Ами може да погледнете как е при ASX. Вашата кола е Американски/ Канадски аналог на ASX.
Почти съм сигурен че системата 4х4 е реализирана със Халдекс както е в повечето съвременни паркетници. А и още нещо предполагам че избирача за режим е кръгъл както при Аутлендър, подобен е в Рено/Нисан/Дачия. 2WD/4WD/ 4WD lock.
2WD - предно предаване
4WD - Основно предно предаване като след регистриране на приплъзване на някое от предните колела се включва автоматично зацепва и задното предава е
4WD lock - Принудително включвате задното предаване - при повечето марки след 60 км/h се самоизключва.
Реално блокаж на дифенцияла нямате.
Привет,
Уикенда минавах през Петрохан и колата едва качи прохода - на места с газ до долу едва достигаше 40-50 км/ч.
Често пътувам тази дестинация и преди колата вървеше доста по-леко. Това, което забелязах е, че сякаш не винаги сваляше на по-ниска предавка, дори и при по-рязко натискане на педала за газта. В случаите, когато успяваше да се форсира до 3000-3500 оборота, то нищо не се случваше с вървежа - т.е. само се форсира, но не се усеща да набира - все едно се форсира на празен ход.
Проблемът не се долавя толкова осезаемо на равно, но е силно изразен по нагорнище.
Мисля, че на студен двигател не се усеща, но когато колата загрее при по-продължително шофиране и опит за изпреварване, например, е много мудна дори и при лек наклон.
Днес я тествах по бул. България (в София) в посока Бояна нагоре. Резултатът е същия, трудно набира (наясно съм, че не е лек автомобил не очаквам супер динамика) и при кик-даун не винаги сваля предавка, а ако свали се форсира, но по никакъв начин това форсиране не се усеща във вървежа.
Преди колата вървеше леко и по нагорнища.
П.С. Нямам никакви светещи лампи по таблото.
Някакви насоки и предположения?