Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги, понеже съм бос с английския бих Ви помолил за малко превод на един "малък" текст.

Много ми хареса едно изпълнение с Галант като моя и почнах да се замислям.

Ето и текста, ще дам линк по добре ще бъде

http://www.cardomain.com/ride/2642103/2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://translate.google.com/ ; за техническите термини виж Уикипедията, и ако нещо специфично не ти е ясно - пиши ми ЛС. Само че тази вечер съм на работа и за големи текстове просто няма да имам време.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да повдигна малко темата :icon_blush: :icon_crying:

Не съм те забравила,почвам .Днес имах много работа,но ти обещавам,че тая вечер ще го имаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, ти с VR-4 ли ще ни сюрпризираш?

Нали Ви казах, че от известно време ма захапа мухата за по бърз и спортен автомобил.Гледах едно ГТ3000, но за съжеление беше грохнало а пък и акциза............Та нали си имам аз един Хамерикански Галант и реших малко да го пипна.Така изрових този от линка, много се изкефих, направо с влюбих в това изпълнени.На ясно съм че ще струва много пари.Мисля за една годинка(живот и здраве)да се пробвам да пипна моя Галант така.

Малко ми е информацията, но съм сигурен че тука сред Вас приятели ще я получа.

Според мен този Галант не VR-4, а може би греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нe e VR4, това си е точно като твоя галант, но е с турбочарджър ;) 2.4i

 

Ето превода от мен - мисля, че ще можеш да следиш кое и как става. Втората страница не съм я превел понеже са компонентите, които е сменил и самите модификации.

 

1. Това е моят 2001 2.4i Mitsubishi Galant (с търбочарджър)!!. Работя върху мотора на последък и купето – мотора не е даже близо до завършване. Имам още много неща да слагам, работата по купето е друга история, харесва ми да така, но след като го боядисам ще почна да слагам всичко – като карбонов капак и тн. Продължавам да купувам още неща и да правя подобрения по купето и затова не е боядисан още. Благодаря, че отделихте време да погледнете моят Галант. Ако имате някакви мнения и препоръки ми пишете и ще гледам да ви отговоря възможно най-скоро.

2. Това е Cyber 2 Body Kit ( продава се нета и специално eBay ) – промених предната броня със носа и двате дупки тип Ево под него.

3. Задната броня на боди кита ми изглеждаше доста проста, така че както направих със предната броня промених и задната като изрязах 6 дупки, както се вижда по-долу.

4. Ето няколко снимки, които са снимани не отдавна – както виждате съм поработил още по нещата под капака от последния път – взех KOYO Racing радиатор за Ево (преработен), 2 високо производителни вентилатора (перки), голям охладител за „tramsission” (не успях да го преведа това??), хромирани капачки, жълти акумулатор „Optima”, 6 измервателни уреда в колата (снимки по-късно), boost control, автоматична спортна трансмисия степен 3 от „Level 10” от Джърсий (определено ги препоръчвам, страхотна работа свършиха, струваше над 5000$, но си заслужаваше, може да издържи над 800 к.с.) по-голям интеркулер, нов SSQBOV, регулатор за гориво и измервателен уред, AEM Piggy Back, променен капак на кутия за бушони (fuse box cover), oil catch can и даже махнах климатика.

Още нещо – направих всичките – колектори, топлата част на турбината, down pipe-а, flex pipe-а и тръбата на westgate-а – с керамично покритие за да задържат повечето топлина вътре.

Ще продавам целия турбо комплект от колектора до ауспуха много скоро – в много добро състояние е и повярвайте ми ... върши си работата.. причината...искам повече ;)ако има заинтересован да пише.

5. Добавих – KYB AGX Struts амортисьори и TEIN S Tech. спортни пружини ( предни 1.7 инча, задни 1.3 инча)

6. Лепенки, Нови 19” 8.5 Tenzo M черни със червен борд – оффсет 45 и TOYO Proxes гуми

7. Получих си новите JDM VR4 халогени.

8. Честно – хареса ми как S Tech.-а свали колата, така че Аз и Neteru (…) закарахме Галантите при един негов приятел и срязахме пружините, както виждате колата се смъкна с още и возията е много по-добре.. има “bounce” и „rebounce” и всичко.

12000 H7 лилави HID xenon крушки.

9. Сложиш Brembo апарати от Evo 8, Stop Teck SS Brake lines, Rays Volks комплект червени винтове, Hawk Brake накладки и големи спирачни дискове Brembo Slotted Rotors.

10. Мам*******у. Спирачни апарат на Brembo-то опира и се търка в джантата, така че ще трябва да сложа 5мм отстояние – ще сложа снимки като отрсраня този малък проблем.

11. 5мм изобщо не проработи затова го върнах и взех 15мм.

12. Отидох до моргата с Neteru и взех кабел за ръчната спирачка и главина от V6 Галант за смяната на задните барабани с дискове.

13. С баща ми се захванхме да сменяме задните барабани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втората страница не съм я превел понеже са компонентите, които е сменил и самите модификации.

 

1. Отидох до моргата с Neteru и взех кабел за ръчната спирачка и главина от V6 Галант за смяната на задните барабани с дискове.

13. С баща ми се захванхме да сменяме задните барабани.

Мога ли да те помоля за превод и на другата страничка, точно модификациите ма вълнуват.

 

П.С. Към модераторите, моля да преместите темата "тунинг...."раздел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, вече ми е по ясно........

Мисля да започна с окачването като начало, и паралелно ще потръчам и оптичния тунинг.

Има един малък проблем, идея си нямам как да ги поръчам и дали ще уцеля точно това което ми трябва за МОЯТА кола :icon_blush:

Някой от Вас приятелимои имали опит в тези неща???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще продължа с превода ;) щом искаш и модификациите ;) - по окачването мога от части да ти помогна понеже вече доста научих докато си поръчам спортното окачване и докато се монтира :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще продължа с превода ;) щом искаш и модификациите ;) - по окачването мога от части да ти помогна понеже вече доста научих докато си поръчам спортното окачване и докато се монтира :good:

С окачването мисля да започна, първо амортесьори и пружини и разбирасе 18 или 19 цола джанти, а след това и сполерите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За окачването, ако мислиш да копираш от горния звяр, мисля че Поли може да ти съдейства много. Между другото точно тази комбинация от пружини Tein с амортисьори KYB AGX е доста популярна сред Мицу феновете зад океана :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за втория пореден пост, но се забавих с едит-а и системата ме отхвърли. :rolleyes:

 

А ето и превода:

 

Модификации

 

Двигател

 

Премахнат климатик

 

Премахнат автопилот

 

АЕМ контролер на горивото и запалването

 

ARP болтове на главата

 

ARP болтове на блока

 

ARP биелни болтове

 

AEROMOTIVE регулируем клапан за налягане на горивото

 

4" преходник за въздушния филтър

 

Алуминиев капак на въздушния филтър

 

Сини и червени скоби за маркучите

 

CP ковани бутала

 

(Керамично покритие) - за изброените по-долу

 

Капак за акумулатора

 

Предпазен панел за горещата част на турбината

Скоба за сервото на волана

 

Турбо даунпайп

 

Турбо изпускателни колектори

 

Изходна тръба на уейстгейта

 

COMETIC гарнитура на главата

 

Биелни лагери

 

Права тръба за генерацията на 2.5"

 

Поръчков "Diamond Plate" капак на кутията с предпазителите

 

Поръчкова боя на коша на двигателя

 

EAGLE MFG ковани биели

 

Голям интеркулер за преден монтаж, отвор на 4"

 

GREDDY капачка за маслото

 

GARETT T/4 турбина

 

HKS капачка за радиатора

 

HKS блоуоф клапан (нов дизайн)

 

HKS фланец за блоуоф-а клапана

 

NGK свещи с меден електрод

 

K&N въздушен филтър с голям поток

 

K&N Performance Gold маслен филтър

 

KOYO състезателен алуминиев радиатор (преработен от EVO 8)

 

MAGNECOR 8мм кабели за свещи

 

Контролер за надува с ръчно регулиране

 

Маслено резервоарче (осигурява мазане и при екстремни завои :icon_blush: )

 

PARMAN перка за охлаждане на радиатора 10" изтегляща

 

PARMAN перка за охлаждане на радиатора 12" вкарваща

 

Армирани маркучи с оплетка от неръждаема стомана

 

TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за спирачна течност

 

TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за хидравлична течност

 

TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за течност за чистачките

 

TENZO-R гърне с обгорен край

 

TREADSTONE алуминиеви тръби за интеркулера на 3"

 

TREADSTONE алуминиев капак за турбината

 

TREADSTONE скоби за маркучите

 

TREADSTONE силиконови маркучи

 

VALVOLINE синтетично масло

 

WALBRO 255 л./ч. бензинова помпа

 

XSPOWER уейстгейт

 

Махнат катализатор

 

MELLING маслена помпа

 

550cc инжектори STi

 

 

Скоростна кутия

 

FLEX-A-LITE голям 6-пасов кулер за скоростна кутия

 

PTS подсилена скоростна кутия (billet proof по принцип си е специфичен термин за машинна обработка, не знам как е точно на български, но разликата като цяло е, че частите не се леят а се отсичат или нещо подобно :icon_blush: )

 

PTS високопроизводителен редуктор

 

PTS хидравлична система

 

PTS зацепваща клапа + супер соленоид

 

PTS Performance Master Kit :icon_blush: (предполагам втулки, семеринги и т.н. за конверсията)

 

PTS супер маслена помпа

 

PTS емулатор за отстраняване на код за грешка от скоростната кутия

 

PTS каре

 

 

Окачване

 

EIBACH Camber kit (позволява регулиране ъгъла на camber-a) преден

 

EIBACH Camber kit (позволява регулиране ъгъла на camber-a) заден

 

FREEDOM DESIGN разпънка

 

KYB AGX амортисьори

 

TEIN S-Tech ниски пружини

 

 

Спирачки

 

BREMBO нарязани дискове (предни и задни)

 

BREMBO спирачни апарати (предни и задни)

 

H&R 15mm фланци

 

STOP TECH армирани спирачни маркучи от неръждаема стомана (предни и задни)

 

HAWK PERFORMANCE HPS накладки (предни и задни)

 

Конверсия (към по-големи– на задните дискове)

 

VALVOLINE DOT-4 спирачна течност

 

 

Интериор

 

AC AUTOTECHNIC затъмнени уреди:

 

Air-Fuel Ratio - измерва колко е богата горивната смес

 

Надув на турбината

 

Налягане на горивото

 

Температура на горивото

 

Напрежение

 

Температура на водата

 

CARBON CREATIONS карбонова конзола за 3 уреда

 

JDM странична конзола за колонката за 3 уреда

 

JDM запалка

 

Diamond Plate стелки

 

MATRIX хромиран пожарогасител

 

TYPE-R капак за огледалото за задно виждане

 

 

Екстериор

 

Черно фолио на стъклата - 15%

 

12000К ксенон (лилаво)

 

Стикери ...

 

JDM VR-4 цели фарове

 

TYC черни стопове

 

VIS Cyber 2 бодикит

 

F1 калници от фибростъкло

 

 

Аудио и забавление

 

JVC плейър

 

 

Джанти и гуми

 

TENZO-R Type-M джанти, черни с червен борд, 19" 8,5J

 

Toyo Proxes 235/35/19

 

Rays Volks червени болтове

 

 

Друга електроника

 

GREDDY турбо-таймер

 

OPTIMA Yellow Top акумулатор

 

JDM кабели за масата

 

 

********

 

 

Ами това е, криво-ляво съм го превел. Предварително се извинявам ако има дребни неточности, но го направих "на крак" в офиса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да знае кой се занимава с внос от Америка на авточасти?

Говоря за пружини и амортесьори KYB AGX.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, ето и аз съм вече готов/до някъде/ с ходовата част на Галанта/американския/

Амортесьори KYB-AGX от еклипс, регулируеми до 4 степени.

Пружини Tein Lowering Springs, които понижиха колата отпред с 44 мм. и задницата с34 мм.

За съжеление комфорта се изпари на секундата, но ако знаете как влиза в завой!?Немога да Ви опиша.

Снимки ще има след като монтирам летните джанти.

Поздрави на всички.

 

П.С.Следваща стъпка: спирачна система, по големи дискове и много ама много винтилирани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито ;) Аз като знам как влизам в завоите се сещам за теб ;) и между другото - казах ли ти за комфорта :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито ;) Аз като знам как влизам в завоите се сещам за теб ;) и между другото - казах ли ти за комфорта :P

Комфорт?! Какво ти пука за комфорта, нали завоите вече не са чак толква остри :icon_angel:

http://picasaweb.google.com/russianpleven/...676147498565858

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление комфорта се изпари на секундата, но ако знаете как влиза в завой!?Немога да Ви опиша.
Аз ще опиша вместо тебе.......

Влиза в завоя като трамвай, ама и возията му е същата....... :lol: :D :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще опиша вместо тебе.......

Влиза в завоя като трамвай, ама и возията му е същата....... :lol: :D :lol:

Скороста ще е малко по различна от тази на трамвая :mitsu-smiley:

И като се заговорихме за тези неща, искам да питам нещо. Очакваш ли скоро контейнер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скороста ще е малко по различна от тази на трамвая :mitsu-smiley:

И като се заговорихме за тези неща, искам да питам нещо. Очакваш ли скоро контейнер?

Абе те американските Галанти, и на скорост го докарват горе долу колкото трамвая, ама карай...... :P .... :lol:

 

По въпроса ти : да очаквам април или май, но дай да преминем на ЛС, да не спамим темата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да помоля знаещите и вещите в занаята да препоръчат свестни спирачни дискове+ спирачни апарати, ако може и да в разумни ценови нива ще супер.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе те американските Галанти, и на скорост го докарват горе долу колкото трамвая, ама карай...... :P .... :lol:

 

Тези думи ще ги запомня приятелю мой, след като ми дишаш прахоляка ще ти ги припомня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...