Премини към съдържание

Вибрации при високи скорости


Препоръчано мнение

Имам този проблем още от есента. Като ходихме към Дупница за състезанията, по едно време се движехме със 180+ И колата вибрираше все едно всеки момент ще изпадне някоя джанта. При този случай, джантите бяха балансирани няколко дни преди това за това изключвам баланса им. А и не го оправих, защото все пак започваше от 150км/ч на горе, а такива скорости няма къде да се вдигат и не беше толкова от значение. Вчера обаче вдигнах 100-110 и колата се тресеше повече отколкото есента при 180. Имаше доста ръчни по снега тази година, но нито един път не е удряла или закачала в бордюри. Имате ли предположение от какво може да е станало, за да го оправям докато е време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става над определени обороти може да видиш тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8529

Другото е да има нещо криво по ходовата част/джантите. Ако е джанта/гума ясно се усеща от къде идва вибрацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам този проблем още от есента. Като ходихме към Дупница за състезанията, по едно време се движехме със 180+ И колата вибрираше все едно всеки момент ще изпадне някоя джанта. При този случай, джантите бяха балансирани няколко дни преди това за това изключвам баланса им. А и не го оправих, защото все пак започваше от 150км/ч на горе, а такива скорости няма къде да се вдигат и не беше толкова от значение. Вчера обаче вдигнах 100-110 и колата се тресеше повече отколкото есента при 180. Имаше доста ръчни по снега тази година, но нито един път не е удряла или закачала в бордюри. Имате ли предположение от какво може да е станало, за да го оправям докато е време.

Вътрешни карета, дебалансирани полуоски, разбита предница( шарнири , накрайници ,амортесиори и т.н. ) криви гуми,и не на последно място - отиди и пак ги балансирай гумите ,но при друг и му кажи да "нулира" баланс машината - той знае за какво става дума ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да пристегна джантите, да не би някоя да се е разхлабила, защото последния път аз си ги стягах, но ако не стане ще видиме при гумаджията какво ще покаже техниката... ако не... DJ, на пролет съм при теб :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да пристегна джантите, да не би някоя да се е разхлабила, защото последния път аз си ги стягах, но ако не стане ще видиме при гумаджията какво ще покаже техниката... ако не... DJ, на пролет съм при теб :)

Не е само балансът, виж дали няма крива джанта... Това според мен е основният ти проблем, ако не са криви самите гуми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най малкото балонче и гумата започва да бие от 90 даже.Виж и вътрешната страна внимателно :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: А може също така и да са криви спирачни дискове.При мен тресе доста време,докато накрая се оказа че са спирачните дискове.Тресенето се появяваше след 120 км. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че се оказа че й няма нищо. Явно точно в този момент като съм карал са повлияли някакви неща, защото сега се връщам от гумаджия и още на отиване я пробвах и нямаше вибрации а и компютъра показа, че са в ред. Странното е, че и друг път съм минавал по този път и не е от самата настилка. Въпреки всичко ще има посещение при DJ като се постопли времето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...