kim69 Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Здравейте! Интересува ме може ли да се сложи чип на галант 2000 сс и ще има ли ефект. Някой пробвал ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 http://digitaltuning.bg/products.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 http://digitaltuning.bg/products.php Интересно модела Галант въобще не е в списъка на този сайт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 От прочетеното до сега,разбрах само едно-на атмосферен двигател почти няма смисъл да се слага "чип тунинг".И само за сведение да кажа,че въпросния чип,не е нищо повече от подмяна на оригиналната програма на работа на ЕКУ-то,с нова по-добре оптимизирана.Има доста теми разисквани във форума по този въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 То смисъл има, просто е нерентабилно. Да струваше този чип 50-100 лв., съгласен съм. Ама да струва 700-1000 лв. което е значителен процент от себестойността на една стара кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Тоя чип е просто пачната версия на EEPROM-а на ECU-то. Не вярвам да вземат да ти сложат някакво Racing Prototype ECU, като във NFS-то :D ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Прави сте на атмосферни коли няма смисъл, особенно ако колата е до 10000лв... най-добре се отразява на турбинираните мотори, най-масово се полза при новите дизели. Причината е в това, че дизела е тунингован на обратно, т.е. понижена му е мощността заради вредните газове и емисий който отделя. Ако на някой не му пука, че колата ще му пуши малко повече при високите обороти с/у 1000лв вдига м/у 20 и 30 коня според мотора. Мен не ми пука и Ситроена се обзаведе с такова нещо от 138 стана 168... и си се чуства доста стабилно, а й колкото и странно да звучи, почна да харчи по-малко в високите обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Прави сте на атмосферни коли няма смисъл, особенно ако колата е до 10000лв... най-добре се отразява на турбинираните мотори, най-масово се полза при новите дизели. Причината е в това, че дизела е тунингован на обратно, т.е. понижена му е мощността заради вредните газове и емисий който отделя. Ако на някой не му пука, че колата ще му пуши малко повече при високите обороти с/у 1000лв вдига м/у 20 и 30 коня според мотора. Мен не ми пука и Ситроена се обзаведе с такова нещо от 138 стана 168... и си се чуства доста стабилно, а й колкото и странно да звучи, почна да харчи по-малко в високите обороти.Това е много хубаво, само дето как разбра колко коне си спечелил? Не ми се вярва да си се мерил на дино? Иначе съм напълно съгласен че новите комън рейли си плачат за чипване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Еми така го дадоха по каталог... все ми е едно честно казано Нали са повече и важното е, че се усеща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.