Премини към съдържание

Някой пробвал ли си е каризмата със 17 цолови джанти?


Shejha

Препоръчано мнение

Пичове, от доста време се чудя дали може на Каризмата да се сложат 17-ски (моята е със 15-ски) и все не ми остава време сериозно да пообиколя. Има ли някой с опит в тази посока.

1. Стават ли;

2 Как е?

Поздрави!

 

P.S. А за xenon какво ще кажете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Относно гумите... не знам :( Но за ксенона можеш да си сложиш без проблем :) Като се има предвид, че каризмите нямат много добри светлини... ксенона пооправя нещата. Не е труден за монтаж. На моята ми отне към 30 мин. да го монтирам.

Ако имаш въпроси относно ксенон-а... питай! Надявам се да сме полезни! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се монтират 17", даже имаше една обява във форума за Каризма със 17" джанти, но разхода ще ти скочи доста пък и ще затормозиш двигателя. Мисля, че размерът им беше 205/45/17 :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На каризмите се слага би-ксенон. Ефекта е огромен. За водача... :D

Няма напрежение на очите, дори и при продължително каране на фарове.

Тъй че - слагай... :icon_thumbup:

А за 17-ките - незнам. Не са много за зимата... :icon_refuse:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става да се сложат 17-ки, но ти препоръчвам, да не са по широки от 205, понеже съм с 215 и при пълен завои леко притриева в ламарината http://www.snimka.bg/album.php?album_id=272908 :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Според мен с намъкването на 17-ки на Каризмата, ще си навлечеш само неприятности с времето. Най-вече по окачването ! Другото, което малко ме притеснява е, че ако е за твоята каризма, която виждам в описанието на профила ти, тя е 1.6 дефакто 90к.с. ако не се бъркам. Определено ще стане по мудна, разхода на гориво вдигаш и другото, което никак не е за пренебрегване, возията ти ще стане доста по твърда от тази, която имаш с 15-ки. Плюсовете са стабилност на пътя и визуално далеч по красиво от 14-ки примерно. Аз карам с 16-ки и да ти кажа, за нищо на света няма да се кача на 17-ки, защото и сега е доста стабилна, макар че при мен и окачването е сменено с по твърдо, но все пак помисли според мен и върху вариант със 16-ки ! Ето тук можеш да видиш как изглежда моя беглец с въпросните джанти.

Специално за теб, се регистрирах току що в този сайт за албуми, за да видиш и сам да прецениш!

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=296942

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става да се сложат 17-ки, но ти препоръчвам, да не са по широки от 205, понеже съм с 215 и при пълен завои леко притриева в ламарината http://www.snimka.bg/album.php?album_id=272908 :mitsu-smiley:

 

:icon_thumbup: Благодаря ви за съветите!!!!!

Наистина знам, че доста ще се отрази на возията, но си мислих, че едва ли по-твърдо от това може да стане. Да моята е 90 к.с. 1998 г., но да чукам на дърво нямам оплакване за вървене и разход. То не можеш да искаш да върви като 300 к.с. в крайна сметка! Ти на твоята имаш ли стабилизираща щанга отзад? Моята да.

Принципно зимните ми са стандартния 14 цолов размер и като ги сложа, направо не мога да си позная колата и на вървене и на возия и на стабилност, т.е. не ме кефи, но пък на сняг е като танк.

Иначе за ксенона наистина ще ми е необходим съвет, защото, разглеждайки раличните предложения виждам, че има големи врътки. Трябва ли да се сменя самия фар? Има и някакви други приспособления към тях, дето ама грам не знам за какво са. И накрая, разбира се, колко парички ще ми излезе?

Чакам с нетърпение.......

 

П.С. Търся да си купя облегалка за между предните седалки, че моята принципно е без.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за ксенона наистина ще ми е необходим съвет, защото, разглеждайки раличните предложения виждам, че има големи врътки. Трябва ли да се сменя самия фар? Има и някакви други приспособления към тях дето ама грам не знам за какво са. И накрая, разбира се, колко парички ще ми излезе?

Чакам с нетърпение.......

 

П.С. Търся да си купя облегалка за между предните седалки, че моята принципно е без.

Не знам какво разбираш под врътки? Самия фар не се сменя, а само крушката... Слага се баласт. Има един колега от форума, дето поставя. Много съм доволен от работата му :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми струваше 180 лв. Би-ксенон. Монтира се за 30 мин. Ето как изглежда след обновяването каризмата:

http://www.valboss.snimka.bg/album.php?alb...amp;pid=6739677

А комплекта можеш да поръчаш тук:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=2536

Ако се решиш и поръчаш, можеш да ми пишеш на лични - за помощ или съвет при монтажа. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво разбираш под врътки? Самия фар не се сменя, а само крушката... Слага се баласт. Има един колега от форума, дето поставя. Много съм доволен от работата му :icon_thumbup:

Е за баласта говорих, че не знам за какво е! Кажи, стига да не ти е необходимо да пишеш реферат де ;) :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за баласта говорих, че не знам за какво е! Кажи, стига да не ти е необходимо да пишеш реферат де ;) :help:

 

Баласта е конвертор (трансформатор).

Повишава напрежението до необходимите нива за запалването на ксенона.

Върви с в комплекта (2 метални кутиики).

Просто трябва да им намериш място под капака.

 

А относно гумите:

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

 

тук можеш да си сметнеш какви гуми да сложиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...