Премини към съдържание

Galantcho

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За Galantcho

  • Рожден ден 01/06/1972

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Галант

Galantcho's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Galantcho

    Помощ!

    Колеги сонда №2 работи само докато се загрее катализатора, след това компютъра на двигателя не се интересува за нейните показания, ако гледате текущи показания и виждате че тя е ленива или дава некоректни показания по отношение на волтаж не се лъжете. Ролята на сонда №2 е определяща само когато ДВГ е студен. Т.е. ако имате грешка в сонда №2 блок 2 и ви свети Чека на двигателя значи, че тази сонда не работи коректно (при незагрял автомобил) и трябва да се смени, което е много рядко срещано явление. При условие, че свети чека на двигателя когато колата работи на газ и набива грешка за сонда, 1000% има проблем със сонда В1, която е преди катализатора или в него. Това говори за некоректно смесообразуване, при което обратната връзка изход-вход не може да бъде вкарана в матрицата на корекцията от сондата. При газовите уредби по-добре обърнете внимание на смесообразуването. Това е моето мнение. Не купувайте излишни медикаменти за автомобила, а проверете къде е проблема !!!
  2. Galantcho

    Скоростна кутия

    Пичове, не искам да обиждам никой! Карам Японски коли с автоматични скоростни кутии от 20 години, но в България мога да кажа кои са Корифеите на автоматите: Вальо - Джемини (не работи, само управлява сервиза), Коко - Бистришко шосе (не работи, само управлява сервиза) и имаше един пич в сервиз Нисан, който беше на Бистришко шосе, после се премести в сервиза в Студентски град, загубих координатитe, обаче беше УНИКАЛЕН на японските автоматици и вариоматици. Да не говорим за механичните ск. кутии. Правил ми е 3 автомата и 2 механични кутии, още работят като Швейцарски часовници и до днес. Мисля че се казваше Ивайло и ми е правил и скорости и на Инфинити . Ултра светнат, ако някой го познава да даде координати, защото се загуби този човек, а е много ценен !!!!
  3. Galantcho

    Бутон Hold

    Пичове инструкцията за ползване на колата е на немски и нищо не схващам ! Моля кажете , как се бутона HOLD на автоматичната скоростна кутия . Сега е зима и може би е необходимо да се спазват някакви условия за вкл. , изкл. и др. Предварително Ви благодаря за оказаната помощ . Може да е някаква гяволия и аз не мога да я ползвам , защото ме е шубе да не скапа нещо ! :mitsu-smiley:
  4. Galantcho

    Wiring Diagram Cordia

    Вчера разпърчосах инсталацията на съставните и части . Кое е интересното: 1.Сигнала от т.нар.Делко влиза в една кутийка Нок контрол заедно с един маслен датчик на блока . В нея влизат захранвания и един кабел към Бууст сензора и до там . Комутиращия край на бобината влиза в компа , Управлението на впръсквачите и те влизат там , което е логично нали? Въпроса е откъде компа чете въртенето , за да ги управлява ? Главното реле работи , датчик на кол.вал не видях да има , комутатор също няма , т.е. има в компа . Няма нито искра нито плюе бензин ! Никъде не намирам даже и подобна схема на Митсубиши . Много странна система !!!
  5. Може ли някой да ми помогне с ел.схема на запалването на Кордия 4G62Т . Както работеше и изгасна ,сега не иска да запали . Няма искра на централния кабел и съответно и дюзата не пръска . Помпата тръгва и има и налягане . Имам два компютъра за колата и два прекъсвач-разпределителя , обаче и така не иска да запали . Захранвания има навсякъде .Главното реле се държи адекватно , обаче има knok control , който не е в компютъра , а е отделен модул , но без ел.схема не мога да се оправя . Помогнете , ако можете ! Благодаря предварително !
  6. Galantcho

    Свещи Ngk

    Пичове имам въпрос , откъде да си намеря свещи за Галанта ? По каталог ги дават PFR6G-11 Platinium обаче обявяват нечовешки цени , може ли някой да каже има ли представител на NGK в България и дали имат тези свещи, ако не да си ги поръчам от чужбина? Тука са по 35 лв.
  7. Честито и от мен ! С удоволствие и безаварийно да го ползваш ! :icon_rock: :icon_thumbup:
  8. Благодаря на всички за пожеланията . Нека да няма такива задълбочени дискусии ! Аз просто се кефя на на Митцубишката , споделям го с Вас , кефя се , че има клуб в БГ , кефя се че има хора , които споделят радостта на други и т.н. Нека да се радваме на това , което имаме и да си помагаме ! Успех на всички и благодаря ! Като подмия Галантчето , че е много мръсно , защото не слизам от него , ще споделя кадрите с Вас ! Галанта е едно истинско украшение според мен! :icon_clap:
  9. Аз съм нов във форума и поздравявам всички участници ! Много се радвам , че има такъв форум в България ! Просто не знаех за него , докато не си купих Мицубиши Галант , което търсих доста време , около 8-9 месеца , защото исках точно определен модел : ДВГ-6А13 , автоматик ! УЛТРА съм доволен направо ще се напикая от кеф и ще изперкам - споделям го с вас ! Още веднъж поздрави на всички във форума и нека Мицубиши :icon_thumbup: винаги да е НОМЕР 1 :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:
×
×
  • Създаване...