Премини към съдържание

Проблем с турбото на L200


Препоръчано мнение

Здравейте, този проблем ми се появява за втори път тази година и е изключително неприятно :( Случва се следното при движение на автомобила в един момент светва лампата на двигателя и влиза в авариен режим ( не знам каква точно е намесата на комп. но ефекта е все едно изключва турбо ). Първия път се случи през лятото, веднага отидох в бившия сервиз на Ратола (след Горубляне), там на тестера остановиха че грешката записана в комп. - TURBO OVERBOOST (или нещо такова, не помня точно и кода) след което установиха че вакум клапана на турбото е блокирал. Както се сещате до тоя момент постоянно ми се натякваше че трябва да свиквам с мисълта за нов турбо компресор и съответно около -3000лв. Както и да е, при разглобяване на турбото се оказа че геометрията му е идеална и изобщо си е в много добро състояние и след почистване и раздвижване на въпросния вакум клапан всичко се оправи... до момента в който се случва авсолютно същото нещо. За пръв път чувам за подобен проблем но по интересното е че и в сервиза явно не се бяха сблъсквали с подобен случай. За информация двигателя е 4D56 с електронна нагнетателна помпа и е в изпълнение 133кс. , интересното е че турбото няма нищо общо с другите компресори които Мицубиши слага на 4D56, доста по голямо е с други присъединителни фланци и май изобщо не е Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблема е, че се зацапва вакум клапата. Даването на грешка на ЕКУ-то вероятно идва от там, а може и в някоя хлабава връзка или пробив от някъде по турбото.

Ако отидеш и пак почистят клапата, изчистят грешката оправя ли се проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Автомобила го купих нов 2003г. и пет години го карам без проблем, а сега в рамките на четири месеца се случва два пъти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив.

 

Мисля че не го оправят, или казано по-точно не знаят какво му е, за да го оправят. Рецидив по само себе си означава, че не са намирали локализация на проблема. Най-точно казано - изчистват клапата, но тя пак се зацапва? Въпроса е от какво се зацапва и от къде идва тази мръсотия?

Там трябва да се локализира. Клапата не може да работи 2 месеца и после пак да не работи...

Аз мисля, че има пробив някъде на въздух. Той се нагнетява отнякъде, но клапата не сработва в нормални граници.

Проверихте ли го това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив...
Ако има EGR просто го изолирай - вкарва маслени пари обратно в турбото.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не го оправят, или казано по-точно не знаят какво му е, за да го оправят.

Абсолютно възможно е това което казваш. Директно задавам въпрос, ти къде би ми препоръчал да отида за да ми решат проблема?

 

Има EGR. При това положение ако вкарва обратно маслени пари не трябва ли турбинката да е омаслена, защото тя е обсолютно чиста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Естествено че има ERG, но не е в него проблема...

Защо не отидеш при Пламен (DJ Tymbi) да ти го оправи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не отидеш при Пламен (DJ Tymbi) да ти го оправи?

Може да прозвучи смешно но би ли ми дал кординати или някакъв линк кадето ги има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето профила му. Пиши му лично съобщение. Надявам се да няма нищо против. :)

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Автомобила го купих нов 2003г. и пет години го карам без проблем, а сега в рамките на четири месеца се случва два пъти.
Нов ли си го купил 2003, и на какви километри е ???....Малко е рано за друга турбина, но ако се установи че е от нея, обади се на лични.......Цената е в пъти-по ниска от тази която са ти казали.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен оправи проблема, поне засега. Явно напролет ще трябва обстойно почистване на всички маркучета и вакум клапани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
  • преди 9 години ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...