bate_pleven Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Колеги, понеже съм бос с английския бих Ви помолил за малко превод на един "малък" текст.Много ми хареса едно изпълнение с Галант като моя и почнах да се замислям.Ето и текста, ще дам линк по добре ще бъде http://www.cardomain.com/ride/2642103/2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sir LANCERot Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 http://translate.google.com/ ; за техническите термини виж Уикипедията, и ако нещо специфично не ти е ясно - пиши ми ЛС. Само че тази вечер съм на работа и за големи текстове просто няма да имам време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Bate_pleven, аз съм насреща ;) само, че нещо сайта не ми се отваря, но от утре го почвам :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 25 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Аз да повдигна малко темата :icon_blush: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Аз да повдигна малко темата :icon_blush: :icon_crying:Не съм те забравила,почвам .Днес имах много работа,но ти обещавам,че тая вечер ще го имаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 25 ноември 2008 Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Вальо, ти с VR-4 ли ще ни сюрпризираш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 25 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2008 Вальо, ти с VR-4 ли ще ни сюрпризираш?Нали Ви казах, че от известно време ма захапа мухата за по бърз и спортен автомобил.Гледах едно ГТ3000, но за съжеление беше грохнало а пък и акциза............Та нали си имам аз един Хамерикански Галант и реших малко да го пипна.Така изрових този от линка, много се изкефих, направо с влюбих в това изпълнени.На ясно съм че ще струва много пари.Мисля за една годинка(живот и здраве)да се пробвам да пипна моя Галант така.Малко ми е информацията, но съм сигурен че тука сред Вас приятели ще я получа.Според мен този Галант не VR-4, а може би греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Нe e VR4, това си е точно като твоя галант, но е с турбочарджър ;) 2.4i Ето превода от мен - мисля, че ще можеш да следиш кое и как става. Втората страница не съм я превел понеже са компонентите, които е сменил и самите модификации. 1. Това е моят 2001 2.4i Mitsubishi Galant (с търбочарджър)!!. Работя върху мотора на последък и купето – мотора не е даже близо до завършване. Имам още много неща да слагам, работата по купето е друга история, харесва ми да така, но след като го боядисам ще почна да слагам всичко – като карбонов капак и тн. Продължавам да купувам още неща и да правя подобрения по купето и затова не е боядисан още. Благодаря, че отделихте време да погледнете моят Галант. Ако имате някакви мнения и препоръки ми пишете и ще гледам да ви отговоря възможно най-скоро.2. Това е Cyber 2 Body Kit ( продава се нета и специално eBay ) – промених предната броня със носа и двате дупки тип Ево под него.3. Задната броня на боди кита ми изглеждаше доста проста, така че както направих със предната броня промених и задната като изрязах 6 дупки, както се вижда по-долу.4. Ето няколко снимки, които са снимани не отдавна – както виждате съм поработил още по нещата под капака от последния път – взех KOYO Racing радиатор за Ево (преработен), 2 високо производителни вентилатора (перки), голям охладител за „tramsission” (не успях да го преведа това??), хромирани капачки, жълти акумулатор „Optima”, 6 измервателни уреда в колата (снимки по-късно), boost control, автоматична спортна трансмисия степен 3 от „Level 10” от Джърсий (определено ги препоръчвам, страхотна работа свършиха, струваше над 5000$, но си заслужаваше, може да издържи над 800 к.с.) по-голям интеркулер, нов SSQBOV, регулатор за гориво и измервателен уред, AEM Piggy Back, променен капак на кутия за бушони (fuse box cover), oil catch can и даже махнах климатика.Още нещо – направих всичките – колектори, топлата част на турбината, down pipe-а, flex pipe-а и тръбата на westgate-а – с керамично покритие за да задържат повечето топлина вътре.Ще продавам целия турбо комплект от колектора до ауспуха много скоро – в много добро състояние е и повярвайте ми ... върши си работата.. причината...искам повече ;)ако има заинтересован да пише.5. Добавих – KYB AGX Struts амортисьори и TEIN S Tech. спортни пружини ( предни 1.7 инча, задни 1.3 инча)6. Лепенки, Нови 19” 8.5 Tenzo M черни със червен борд – оффсет 45 и TOYO Proxes гуми7. Получих си новите JDM VR4 халогени.8. Честно – хареса ми как S Tech.-а свали колата, така че Аз и Neteru (…) закарахме Галантите при един негов приятел и срязахме пружините, както виждате колата се смъкна с още и возията е много по-добре.. има “bounce” и „rebounce” и всичко.12000 H7 лилави HID xenon крушки.9. Сложиш Brembo апарати от Evo 8, Stop Teck SS Brake lines, Rays Volks комплект червени винтове, Hawk Brake накладки и големи спирачни дискове Brembo Slotted Rotors.10. Мам*******у. Спирачни апарат на Brembo-то опира и се търка в джантата, така че ще трябва да сложа 5мм отстояние – ще сложа снимки като отрсраня този малък проблем.11. 5мм изобщо не проработи затова го върнах и взех 15мм.12. Отидох до моргата с Neteru и взех кабел за ръчната спирачка и главина от V6 Галант за смяната на задните барабани с дискове.13. С баща ми се захванхме да сменяме задните барабани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 26 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Втората страница не съм я превел понеже са компонентите, които е сменил и самите модификации. 1. Отидох до моргата с Neteru и взех кабел за ръчната спирачка и главина от V6 Галант за смяната на задните барабани с дискове.13. С баща ми се захванхме да сменяме задните барабани.Мога ли да те помоля за превод и на другата страничка, точно модификациите ма вълнуват. П.С. Към модераторите, моля да преместите темата "тунинг...."раздел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Неговият превод е доста по-добър.Аз не мога,да се оправя с термините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 26 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Така, вече ми е по ясно........Мисля да започна с окачването като начало, и паралелно ще потръчам и оптичния тунинг.Има един малък проблем, идея си нямам как да ги поръчам и дали ще уцеля точно това което ми трябва за МОЯТА кола :icon_blush: Някой от Вас приятелимои имали опит в тези неща??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Утре ще продължа с превода ;) щом искаш и модификациите ;) - по окачването мога от части да ти помогна понеже вече доста научих докато си поръчам спортното окачване и докато се монтира :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 27 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Утре ще продължа с превода ;) щом искаш и модификациите ;) - по окачването мога от части да ти помогна понеже вече доста научих докато си поръчам спортното окачване и докато се монтира :good:С окачването мисля да започна, първо амортесьори и пружини и разбирасе 18 или 19 цола джанти, а след това и сполерите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 За окачването, ако мислиш да копираш от горния звяр, мисля че Поли може да ти съдейства много. Между другото точно тази комбинация от пружини Tein с амортисьори KYB AGX е доста популярна сред Мицу феновете зад океана :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 Съжалявам за втория пореден пост, но се забавих с едит-а и системата ме отхвърли. :rolleyes: А ето и превода: Модификации Двигател Премахнат климатик Премахнат автопилот АЕМ контролер на горивото и запалването ARP болтове на главата ARP болтове на блока ARP биелни болтове AEROMOTIVE регулируем клапан за налягане на горивото 4" преходник за въздушния филтър Алуминиев капак на въздушния филтър Сини и червени скоби за маркучите CP ковани бутала (Керамично покритие) - за изброените по-долу Капак за акумулатора Предпазен панел за горещата част на турбинатаСкоба за сервото на волана Турбо даунпайп Турбо изпускателни колектори Изходна тръба на уейстгейта COMETIC гарнитура на главата Биелни лагери Права тръба за генерацията на 2.5" Поръчков "Diamond Plate" капак на кутията с предпазителите Поръчкова боя на коша на двигателя EAGLE MFG ковани биели Голям интеркулер за преден монтаж, отвор на 4" GREDDY капачка за маслото GARETT T/4 турбина HKS капачка за радиатора HKS блоуоф клапан (нов дизайн) HKS фланец за блоуоф-а клапана NGK свещи с меден електрод K&N въздушен филтър с голям поток K&N Performance Gold маслен филтър KOYO състезателен алуминиев радиатор (преработен от EVO 8) MAGNECOR 8мм кабели за свещи Контролер за надува с ръчно регулиране Маслено резервоарче (осигурява мазане и при екстремни завои :icon_blush: ) PARMAN перка за охлаждане на радиатора 10" изтегляща PARMAN перка за охлаждане на радиатора 12" вкарваща Армирани маркучи с оплетка от неръждаема стомана TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за спирачна течност TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за хидравлична течност TEARSTONE PERFORMANCE хромирана капачка за съдчето за течност за чистачките TENZO-R гърне с обгорен край TREADSTONE алуминиеви тръби за интеркулера на 3" TREADSTONE алуминиев капак за турбината TREADSTONE скоби за маркучите TREADSTONE силиконови маркучи VALVOLINE синтетично масло WALBRO 255 л./ч. бензинова помпа XSPOWER уейстгейт Махнат катализатор MELLING маслена помпа 550cc инжектори STi Скоростна кутия FLEX-A-LITE голям 6-пасов кулер за скоростна кутия PTS подсилена скоростна кутия (billet proof по принцип си е специфичен термин за машинна обработка, не знам как е точно на български, но разликата като цяло е, че частите не се леят а се отсичат или нещо подобно :icon_blush: ) PTS високопроизводителен редуктор PTS хидравлична система PTS зацепваща клапа + супер соленоид PTS Performance Master Kit :icon_blush: (предполагам втулки, семеринги и т.н. за конверсията) PTS супер маслена помпа PTS емулатор за отстраняване на код за грешка от скоростната кутия PTS каре Окачване EIBACH Camber kit (позволява регулиране ъгъла на camber-a) преден EIBACH Camber kit (позволява регулиране ъгъла на camber-a) заден FREEDOM DESIGN разпънка KYB AGX амортисьори TEIN S-Tech ниски пружини Спирачки BREMBO нарязани дискове (предни и задни) BREMBO спирачни апарати (предни и задни) H&R 15mm фланци STOP TECH армирани спирачни маркучи от неръждаема стомана (предни и задни) HAWK PERFORMANCE HPS накладки (предни и задни) Конверсия (към по-големи– на задните дискове) VALVOLINE DOT-4 спирачна течност Интериор AC AUTOTECHNIC затъмнени уреди: Air-Fuel Ratio - измерва колко е богата горивната смес Надув на турбината Налягане на горивото Температура на горивото Напрежение Температура на водата CARBON CREATIONS карбонова конзола за 3 уреда JDM странична конзола за колонката за 3 уреда JDM запалка Diamond Plate стелки MATRIX хромиран пожарогасител TYPE-R капак за огледалото за задно виждане Екстериор Черно фолио на стъклата - 15% 12000К ксенон (лилаво) Стикери ... JDM VR-4 цели фарове TYC черни стопове VIS Cyber 2 бодикит F1 калници от фибростъкло Аудио и забавление JVC плейър Джанти и гуми TENZO-R Type-M джанти, черни с червен борд, 19" 8,5J Toyo Proxes 235/35/19 Rays Volks червени болтове Друга електроника GREDDY турбо-таймер OPTIMA Yellow Top акумулатор JDM кабели за масата ******** Ами това е, криво-ляво съм го превел. Предварително се извинявам ако има дребни неточности, но го направих "на крак" в офиса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 4 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2008 Колеги някой да знае кой се занимава с внос от Америка на авточасти?Говоря за пружини и амортесьори KYB AGX. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Я пиши на mario64. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Здравейте, ето и аз съм вече готов/до някъде/ с ходовата част на Галанта/американския/Амортесьори KYB-AGX от еклипс, регулируеми до 4 степени.Пружини Tein Lowering Springs, които понижиха колата отпред с 44 мм. и задницата с34 мм.За съжеление комфорта се изпари на секундата, но ако знаете как влиза в завой!?Немога да Ви опиша.Снимки ще има след като монтирам летните джанти.Поздрави на всички. П.С.Следваща стъпка: спирачна система, по големи дискове и много ама много винтилирани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Честито ;) Аз като знам как влизам в завоите се сещам за теб ;) и между другото - казах ли ти за комфорта :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Честито ;) Аз като знам как влизам в завоите се сещам за теб ;) и между другото - казах ли ти за комфорта :PКомфорт?! Какво ти пука за комфорта, нали завоите вече не са чак толква остри :icon_angel: http://picasaweb.google.com/russianpleven/...676147498565858 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 За съжеление комфорта се изпари на секундата, но ако знаете как влиза в завой!?Немога да Ви опиша.Аз ще опиша вместо тебе.......Влиза в завоя като трамвай, ама и возията му е същата....... :lol: :D :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Аз ще опиша вместо тебе.......Влиза в завоя като трамвай, ама и возията му е същата....... :lol: :D :lol:Скороста ще е малко по различна от тази на трамвая :mitsu-smiley:И като се заговорихме за тези неща, искам да питам нещо. Очакваш ли скоро контейнер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Скороста ще е малко по различна от тази на трамвая :mitsu-smiley:И като се заговорихме за тези неща, искам да питам нещо. Очакваш ли скоро контейнер?Абе те американските Галанти, и на скорост го докарват горе долу колкото трамвая, ама карай...... :P .... :lol: По въпроса ти : да очаквам април или май, но дай да преминем на ЛС, да не спамим темата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Здравейте.Искам да помоля знаещите и вещите в занаята да препоръчат свестни спирачни дискове+ спирачни апарати, ако може и да в разумни ценови нива ще супер.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Абе те американските Галанти, и на скорост го докарват горе долу колкото трамвая, ама карай...... :P .... :lol: Тези думи ще ги запомня приятелю мой, след като ми дишаш прахоляка ще ти ги припомня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.