Цвети Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Здравейте,Май нямам късмет с моето колтче - все нещо му се случва :icon_crying: От вчера забелязах, че стрелката на температурата стои доста ниско, и държи високи обороти - между 1500 и 2000 ... преди това си стояха около 800 ...Не знам дали това е някакъв сериозен проблем, но ме протеснява. Какво е вашето мнение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Може да се окаже проблем с термостата или нещо друго по охладителната система. Колата стига ли някога работна температура? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 12 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Не мога да преценя - от вкъщи до офиса е относително близо, 15-тина минути, но по принцип за това време си загряваше нормално - стрелката до средата, а от снощи стои малко над долната чертичка ... и държи високи обороти ...Един въпрос - какво може да се случи ако си я карам известно време така? За няколко дни докато намеря време да я закарам на майстор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Освен,че ще ти се качи разхода на гориво не мисля ,че ще се случи нещо сериозно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Цвети я си провери нивото на охладителната течност (антифриза) .....да не направиш някоя беля..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 12 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Антифриза ми го проверяваха в понеделник - ОК е, а и днес сутринта нивото си беше ОК ...Възможно ли е да е от охладителната течност? Колата изобщо не загрява, стрелката на температурата помръдва съвсем малко нагоре ...Каква "беля" може да се случи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Провери го пак. Проверете дали не загряват и двата маркуча към радиатора, да не би да е блокирал термостата в отворено положение. Беля може да стане ако ти е намаляло нивото на антифриза и направи въздушна възглавница. В такъв случай датчика може да не го отчете и ....примерно да спука глава. Трябва да се види и датчика и уреда дали са изправни..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Мдааа, добре е да се проверят, но и според мен е останал отворен термостата и трудно загрява колата. Оттам идват и високите обороти. Но да не гадаем, майсторът ще каже. Нищо не може да и стане в такъв момент. Споко. Просто си следи антифриза и това е. Но е добре да се оправи, за да не ти харчи повече. А и зима иде, парно иска....... Оправи си го.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 12 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Уф ... няма и един месец откакто я имам ... искам да си я карам :icon_crying: ... естествено че ще я оправя, но да намери майстора ми време ... по телефона "диагностицира" термостат за смяна, да видим ... може да се наложи да я покарам тази седмица така ... Какво да следя на антифриза? Да не му спада нивото ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Да не му спада нивото - ако рязко спадне може да има опасност от въздъшен джоб както каза Милен, иначе игра с термостата не бива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 да.. следи си антифриза и не се притеснявай за въздушна възглавница.. неможе датчика да отчита ниска температура и да спукаш главата.. при моето колтче ми протекла помпата и ми направи въздушна възглавница.. ефекта беше следния:Стрелката на температурата започва да се покачва и вече не седи в хоризонтално положение а колата няма парно...Оставих колата да истине налях течност в радиатора до горе и след това в разширителното съдче и проблема изчезна.. сега трябва да сменя помпата че вече бая време стана и доливам вода но вече става студеничко и трябва да се оправи.. пустото време се не остава В твоя случай проблема е в термостата.. останал е в отворено състояние....смяната на тази джаджа ще ти реши проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Аз имах подобен проблем,макар и с друга марка кола и то нова.Не загряваше,а компютъра изписваше,че двигателя ще прегрее.Не го правеше постоянно,но един ден без причина наистина прегря.Накрая се оказа,че датчика е дефектен,а радиатора повреден.Преди да прегрее колата ,в оторизираният сервиз казаха,че нищо и няма.После я ремонтираха 1 месец /добре че беше в гаранция/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 14 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Колата ми е вече ремонтирана :D :D :D оказа се термостата ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.