Премини към съдържание

Странен резонанс


Yavors

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Като за начало, става въпрос за Mitsubishi Carisma 1.9TDI 97.

Преди време имах проблем с колата и се оказа гарнитура на главата. Ходих на майстор, смениха я и от тогава се появи някакъв резонанс. Може и да си въобразявам, че е от това, но вече незнам къде да търся проблема. Самият проблем е, че купето изпада в резонанс, обаче не постоянно, а само от 2300-2400 до 2600-2700 оборота. Започва да вибрира всичко, но най-много се усеща в скоростния лост и табото. Ходих при тези, които ми сменяха гарнитурата и два дена умуваха и нищо. Ходих и при няколко други майстори и накрая казаха, че е от тампона, който е между скоростната кутия и двигателят. Колегата Мирослав ми го достави, за което му благодаря, сменихме го, но ... проблема си остава. Вече незнам от какво може да е. Някой ако има някаква идея, от какво може да е или поне да ме насочи, ще съм благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Като за начало, става въпрос за Mitsubishi Carisma 1.9TDI 97.

Преди време имах проблем с колата и се оказа гарнитура на главата. Ходих на майстор, смениха я и от тогава се появи някакъв резонанс. Може и да си въобразявам, че е от това, но вече незнам къде да търся проблема. Самият проблем е, че купето изпада в резонанс, обаче не постоянно, а само от 2300-2400 до 2600-2700 оборота. Започва да вибрира всичко, но най-много се усеща в скоростния лост и табото. Ходих при тези, които ми сменяха гарнитурата и два дена умуваха и нищо. Ходих и при няколко други майстори и накрая казаха, че е от тампона, който е между скоростната кутия и двигателят. Колегата Мирослав ми го достави, за което му благодаря, сменихме го, но ... проблема си остава. Вече незнам от какво може да е. Някой ако има някаква идея, от какво може да е или поне да ме насочи, ще съм благодарен.

Здравей колега.Провери да нямаш някой износен тампон на двигателя.Поздрави
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя са здрави вече. А за ремъците незнам.Би трябвало да са добре, защото когато ги смениха го нямаше проблема. Когато ми ги сменяха, ми казаха , че шайбата на коляновия вал била почти заминала.Може ли от нея да е? Защото сега като я запаля колата, и ми свири там при тази шайба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема 99% е от демпферната шайба, която трябва да се смени.................без да се види автомобила ,не може да се твърди нищо..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май ще трябва да прежаля още 300 лв. и ще видим.
Ти сега да не вземеш да смениш шайбата, и да се окаже че не е от нея.........Първо се убеди че причината е там, и тогава сменяй.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми как да се убедя, че е от нея? Когато ми сменяха ремъците ми я показа, имаше един гумен пръстен , и той беше почти скъсан.Какъв е начина да разбера дали е от нея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми как да се убедя, че е от нея? Когато ми сменяха ремъците ми я показа, имаше един гумен пръстен , и той беше почти скъсан.Какъв е начина да разбера дали е от нея?

А от къде си колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сопот...горе-долу по средата между София и Пловдив...е, малко по към Пловдив, де...

Пламен или Милен, просто се уговори с единият от двамата. Доволен ще останеш :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте, мина доста време от както писах по темата.Днес случайно прочетох някаде, че този проблем може да е от неправилно зацепване на балансиращия вал.Може ли някой да ми обясни малко по-подробно за какво става въпрос, и дали като са ми сменяли гарнитурата на главата е възможно да са го объркали нещо.Искам да разбера дали може да е от това за да мога да отида до сервиза където ми правиха колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, мина доста време от както писах по темата........

 

Че не и ли свикна вече, след година и кусур.... :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че не и ли свикна вече, след година и кусур.... :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Еми доста време ме нямаше и не я карах.Несам и свикнал доста е дразнещо.Надявам се че скоро ще се реши проблема :icon_crying: след още 1 годинка :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, мина доста време от както писах по темата.Днес случайно прочетох някаде, че този проблем може да е от неправилно зацепване на балансиращия вал.Може ли някой да ми обясни малко по-подробно за какво става въпрос, и дали като са ми сменяли гарнитурата на главата е възможно да са го объркали нещо.Искам да разбера дали може да е от това за да мога да отида до сервиза където ми правиха колата.

При Рената няма балансиращ вал... Сигурно си чел някоя тема за Мицубиши.. :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Рената няма балансиращ вал... Сигурно си чел някоя тема за Мицубиши.. :lol:

За това питам защото незнам да не се излагам :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...