vladimirov Публикувано 7 декември 2008 Сподели Публикувано 7 декември 2008 При проблем с паленето или при прекъсване при определени обороти или след консултация със сервизната книжка (ако и имаш доверие) или на собствена преценка. Вчера под капака видях че имаше лепенка PLATINUM ELECTRODE SPARK PLUGS.Replace every 100 000km но ключа ми дойде с 1-2см. по-къс и съответно развиването им и проверката, какво има завито на този етап удариха на камък... Ето обяснение, защо свещите трябва да се сменят + снимков материал: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=en&tl=bg Превода не става, най-добре е да се чете оригинала, стига да се знае английски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Ако караш ГДИ, внимавай с развиването на свещите. Обикновеният камък от гедорето заклинва и няма вадене. Първо струговаш камъка и после вадиш свещите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Ако караш ГДИ, внимавай с развиването на свещите. Обикновеният камък от гедорето заклинва и няма вадене. Първо струговаш камъка и после вадиш свещите...Моите свещи ги смених с камък от гедорето и нямах проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Ако караш ГДИ, внимавай с развиването на свещите. Обикновеният камък от гедорето заклинва и няма вадене. Даже не съм си и мислил за подобна глупост. Стига да си намеря свещи без да ме одерат жив, веднага намирам такъв ключ, и без да си правя експрименти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 168лв. за пробег от 100 000км одиране на кожата ли е ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Е не чак толкова. При твойта цена излиза по 42лв на свещ, тук на единственото място, където имаха ми искаха по 67лв на свещ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Пиши едно лично на Miroslav. При него знаеш, че свещите са истински и на добра цена.................................Или на ceno83. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kireto Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Пиши на Мирослав!Цената на свещите за GDI-мотора е точно 42лв. за бройка.Преди една седмица си ги купих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 декември 2008 Сподели Публикувано 8 декември 2008 Те парите сега ще идат за акумулатор, да се надявам че за още две седмици няма да стане сакатлък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Да продължа темата - в понеделник се наканих да сменя ремъците, но така се стекоха обстоятелствата че не можах да мина през оторизиран сервиз както беше планирано (трябваше да чакам 2 дена да доставят ремъка) и минах по по-тънкия вариант и ми останаха известни финансови средства и им казах да сменят свещите, те в сервиза само ги премерили, че са на 0.80 и ги завили обратно и ми викат - не са за смяна. Въпроса е какво точно е максимално допустимото разстояние - 0.8 ли е, или се води за "стандартно"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 юли 2009 Сподели Публикувано 25 юли 2009 Оригинално на твоите междината е 0.8. Когато работят се "изяждат" електродите и затова междината расте и примерно 0.2 мм отгоре са вече доста. Принципно междината се регулира, но това не значи че свещите са вечни Твоите са иридиево-платинени свещи - при тях не може да се очаква да се увеличи междината - това би означавало че е вече строшена свещта. Освен общите критерии - цвят, омасляване, замърсяване, състояние на изолатора отдолу и отгоре, следи за късо съединение...трябва да се видят електродите особено централния за следи от износване и заобляне на ръбовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 юли 2009 Сподели Публикувано 25 юли 2009 Стандартното е 0.6, поне ако са IZFR6B, на какво разстояние се считат за износени? За регулиране на междината мисля че е крайно непрепоръчително защото не цялата свещ е иридиева и шанса да се повреди е огромен. Проблема е че нямам ключ с който да ги развия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 юли 2009 Сподели Публикувано 25 юли 2009 За регулирането не е препоръчително, но е възможно. Трябва само да не се пипа централния иридиев електрод и вложката на заземяващия. Не е критерия за тези свещи колко е междината, а самото заобляне на ръбовете на електрода е достатъчно. Относно каква е стандартната междина е много интересен въпроса - в каталога на NGK са дадени една и съща свещ IZFR6B с междина 0.6 и 0.8 за различните модели и модификации. В прогарамата на Мицубиши са разделени Каризма до 99 и след 99 за свещите, но е даден един и същ парт номер и едно и също уточнение - IZFR6B. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 юли 2009 Сподели Публикувано 25 юли 2009 В сервизното ръководство е дадено 0.5-0.6 междина, лимит 0.75. Съпротивление на изолацията не по-малко от 1 Мегаом. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 юли 2009 Сподели Публикувано 25 юли 2009 Гледах го. Интересното е е че в ръководството което имам пише PZFR6B т.е. платинена, на капака има лепенка че е с платинени свещи и да се сменят на всеки 100 000км, самата лепенка имаше парт номер отдолу. Интересно свещите в "оригинални" опаковки какви са PZFR6B или IZFR6B. Може първоначално да са били платинени, после масово заменени с иридиеви. Определено трябва да намеря начин да ги развия без пари и да видя какво точно има сложено. Проблема е в камъка, че не купих такъв, когато имах възможност... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.