Премини към съдържание

Внезапна липса на тяга на ниски обороти


laptop

Препоръчано мнение

Здравейте,

Собственик съм на 120 дка краставици и на Mitusibshi Space Star 1.9 D-ID 2002 102 к.с. Колата изгуби тяга след като минах един проход през Балкана. Преди това заредих в Лукойл дизел. Mitsubishi-to набира съвсем бавно на 2-ра и 3-та, а след като се включи турбото върви нормално и ускорява както преди. Получава се голям лаг дори на 2-ра. По таблото не светят никакви лампи, пробвах я и без въздушен филтър, но нямаше разлика. Ходих при майстор, но не успя да разбере каква е причината. Иначе няма проблем при палене, но загубата ня тяга стана изведнъж. Възможно ли е да е от дизела, който съм сипал. Каква може да е причината - горивен филтър, помпа, дюзи или? Моля дайте съвет.

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,

 

Смених и въздушен, горивен и маслен филтър, маслото също, ходих и на Елкон - не показва никакви грешки - с две думи - никаква разлика. Колата пуши доста отзад и сякаш вдигна разхода на гориво. Имам чувството че недостатъчно въздух влиза и не изгаря правилно дизела. От какво може да е тази загуба на мощност?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Здравейте,

 

Смених и въздушен, горивен и маслен филтър, маслото също, ходих и на Елкон - не показва никакви грешки - с две думи - никаква разлика. Колата пуши доста отзад и сякаш вдигна разхода на гориво. Имам чувството че недостатъчно въздух влиза и не изгаря правилно дизела. От какво може да е тази загуба на мощност?

 

 

Бях на елкон в Балкан Стар, оказа се че останалите елкони не четат грешката, която се беше появила - в датчика за налягането на въздуха. Нулираха грешката и колата тръгна както преди. Този датчик се намира отгоре на тръбата за въздуха, възможно ли е да се е намокрил, случвал ли ви се е такъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... датчика за налягането на въздуха. Нулираха грешката и колата тръгна както преди. Този датчик се намира отгоре на тръбата за въздуха, възможно ли е да се е намокрил, случвал ли ви се е такъв проблем.
Изчистването на грешката не е ремонт. Трябва да се намери причината за появяването на тази грешка - най-вероятно свръхналягане във всмукателния тръбопровод. Според мен като си понатиснал двигателя в планината, турбото е вдигнало по-високо от нормалното налягане и датчика е подал сигнал на ECU-то да мине в сервизен режим, защитавайки двигателя. Малко вероятно ми се струва намокряне на датчика да предизвика тази грешка. Търси евентуалния проблем около вакуумното управление на турбото - напукани или откачени маркучета.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Собственик съм на 120 дка краставици и на Mitusibshi Space Star 1.9 D-ID 2002 102 к.с. Колата изгуби тяга след като минах един проход през Балкана. Преди това заредих в Лукойл дизел. Mitsubishi-to набира съвсем бавно на 2-ра и 3-та, а след като се включи турбото върви нормално и ускорява както преди. Получава се голям лаг дори на 2-ра. По таблото не светят никакви лампи, пробвах я и без въздушен филтър, но нямаше разлика. Ходих при майстор, но не успя да разбере каква е причината. Иначе няма проблем при палене, но загубата ня тяга стана изведнъж. Възможно ли е да е от дизела, който съм сипал. Каква може да е причината - горивен филтър, помпа, дюзи или? Моля дайте съвет.

 

Благодаря предварително!

А, тази тема не бях я виждал...........

Според мен ако ту се включва турбината, ту не, причината може да бъде прецакана ЕГР система.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Сагата продължава.....След около месец време, и след посещението в Мерцедес, където нулираха грешката, която не била на датчика за налягането на въздуха ами на регулатора за налягането на горивото - та лекичко се повтори същата повреда, пак липса на тяга на ниски обороти. Тестерите в Балкан Стар показвали ниско налягане на горивото, което изтълкуваха като повреда или в регулатора на налягането на горивото, или на датчика за същото налягане - но не е ясно кое от двете. Лошата новина е че такъв регулатор е около 500 лв. Как смятате дали ако се търси такъв регулатор от някое Рено с същия двигател FDQT е възможна замяна или компютъра няма да се спогоди с такава част. Изобщо и двете ли трябва да сменя след като не се знае кое е развалено. Краставиците все повече започват да се вкиселяват.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се вързва, регулатора на налягането на горивото да не работи, и да имаш проблем само в ниските обороти.....То ако е от него, по скоро проблема ще ти е във високите....По скоро датчика нещо да се бъзика, или турбото.....

Това постоянно ли го прави, или само на топъл двигател ?....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2-3 седмици правих един такъв мотор...............оказа се че ЕГР системата седи отворена или си прави квото си иска и колата ту върви ,ту не............ЕГР клапана е различен от този на Рено и няма да стане..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави го постоянно, не е само на ниските обороти, но на тях се забелязва по ясно разликата от преди когато колата вървеше нормално. И на топъл и на студен двигател се движи еднакво, просто незнам дали е от датчика или от регулатора, поне така показа елкона в Мерцедес ако може да се вярва на майсторите им де. Как да разбера кое е от двете не знам. Help:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави го постоянно, не е само на ниските обороти, но на тях се забелязва по ясно разликата от преди когато колата вървеше нормално. И на топъл и на студен двигател се движи еднакво, просто незнам дали е от датчика или от регулатора, поне така показа елкона в Мерцедес ако може да се вярва на майсторите им де. Как да разбера кое е от двете не знам. Help:)

Ако става дума за датчика за положението на ЕГР-а , то той е вътре в самата клапа и нищо не можеш да я направиш............т.е. разделяш се с 500 лв.( при мен май беше по малко но..........)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

post-3087-1237753219_thumb.jpg

на картинката мисля че частта която ми казаха че е повредена е оградена с кръгче, или датчика който е пак там. Това ли е регулатора за налягане на горивото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Смених този клапан за регулиране на налягането на горивото около 300 лв и разлика никаква. Моля помогнете, възможно ли е да е запазило някаква грешка. Преди да ми го диагностицират в Балкан Стар имаше грешка която казаха че е ниско налягане на горивото и е повреден или този регулатор или датчика. Нулираха грешката и тръгна. След известно време около 2 седмици пак нямаше мощност, а след смяната на регулатора промяна няма. Какво да правя.

 

Ако става дума за датчика за положението на ЕГР-а , то той е вътре в самата клапа и нищо не можеш да я направиш............т.е. разделяш се с 500 лв.( при мен май беше по малко но..........)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених този клапан за регулиране на налягането на горивото около 300 лв и разлика никаква. Моля помогнете, възможно ли е да е запазило някаква грешка. Преди да ми го диагностицират в Балкан Стар имаше грешка която казаха че е ниско налягане на горивото и е повреден или този регулатор или датчика. Нулираха грешката и тръгна. След известно време около 2 седмици пак нямаше мощност, а след смяната на регулатора промяна няма. Какво да правя.

Ми...........освен да дойдеш при мен да го видя друго не знам какво да ти кажа...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми намирисва че си сменил датчика, а не регулатора.....Обикновенно тези системи страдат ей от този клапан......(виж другото кръгче, не със стрелката).....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, когато слагах картинката обърках кръгчетата - точно това което ти си оградил смених по BOSCH 0928400487 . Именно в това е проблема.....а не знам защо не дава резултат. Може ли да пази грешката в компютъра от стария регулатор. В оторизиран сервиз на Киров BOSCH на елкона нищо не вижда като грешка. Да не би само Балкан Стар-ския да вижда нещо и да не е нулирано. Хелп .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като е гледана на елкон , не са ли видяли какво е налягането на нафтата.....И от там вече да се направи извод какво да се смени.......А относно апаратурата при Mitsubishi, Бош са на аматьорско ниво. Демек може и нищо да не види за разлика от Балканстарския.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По стойности в реално време след смяната на регулатора в Бош ми казаха, че налягането уж било нормално, а в Балкан стар, преди да сменя регулатора казаха че е ниско, и да го сменя или него или датчика за него. Днес звънях в Балкан стар и им описах какво е станало, питам ги е може ли след смяната да помни някаква грешка - отговора им- те тия коли не са толкова умни казват. Направо не знам какво да правя вече. :(

 

 

Да, когато слагах картинката обърках кръгчетата - точно това което ти си оградил смених по BOSCH 0928400487 . Именно в това е проблема.....а не знам защо не дава резултат. Може ли да пази грешката в компютъра от стария регулатор. В оторизиран сервиз на Киров BOSCH на елкона нищо не вижда като грешка. Да не би само Балкан Стар-ския да вижда нещо и да не е нулирано. Хелп .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...