promod Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Здравейте на всички честита нова година и всичко най хубаво на клуба и членовете му. По въпроса: Скоро ще започва и моя проект за плимута.Та интересува ме скоростната кутия на 4г63 и 4г63Т дали са еднакви и ако не са коя до колко кс издържа.Защотот моята е от 1.8 90кс и ако не я сменя ще стане страшно.А също така ако някой има представа от каде да намеря такава кутия ще съм благодарен.Благодаря предварително на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Здравейте на всички честита нова година и всичко най хубаво на клуба и членовете му. По въпроса: Скоро ще започва и моя проект за плимута.Та интересува ме скоростната кутия на 4г63 и 4г63Т дали са еднакви и ако не са коя до колко кс издържа.Защотот моята е от 1.8 90кс и ако не я сменя ще стане страшно.А също така ако някой има представа от каде да намеря такава кутия ще съм благодарен.Благодаря предварително на всичкиАко е F5M32,33 мисля че ще понесе около 250 коня...........тази кутия се слага на Еклипс Д22А или Галант Е33А с мотор 4G63 150 коня.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
promod Публикувано 4 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2009 Ако е F5M32,33 мисля че ще понесе около 250 коня...........тази кутия се слага на Еклипс Д22А или Галант Е33А с мотор 4G63 150 коня..........Мерси за инфото.А каква да търся за над 300 кс за 4г63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 F5M22 е мн. крехка вътре,с мн тънки валове.F5M31 се слага на Еклипс 1Г,на Еклипс Спайдер,Галант; F5M33 e за Еклипс 1Г Турбо FWD.Валовете на М31 и на М33 са еднакво дебели-имат разлика в предавателните числа.Има мн. вариации разбира се,но мисля,че по-често срещаната М31 е с крайно предав.число 4.95,което означава мн. къси скорости.М22 е с около 4.20. Маховиците за трите кутии също са различни.Стартера е един и същ.По-лесно ще намериш М31 от Еклипс,но мисля,че е не по-малко корава от тази на турбо модела,съдейки по еднаквите размери на "карантиите"вътре.А колко коня може да издържи една кутия?.....Преди 1-2 години наше Ево с около 500-600к.с. и със специално подсилена ск.кутия в Австралия мисля,я строши още на тренировъчния старт на драг състезанието в Гърция,понеже организаторите намазали пистата със смола за по-добро сцепление.И със сток кутията после станаха втори или трети!!!!И какъв е извода? На кола,жена и скоростна кутия-трудно можеш да случиш. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 F5M22 е мн. крехка вътре,с мн тънки валове.F5M31 се слага на Еклипс 1Г,на Еклипс Спайдер,Галант; F5M33 e за Еклипс 1Г Турбо FWD.Валовете на М31 и на М33 са еднакво дебели-имат разлика в предавателните числа.Има мн. вариации разбира се,но мисля,че по-често срещаната М31 е с крайно предав.число 4.95,което означава мн. къси скорости.М22 е с около 4.20. Маховиците за трите кутии също са различни.Стартера е един и същ.По-лесно ще намериш М31 от Еклипс,но мисля,че е не по-малко корава от тази на турбо модела,съдейки по еднаквите размери на "карантиите"вътре.А колко коня може да издържи една кутия?.....Преди 1-2 години наше Ево с около 500-600к.с. и със специално подсилена ск.кутия в Австралия мисля,я строши още на тренировъчния старт на драг състезанието в Гърция,понеже организаторите намазали пистата със смола за по-добро сцепление.И със сток кутията после станаха втори или трети!!!!И какъв е извода? На кола,жена и скоростна кутия-трудно можеш да случиш. :DДа ,може би е така............но не става въпрос за 22 а за 32 и 33 ,може би най добре е както ти казваш 31........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
promod Публикувано 5 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2009 Много благодаря за вичката тази информация.Ще ми помогне много.Поздрави на всички и пак благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Значи М31 слагат на 2 генерация еклипс спайдър турбо, което само по себе си значи, че си е издържлива. М33 си е яката работа. Вече има едни кодове, които са на края на номера на кутията и така и не мога да открия информация за различните видове и какви са разликите. Иначе като габарити тези, които са за 1г са еднакви, стига да не са от 1.8 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Лео,М22 е по-малка на габарити и по-лека естествено.Не знам дали я слагат на Еклипс,но моя Талон беше с такава.Коша мисля е еднакъв на 1.8 и 2.0 л. и трябва да влиза и по-голямата кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
promod Публикувано 5 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2009 А дали полуоските на трите скоростни кутии са еднакви......или... има някаква разлиика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Еднакви са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 полуоските са еднакви , кодовете или последните цифри показват предавателните числа на всички предавки...........вкл. и на дифа....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Добре, за този номер какво можеш да ми кажешF5M31-2-ZVZT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Добре, за този номер какво можеш да ми кажешF5M31-2-ZVZTСпециално за тази кутия това значи следното: Кутията е с ръчно сменяеми скорости, 5 предавки , за Еклипс D32A 4G63 Doch Turbo ,предавателните числа са както следва:1-ва пред. - 2.8462-ра пред. - 1.8333-та пред. -1.2174-та пред. -0.8885-та пред. -0.731R-th пред. -3.166 Диф.-а е -4.913 спидометъра е 29/36 Доволен ли си ? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Да! Ако споделиш къде взимаш тази информация ще съм адски доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Да! Ако споделиш къде взимаш тази информация ще съм адски доволен Еми това не мога да ти кажа............конфиденциална информация е за която ми струва пари...............т.е. купуваш си каталог и така......всеки майстор си ги има тези неща ............но мога да ти кажа ако те интересува за нещо друго,, само че на лични.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Така и така обсъждате скоростни кутии за турбо да вметна едно въпросче-блокът на нормалния 4G63 и турбинизирания еднакви ли са(май се водеше 6 болтов) и разликите големи ли са? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Еми това не мога да ти кажа............конфиденциална информация е за която ми струва пари...............т.е. купуваш си каталог и така......всеки майстор си ги има тези неща ............но мога да ти кажа ако те интересува за нещо друго,, само че на лични.............. Аз що си мисля че всичкото service manual го има в нета? Така и така обсъждате скоростни кутии за турбо да вметна едно въпросче-блокът на нормалния 4G63 и турбинизирания еднакви ли са(май се водеше 6 болтов) и разликите големи ли са? :icon_blush: Мисля че единствената разлика беше в буталата... а от мен да знаеш, нормалния 4G63 е точно Т модела, другото е пълнеж ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Колеги, не се отклонявайте от темата. Ето една друга по твоя въпрос - в нея може да обсъждаме:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4047 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.