МИХТИ Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Здравейте колеги, имам проблем :help: Не знам от кое място се проверява нивото на маслото в скоростната кутия :icon_hmm: А другия ми проблем е, че искам да си сменя маслото, но не мога да разбера от кое място се налива :confused1: А поне си мисля че знам къде е пробката за оттичането му. Поправете ме ако греша, обаче мисля, че е до мястото, където влиза щангата на скоростния лост. В тази зона има един стърчащ болт и мисля, че е от там :icon_n_ermm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2008 :icon_clap: :icon_dance: :icon_thumbup: Благодаря колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Отивай при Пламен (DJ Tymbi) ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Отивай при Пламен (DJ Tymbi) ! И аз се сетих за това, ама съм много сложен с времето. А колата ми трябва :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 и аз се сетих за това ама съм много сложен с времето,а колата ми трябва :icon_crying:После може и да почакаш дълго време и доста пари като я скапеш ................Пробката за източване на маслото ти е за ключ 27 (или 24, не си спомням точно) по това ще се ориентираш кой болт да развиеш.......... пробката за наливане на маслото ти е ключ 17 и се намира горе долу на една линия с долната помпа на съединителя............. с какво ще налееш новото масло??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 После може и да почакаш дълго време и доста пари като я скапеш ................Пробката за източване на маслото ти е за ключ 27 ( или 24 , не си спомням точно) по това ще се ориентираш кой болт да развиеш..........пробката за наливане на маслото ти е ключ 17 и се намира горе долу на една линия с долната помпа на съединителя.............с какво ще налееш новото масло???27-е точният ключ.... :D А пробката е на диференциала, под вътрешното каре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 :spam: И в тоя ред мисли харесвате ли Mobil 1 за масло за скоростите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 :spam: И в тоя ред мисли харесвате ли Mobil 1 за масло за скоростите ?Не......... недей слага това масло, каква ирония....... току-що пак си смених маслото в кутията, тъй като бях с въпросното Мобил и го траях точно 200 км. и го изхвърлих.............. просто Мобил-а е гръцко рафинирано масло.......... само така си обяснявам този факт.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbilly Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 "Не......... недей слага това масло, каква ирония....... току-що пак си смених маслото в кутията, тъй като бях с въпросното Мобил и го траях точно 200 км. и го изхвърлих.............. просто Мобил-а е гръцко рафинирано масло.......... само така си обяснявам този факт.........." А кое масло е най-подходящо и от къде е най-добре да се вземе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 "Не......... недей слага това масло, каква ирония....... току-що пак си смених маслото в кутията, тъй като бях с въпросното Мобил и го траях точно 200 км. и го изхвърлих.............. просто Мобил-а е гръцко рафинирано масло.......... само така си обяснявам този факт.........."А кое масло е най-подходящо и от каде е наи добре да се вземе?Кастрол, пълна синетика. Купува се от вносителя - Мотобул. Не съм сигурен, че цената ще ти хареса.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbilly Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Кастрол, пълна синетика. Купува се от вносителя- Мотобул. Не съм сигурен, че цената ще ти хареса.... :icon_thumbup: Благодаря за инфото, а относно цената смятам, че за Галантчето или най-доброто или нищо, тоест цената няма никакво значение.Още веднъж хиляди благодарности за информацията. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Преди няколко дена правих ремонт на скоростната кутия . Става въпрос за 2.5 V6 97 година . Смених всичките 6 лагера на скоростната кутия, като лагерите излязоха 740 лв всичките. Единия от тях - най-скъпия струва 170 лв, докато останалите са по-евтини. Всичките са оригинални на Митцубиши . Включително смених и комплект съединител (450 лв) и в момента колата върви като електричка, не се чува. Колкото до маслото - сложих от абсолютно същото Кастрол пълна синтетика, литъра е 27 лв, като ръчната скоростна кутия по каталог събира 2.2 литра . Ами това е от мен, хайде със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Преди няколко дена правих ремонт на скоростната кутия . Става въпрос за 2.5 v6 97 година . Смених всичките 6 лагера на скоростната кутия като лагерите излязоха 740 лв всичките , единия от тях най-скъпия струва 170 лв докато останалите са по евтини всичките са оригинални на митцубиши . Включително смених и комплект съединител (450 лв) и вмомента колата върви като електричка , не се чува , колкото до маслото сложих от абсолютно същото Кастрол пълна синтетика литъра е 27 лв като ръчната скоростна кутия по каталог събира 2.2 литра . Ами това е от мен айде със здравеЕгати тежките цифри. Същите части, които аз си купих от САЩ, ми струваха наполовина.... също толкова оригинални и абсолютно аналогични. Имал ли бол пари, платил си, както се казва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Колеги, лека корекция. 440 лв са 6-те лагера, съжалявам, вместо 4 съм написал 7. Иначе с доливането на масло и труда на майстора тоест + 250 лв, работата пак отива нататък Но лагерите са 440 лв прощавайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantcho Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Пичове, не искам да обиждам никой! Карам Японски коли с автоматични скоростни кутии от 20 години, но в България мога да кажа кои са Корифеите на автоматите: Вальо - Джемини (не работи, само управлява сервиза), Коко - Бистришко шосе (не работи, само управлява сервиза) и имаше един пич в сервиз Нисан, който беше на Бистришко шосе, после се премести в сервиза в Студентски град, загубих координатитe, обаче беше УНИКАЛЕН на японските автоматици и вариоматици. Да не говорим за механичните ск. кутии. Правил ми е 3 автомата и 2 механични кутии, още работят като Швейцарски часовници и до днес. Мисля че се казваше Ивайло и ми е правил и скорости и на Инфинити . Ултра светнат, ако някой го познава да даде координати, защото се загуби този човек, а е много ценен !!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.