ZULU Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Здравейте, този проблем ми се появява за втори път тази година и е изключително неприятно :( Случва се следното при движение на автомобила в един момент светва лампата на двигателя и влиза в авариен режим ( не знам каква точно е намесата на комп. но ефекта е все едно изключва турбо ). Първия път се случи през лятото, веднага отидох в бившия сервиз на Ратола (след Горубляне), там на тестера остановиха че грешката записана в комп. - TURBO OVERBOOST (или нещо такова, не помня точно и кода) след което установиха че вакум клапана на турбото е блокирал. Както се сещате до тоя момент постоянно ми се натякваше че трябва да свиквам с мисълта за нов турбо компресор и съответно около -3000лв. Както и да е, при разглобяване на турбото се оказа че геометрията му е идеална и изобщо си е в много добро състояние и след почистване и раздвижване на въпросния вакум клапан всичко се оправи... до момента в който се случва авсолютно същото нещо. За пръв път чувам за подобен проблем но по интересното е че и в сервиза явно не се бяха сблъсквали с подобен случай. За информация двигателя е 4D56 с електронна нагнетателна помпа и е в изпълнение 133кс. , интересното е че турбото няма нищо общо с другите компресори които Мицубиши слага на 4D56, доста по голямо е с други присъединителни фланци и май изобщо не е Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2008 Проблема е, че се зацапва вакум клапата. Даването на грешка на ЕКУ-то вероятно идва от там, а може и в някоя хлабава връзка или пробив от някъде по турбото.Ако отидеш и пак почистят клапата, изчистят грешката оправя ли се проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 1 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2008 Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Автомобила го купих нов 2003г. и пет години го карам без проблем, а сега в рамките на четири месеца се случва два пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2008 Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Мисля че не го оправят, или казано по-точно не знаят какво му е, за да го оправят. Рецидив по само себе си означава, че не са намирали локализация на проблема. Най-точно казано - изчистват клапата, но тя пак се зацапва? Въпроса е от какво се зацапва и от къде идва тази мръсотия?Там трябва да се локализира. Клапата не може да работи 2 месеца и после пак да не работи...Аз мисля, че има пробив някъде на въздух. Той се нагнетява отнякъде, но клапата не сработва в нормални граници.Проверихте ли го това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив...Ако има EGR просто го изолирай - вкарва маслени пари обратно в турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 1 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2008 Мисля че не го оправят, или казано по-точно не знаят какво му е, за да го оправят.Абсолютно възможно е това което казваш. Директно задавам въпрос, ти къде би ми препоръчал да отида за да ми решат проблема? Има EGR. При това положение ако вкарва обратно маслени пари не трябва ли турбинката да е омаслена, защото тя е обсолютно чиста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2008 Естествено че има ERG, но не е в него проблема...Защо не отидеш при Пламен (DJ Tymbi) да ти го оправи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 1 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2008 Защо не отидеш при Пламен (DJ Tymbi) да ти го оправи?Може да прозвучи смешно но би ли ми дал кординати или някакъв линк кадето ги има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2008 Ето профила му. Пиши му лично съобщение. Надявам се да няма нищо против. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Да, точно по този начин го оправят, но се получава рецидив. Автомобила го купих нов 2003г. и пет години го карам без проблем, а сега в рамките на четири месеца се случва два пъти.Нов ли си го купил 2003, и на какви километри е ???....Малко е рано за друга турбина, но ако се установи че е от нея, обади се на лични.......Цената е в пъти-по ниска от тази която са ти казали..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 4 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2008 Пламен оправи проблема, поне засега. Явно напролет ще трябва обстойно почистване на всички маркучета и вакум клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy Публикувано 29 март 2010 Сподели Публикувано 29 март 2010 Аз имам същия проблем,как да се свържа с Пламен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Аз имам същия проблем,как да се свържа с Пламен? Пост номер 9 на тази тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niyazi Публикувано 5 август 2019 Сподели Публикувано 5 август 2019 И аз имам същия проблем върви до 3000 об. И забива понякога светва и чека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.