Премини към съдържание

  • Статистика на сайта

    24,318
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    Тодор66
    Последно регистриран
    Тодор66
    Регистрация
  • На линия са   0 потребителя, 0 Скрити, 13 госта (Виж списъка)

    • Все още няма регистрирани потребители в момента
  • Мнения

    • Ами може да погледнете как е при ASX. Вашата кола е Американски/ Канадски аналог на ASX.    Почти съм сигурен че системата 4х4 е реализирана със Халдекс както е в повечето съвременни паркетници. А и още нещо предполагам че избирача за режим е кръгъл както при Аутлендър, подобен е в Рено/Нисан/Дачия. 2WD/4WD/ 4WD lock. 2WD - предно предаване 4WD - Основно предно предаване като след регистриране на приплъзване на някое от предните колела се включва автоматично зацепва и задното предава е 4WD lock - Принудително включвате задното предаване - при повечето марки след 60 км/h се самоизключва.  Реално блокаж на дифенцияла нямате. 
    • https://m.olx.bg/d/ad/originalni-oem-predni-spirachni-diskove-za-mitsubishi-CID1243-ID9ueOf.html  
    • При моя модел превключването е ръчно. Само предно, 4х4, и 4х4 с блокаж. Така че, според мен функция ,,почти изцяло на предно'' не съществува.
    • Привет, Уикенда минавах през Петрохан и колата едва качи прохода - на места с газ до долу едва достигаше 40-50 км/ч. Често пътувам тази дестинация и преди колата вървеше доста по-леко. Това, което забелязах е, че сякаш не винаги сваляше на по-ниска предавка, дори и при по-рязко натискане на педала за газта. В случаите, когато успяваше да се форсира до 3000-3500 оборота, то нищо не се случваше с вървежа - т.е. само се форсира, но не се усеща да набира - все едно се форсира на празен ход. Проблемът не се долавя толкова осезаемо на равно, но е силно изразен по нагорнище. Мисля, че на студен двигател не се усеща, но когато колата загрее при по-продължително шофиране и опит за изпреварване, например, е много мудна дори и при лек наклон. Днес я тествах по бул. България (в София) в посока Бояна нагоре. Резултатът е същия, трудно набира (наясно съм, че не е лек автомобил  не очаквам супер динамика) и при кик-даун не винаги сваля предавка, а ако свали се форсира, но по никакъв начин това форсиране не се усеща във вървежа. Преди колата вървеше леко и по нагорнища. П.С. Нямам никакви светещи лампи по таблото. Някакви насоки и предположения?  
    • Мисля че дори на включен режим 4Х4 след 60 км/h автоматично минаваш на стандартен режим почти изцяло на предно.
  • Теми

×
×
  • Създаване...