Премини към съдържание

stm

Потребител
  • От него общо

    46
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

stm's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Оригинален е 68 или 70 Ач .Имаме същия автомобил .Също мислехме че имаме проблем с акумулатора,казаха се лоши контакти на стартера
  2. Здравейте , проблема поне засега се отстрани много лесно ! Стартера се оказа на много достъпно място, зад края на предната броня до тръбата която свързва колектора с катализатора ,има достъп до него дори и без повдигач или канал , но трябва да се легне за добър достъп. Махнахме защитната ламарина , решихме да проверим контактуването на плюсовия и минусовия проводник - изглеждаха чисти и стегнати добре, кабелите без окисление . Пред двата дебели проводника (+ и -) има още една малка буксичка само от един кабел - тя беше много зацапана и леко корозирала , почистихме и нея . След тези процедури - завъртях и запали без проблем . Надявам се в лош контак или зацапаната букса да е бил проблема , но е възможно и някакъв проблем в стартера да има и от човъркането да се е оправил временно (не сме чукали по корпуса , и въреки това запали )
  3. Здравейте .Можете ли да ми дадете информация този автомобил Outlander Ii ,3.0 V ,автоматик ,made in USA ,има ли бушон или други защити на стартера ? Преди около месец автомобила направи няколко пъти проблем с трудно въртене подобно на паднал акумулатор ,след подаване на ток с кабели запалваше .Но вероятно не е бил в акумулатора проблема .Вчера вече отказа тотално да върти и запали ,акумулатора беше смъкнат ,зареден ,подавах ток с кабели и нищо .Не ще да завърти и запали . Мисля че има проблем със стартера или някакъв негов бушон или защита . Някакви идеи в какво може да е проблема ? Къде се намира стартера на този двигател в коя част че нищо не се вижда от горе ?
  4. Ето какво проверих преди малко : След като вчера вентилатора на парното на Мицубишито работеше и по време на движения спря и не тръгна повече. .Появи се миризма на бакелит ,но валеше дъжд и не съм сигурен дали беше от купето или от съседните автомобили в колоната ( бяхме в задръстване ) Днес пак не работеше .Почетох по форуми и проверих ,при неработещ вентилатор : 1. Проверих бушон 30 А беше здрав , при бушоните под волана 2 .Изкарах буксата на вентилатора на парното .Замерих с уред идваше 12 в и като въртях врътката за усилване волтажа се увеличаваше .По буксата като че ли имаше черен нагар от външната страна ,но контактите бяха чисти.В момента в който включих буксата вентилатора тръгна .Почистих със спирт и оставих така , засега работи 3. Почистих контактите на буксата и на този резистор ,по него имаше окис по алуминиевите ребра Според мен след тези проверки , проблема ще се окаже в четките на вентилатора на парното . Вие как мислите ?
  5. Ето какво проверих преди малко : След като вчера вентилатора на парното на Мицубишито работеше и по време на движения спря и не тръгна повече. .Появи се миризма на бакелит ,но валеше дъжд и не съм сигурен дали беше от купето или от съседните автомобили в колоната ( бяхме в задръстване ) Днес пак не работеше .Почетох по форуми и проверих ,при неработещ вентилатор : 1. Проверих бушон 30 А беше здрав , при бушоните под волана 2 .Изкарах буксата на вентилатора на парното .Замерих с уред идваше 12 в и като въртях врътката за усилване волтажа се увеличаваше .По буксата като че ли имаше черен нагар от външната страна ,но контактите бяха чисти.В момента в който включих буксата вентилатора тръгна .Почистих със спирт и оставих така , засега работи 3. Почистих контактите на буксата и на този резистор ,по него имаше окис по алуминиевите ребра Според мен след тези проверки , проблема ще се окаже в четките на вентилатора на парното . Вие как мислите ?
  6. Здравейте,това въпросния резистор с номер 7802А006 който се намира зад жабката до вентилатора за перката ли би следвало да е ?
  7. Сутринта не сработи вентилатора на парното , карахме автомобила до училище и обратно за по около 1 км и за 5мин. След това след около 1 час като тръгвахме към работа отново вентилатора не работеше и после изведнъж тръгна от само себе си по време на движение Какво става ....?
  8. Здравейте , къде се намира проблемния резистор на парното ? От него ли е проблема? Днес и про нас се случи подобен проблем , топло има но вентилатора не работи
  9. Здравейте , от какво се оказа проблема ? И при нас се случи днес ...
  10. Подсказаха и че имало карти по руските сайтове и форуми .Някой знае ли къде точно се намират ?
  11. Здравейте , да ви разкажа на бързо за две поредни греди който направих .. За моето Mitsubishi Outlander 2009 XLS 3.0L V6 двигател 6B3 ламбда сондата е номер 1588A081 по ОЕМ След като закупих и монтирах една след друга две универсални сонди първо DENSO DOX-0113 , после Mobiletron OS-K408 P - установих че и двете не стават за този двигател !!! Монтират се всичко се ресетва , но при последвалата диагностика се вижда че сондата не сработва . При откачена букса пак прави и отчита същата грешка , следователно няма проблем с окабеляването до буксата на сондата > чека продължава да свети .... Открих че руснаците вече са констатирали , че DENSO DOX-0113 не става за този двигател .... Помогите выбрать верхнюю лямбду — Mitsubishi Outlander, 3.0 л., 2015 года на DRIVE2 Оригинална за 500 лв намя да поръчам , то е ясно ! Какво ви е мнението за пазаруване от китайските сайтове ? Lambda Upstream Oxygen Sensor 234 4738 1588A081 for Dodge Chrysler Mitsubishi 3.0L 2.4L 1998 2012 23551 AP4 127 ES20080 SG876|Exhaust Gas Oxygen Sensor| - AliExpress OEM 1588A081 For Mitsubishi Outlander/Galant Lambda Oxygen sensor MN137490,MR507750,MD327611,MN137944 car accessories|Exhaust Gas Oxygen Sensor| - AliExpress NEW 1588A081 1588 A081 Free Shipping! Lambda Probe Oxygen Sensor For Mitsubishi Carisma Colt Lancer Galant Estate Outlander|sensor sensor|sensor mitsubishisensor probe - AliExpress
  12. Здравейте , да ви разкажа на бързо за две поредни греди който направих .. За моето Mitsubishi Outlander 2009 XLS 3.0L V6 двигател 6B3 ламбда сондата е номер 1588A081 по ОЕМ След като закупих и монтирах една след друга две универсални сонди първо DENSO DOX-0113 , после Mobiletron OS-K408 P - установих че и двете не стават за този двигател !!! Монтират се всичко се ресетва , но при последвалата диагностика се вижда че сондата не сработва . При откачена букса пак прави и отчита същата грешка , следователно няма проблем с окабеляването до буксата на сондата > чека продължава да свети .... Открих че руснаците вече са констатирали , че DENSO DOX-0113 не става за този двигател .... Помогите выбрать верхнюю лямбду — Mitsubishi Outlander, 3.0 л., 2015 года на DRIVE2 Оригинална за 500 лв намя да поръчам , то е ясно ! Какво ви е мнението за пазаруване от китайските сайтове ? Lambda Upstream Oxygen Sensor 234 4738 1588A081 for Dodge Chrysler Mitsubishi 3.0L 2.4L 1998 2012 23551 AP4 127 ES20080 SG876|Exhaust Gas Oxygen Sensor| - AliExpress OEM 1588A081 For Mitsubishi Outlander/Galant Lambda Oxygen sensor MN137490,MR507750,MD327611,MN137944 car accessories|Exhaust Gas Oxygen Sensor| - AliExpress NEW 1588A081 1588 A081 Free Shipping! Lambda Probe Oxygen Sensor For Mitsubishi Carisma Colt Lancer Galant Estate Outlander|sensor sensor|sensor mitsubishisensor probe - AliExpress
×
×
  • Създаване...