Yavors Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 Здравейте, колеги!Като за начало, става въпрос за Mitsubishi Carisma 1.9TDI 97.Преди време имах проблем с колата и се оказа гарнитура на главата. Ходих на майстор, смениха я и от тогава се появи някакъв резонанс. Може и да си въобразявам, че е от това, но вече незнам къде да търся проблема. Самият проблем е, че купето изпада в резонанс, обаче не постоянно, а само от 2300-2400 до 2600-2700 оборота. Започва да вибрира всичко, но най-много се усеща в скоростния лост и табото. Ходих при тези, които ми сменяха гарнитурата и два дена умуваха и нищо. Ходих и при няколко други майстори и накрая казаха, че е от тампона, който е между скоростната кутия и двигателят. Колегата Мирослав ми го достави, за което му благодаря, сменихме го, но ... проблема си остава. Вече незнам от какво може да е. Някой ако има някаква идея, от какво може да е или поне да ме насочи, ще съм благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Здравейте, колеги!Като за начало, става въпрос за Mitsubishi Carisma 1.9TDI 97.Преди време имах проблем с колата и се оказа гарнитура на главата. Ходих на майстор, смениха я и от тогава се появи някакъв резонанс. Може и да си въобразявам, че е от това, но вече незнам къде да търся проблема. Самият проблем е, че купето изпада в резонанс, обаче не постоянно, а само от 2300-2400 до 2600-2700 оборота. Започва да вибрира всичко, но най-много се усеща в скоростния лост и табото. Ходих при тези, които ми сменяха гарнитурата и два дена умуваха и нищо. Ходих и при няколко други майстори и накрая казаха, че е от тампона, който е между скоростната кутия и двигателят. Колегата Мирослав ми го достави, за което му благодаря, сменихме го, но ... проблема си остава. Вече незнам от какво може да е. Някой ако има някаква идея, от какво може да е или поне да ме насочи, ще съм благодарен.Здравей колега.Провери да нямаш някой износен тампон на двигателя.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Здравей колега.Провери да нямаш някой износен тампон на двигателя.ПоздравиА ремъците дали добре са зацепени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 29 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2009 Тампоните на двигателя са здрави вече. А за ремъците незнам.Би трябвало да са добре, защото когато ги смениха го нямаше проблема. Когато ми ги сменяха, ми казаха , че шайбата на коляновия вал била почти заминала.Може ли от нея да е? Защото сега като я запаля колата, и ми свири там при тази шайба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2009 Сподели Публикувано 29 януари 2009 Проблема 99% е от демпферната шайба, която трябва да се смени.................без да се види автомобила ,не може да се твърди нищо.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Май ще трябва да прежаля още 300 лв. и ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Май ще трябва да прежаля още 300 лв. и ще видим.Ти сега да не вземеш да смениш шайбата, и да се окаже че не е от нея.........Първо се убеди че причината е там, и тогава сменяй....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Еми как да се убедя, че е от нея? Когато ми сменяха ремъците ми я показа, имаше един гумен пръстен , и той беше почти скъсан.Какъв е начина да разбера дали е от нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Еми как да се убедя, че е от нея? Когато ми сменяха ремъците ми я показа, имаше един гумен пръстен , и той беше почти скъсан.Какъв е начина да разбера дали е от нея?А от къде си колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 От гр.Сопот съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Сопот...горе-долу по средата между София и Пловдив...е, малко по към Пловдив, де...Пламен или Милен, просто се уговори с единият от двамата. Доволен ще останеш :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 2 април 2010 Автор Сподели Публикувано 2 април 2010 Здравейте, мина доста време от както писах по темата.Днес случайно прочетох някаде, че този проблем може да е от неправилно зацепване на балансиращия вал.Може ли някой да ми обясни малко по-подробно за какво става въпрос, и дали като са ми сменяли гарнитурата на главата е възможно да са го объркали нещо.Искам да разбера дали може да е от това за да мога да отида до сервиза където ми правиха колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Здравейте, мина доста време от както писах по темата........ Че не и ли свикна вече, след година и кусур.... :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 2 април 2010 Автор Сподели Публикувано 2 април 2010 Че не и ли свикна вече, след година и кусур.... :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:Еми доста време ме нямаше и не я карах.Несам и свикнал доста е дразнещо.Надявам се че скоро ще се реши проблема :icon_crying: след още 1 годинка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Отговора на проблема ти, се намира в пост №11 от темата....:icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Здравейте, мина доста време от както писах по темата.Днес случайно прочетох някаде, че този проблем може да е от неправилно зацепване на балансиращия вал.Може ли някой да ми обясни малко по-подробно за какво става въпрос, и дали като са ми сменяли гарнитурата на главата е възможно да са го объркали нещо.Искам да разбера дали може да е от това за да мога да отида до сервиза където ми правиха колата.При Рената няма балансиращ вал... Сигурно си чел някоя тема за Мицубиши.. :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 3 април 2010 Автор Сподели Публикувано 3 април 2010 При Рената няма балансиращ вал... Сигурно си чел някоя тема за Мицубиши.. :lol:За това питам защото незнам да не се излагам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 4 април 2010 Автор Сподели Публикувано 4 април 2010 Бяха ми зацепили помпата с 1 зъб напред, ама и от това не е.Пак си е саштото.И двигателя си тресе бая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.