Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Георги Казаков

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

За Георги Казаков

  • Рожден ден 06/08/1973

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Аутлендер

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Георги Казаков's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Сътрудник
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Хайде колеги, споделяйте! Никой ли няма проблем със задните стъкла на аутлендър 2?
  2. Здравейте колеги, карам аутлендър 2008г. и имам проблем със стъклата на задните врати. При сваляне и качване, много се кривят и трябва да ги наглася ръчно и постепенно. Свалих кората на вратата и установих, че ябълката на рамото на стъклоповдигача стои много хлабаво в шината на стъклото. Естествено помислих, че там е проблема и си купих два нови механизма ( междудругото изглеждат много фалшиво направени) Смених ги и пак същото, стъклото се криви и запира , без помагане с ръка не става. Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и как да го реша? Да не би в шините които водят стъклата да е проблема или пак е механизма който повдига стъклото?
  3. Благодаря ти колега за изчерпателното разяснение , точно от такъв отговор се нуждаех, много ми помогна. Весело посрещане на новата година!
  4. Не колега, не ми помагаш. Схемата с бушоните я имам и то тази при двигателя, не тази в купето там под ном. 30 пише (IOD 30A). За него питам какво означава или по точно какви системи са накачени към него? Съжалявам, че не мога да кача схемата и да ти я покажа, но не мога да се оправя с компа , особено с тия ограничения до 50 кв.
  5. Здравейте колеги и честита Коледа. Та моя проблем е следния, след 14 дневен престой колата не запали ( паднал акумулатор). Акумулатора е чисто нов 100 ампер часа, след измерване с мултицет , съответно заключване на колата и изчакване да премине в ,,спящ режим" установих утечка от 0.2 А. Утечката изчезва след махане на предпазител ном. 30 ( IOD 30 A). Прегледах и търсих навсякъде, никъде не намерих за какво е и какви системи поддържа. Дори в ръководството за експлоатация пише само (IOD 30 A) и нищо повече. Моля Ви, ако някой знае за кокво е и за какво става на въпрос да сподели.
  6. Здравейте, днес беше топло и реших да се захвана със свещите. Отне ми около два часа и половина с мотането, но успях. Както казва DJ Tymbi пипкава работа е, но не е невъзможна. Още веднъж благодаря за съдействието и се радвам, че всичко мина гладко и няма да пиша пост " как се вадят скъсани свещи". :icon_thumbup: Само да добавя, че бяха изгорели и четирите свещи,но ще трябва май да чакам другата зима за да видя ефекта.
  7. Благодаря много за точните указания. И да ще внимавам. Веднъж съм сменял на един фокус, но там бяха на лесно място. Надявам се да нямам проблеми, по принцип гледам сам да си ремонтирам, което мога де. :rolleyes:
  8. Здравейте колеги, предварително се извинявам ако има писано по темата, но аз не можах да открия. Та налага ми се да сменя подгревните свещи те са отпред под един пластмасов колектор двете ми се виждат лесни, но другите две са много трудни. Имам два въпроса и първият е как се свалят лулите на свещите, те са пластмасови и са клик система, само се дърпат силно или има и нещо за натискане и освобождаване? И второ как се свалят по трудните свещи, по точно кое е нужно да се разглоби???? За инструмента съм си купил тресчотка с дълбока осмичка и дълго чупещо рамо. Ще съм Ви много благодарен за конкретни и точни съвети.
  9. Оказа се,че предишния собственик (Италианец) е чипосвал колата и от там едни кабели са окъсявали и датчика е давал грешка, от там и клапана на горивната рейката е спирал притока на гориво.
  10. Благодаря ти, явно това е човека препоръчаха ми го и от друго място, ще му звънна още утре.
  11. Здравейте колеги, преди две седмици започна да ми пресветва чека и от два дена светна за постоянно. На няколко пъти колата не искаше да запали, закачихме я с един приятел на OBD II и даде следните грешки:Р2408,Р1351,Р0193,Р1166 доколкото успяхме да ги разчетем, всичко се въртеше около горивото и горивния филтър. Първата ми работа беше да сменя горивния филтър, но пак светна чека и даде грешки Р2408 и Р0193 и съответно колата продължи да си пали и гасне когато си поиска. Ще съм Ви много благодарен, ако някой ми разясни за какво става въпрос или ме насочи към кого да се обърна в Пловдив.
  12. Нормално си работел двигателя, явно аз нещо съм си внушил. Увериха ме, че всичко е наред.
  13. Здравейте колеги,вече съм собственик на аутлендер 2008г. 2.2, 156 к.с. и както е редно веднага го обслужих. Смених ангренажен ремък, водна помпа ролки, масло и маслен семиринг на разпределителен вал. Сега обаче имам чувството, че двигателя работи по шумно и притриса особено на по високи обороти. Чета за някакъв балансиращ вал , та може ли да е от него, защото майстора твърди, че ремъка е правилно сложен и всичко е наред. Ще съм ви много благодарен за някакви съвети и мнения.
×
×
  • Създаване...