карам СВТ в сравнение с обикновен автоматик, тъй като го няма това усещане за превключване на скорости. Но ако сте нервен човек, който обича гонките и да я настъпвате по светофарите, просто ще я скапете бързо. Заложете си на ръчката:)
  13. писах на Mitsubishi Customer Feedback Явно се появява само когато има инсталиран wifi модул, а моето оборудване явно не включва такъв. Ако някой има повече инфо нека сподели...
  14. Специалист по мицубишита за щастие имате (имаме) в Пловдив - Милен "Жаки Ауто". Това е профила му във форума - Milen_z
  15. Здравейте Колеги, От вчера притежавам Outlander 2016.Нов съм с марката и ако може да ми препоръчате читав сервиз за кутията,но не само профилактика да правят,а и да могат да ремонтират. Предварително Ви благодаря.
  16. Здравейте , аз също има същия проблем с Аутлендър 2007 година . Ходих на майстор да го оправи но след 1 година пак се развали и сега не се отварят. Според мен проблема е в шините.
  17. На мен ми е интересно дали наистина от това е било прекъсването и кой (сервзи, майстор) откри този проблем?
  18. Питай Юлето: 0896754433 Ако няма, пиши ми на вайбър: 0878821881
  19. здравейте, с малко закъснение, но да споделя решението на проблема. малък филтър , който се сменя сравнително бързо, но създава много порблеми. Поздрави!
  20. Остаряло
  21. Търся ръчна скоростна кутия за 6G72- 3.0 V6
  22. По-добре късно, отколкото никога. На моята навърта около 8 000 - 10 000 на година. Никога не ми се е налагало да доливам и никога не съм бил близо до долното деление. Ако трябва да предполагам, сигурно изгаря към половин литър за тия 8 000 - 10 000 километра.
  23. DJ ,коя скоростна кутия е подходяща за 3.0 V6 SOHC ? По-стария модел с 2 клапана на цилиндър ? В момента е с автоматична , 3 степенна ,която искам да я сменя с ръчна .
  24. На мен ми се случи същото! купих НОВ стартер някакъв италянски модел беше.броя на зъбите на бендикса не итговаряха на короната на маховика и стана мазало. Прескачаше и ги износи. палех с побутване както казваш ти защото зацепваше. Взех си парите и го върнах на продавача.
  25. Сподели какво се е случило след ремонта като си готов, че да има инфо и за други колеги с този проблем. А и на мен ми е мн интересно. Между другото, 1л на 1000км са адски много, нз как въобще си я карал така. Моя съвет е да направите пълна ревизия - лагери основни, биелни, глава пасване клапани, преглед повдигачи и кобилици, гумички на клапаните, маслена помпа, баланс вал, сегменти. Скъп ремонт ще е, но само така ще си сигурен, че вс е ок. Поздрави!
  26. аз го карам с 235/45R18, с какъв офсет са твоите джанти?
  27. [URL=https://datesnow.life]Actual Girls[/URL]
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...